Breaking News

Bloedbad op Bondi Beach: Wat was de aanleiding?

Deel ons verhaal!


Bondi Beach, een van de meest iconische kustbestemmingen van Australië, gelegen op 7 km ten oosten van het zakendistrict van Sydney, is het epicentrum van een nationale tragedie na een dodelijke terroristische aanslag op zondag. Wat heeft het islamitisch terrorisme in Australië aangewakkerd?

Laten we het contact niet verliezen... Uw regering en Big Tech proberen actief de informatie die door The blootgesteld om in hun eigen behoeften te voorzien. Abonneer u nu op onze e-mails om ervoor te zorgen dat u het laatste ongecensureerde nieuws ontvangt. in je inbox…

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van nieuwsupdates via e-mail

het laden


Vader en zoon Sajid, een Pakistaanse immigrant, en Naveed Akram openden het vuur op 2,000 aanwezigen bij de Chabad-bijeenkomst 'Chanoeka aan zee' nabij Archer Park, waarbij minstens 15 mensen om het leven kwamen, onder wie rabbijn Eli Schlanger. Alex Kleytman die een Holocaust-overlevende was en 10 jaar oud Matilda Poltavchenko.

in Syrië geboren Ahmed al-AhmedEen 43-jarige omstander overmeesterde een van de aanvallers en redde levens, ondanks dat hij werd neergeschoten en gewond raakte.

Naar aanleiding van de tragedie laait het debat over wapenwetgeving in Australië weer op, met oproepen tot strengere regelgeving die in de politiek en het publieke domein weerklinken. In grote steden, waaronder Sydney, worden herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd om de slachtoffers te eren. Sommige van deze bijeenkomsten worden door "pro-Palestijnen" geprobeerd te verstoren.

Verder lezen:

Zoals verwacht heeft dit afschuwelijke incident op Bondi Beach een stortvloed aan reacties en theorieën online teweeggebracht – waarvan sommige ronduit absurd, belachelijk of bizar te noemen zijn. 

In tijden als deze is het belangrijk om commentatoren op sociale media ter verantwoording te roepen en hen te vragen hun beweringen te onderbouwen. Velen zullen schokkende opmerkingen maken om aandacht te trekken, voor clickbait, en anderen zullen reacties plaatsen om hun vooropgezette ideeën te versterken en anderen te overtuigen deze ideeën te delen. En natuurlijk zijn er ook mensen die een psychologische operatie uitvoeren voor een bredere agenda, of die de gelegenheid aangrijpen om propaganda te verspreiden onder het motto "laat een goede crisis nooit onbenut".

Stel altijd de vragen wie, wat, waar, wanneer en hoe; alleen omdat iemand een opmerking of reactie plaatst, wil dat nog niet zeggen dat die waar is. Als er bijvoorbeeld een afbeelding wordt geplaatst zonder vermelding van waar, wanneer en door wie deze is genomen, hoe kun je dan de tekst eronder vertrouwen die beschrijft wat er te zien is? Afbeeldingen kunnen worden gegenereerd door kunstmatige intelligentieprogramma's, twee of meer afbeeldingen kunnen worden bewerkt om op één te lijken en zelfs authentieke afbeeldingen kunnen uit hun context worden gehaald en gebruikt om propaganda en leugens te verspreiden. Denk na, geloof niet zomaar blindelings.

De komende dagen zal er waarschijnlijk veel discussie zijn en naarmate er meer informatie beschikbaar komt, zullen die discussies zich waarschijnlijk verder ontwikkelen. In de tussentijd volgt hieronder een gesprek tussen voormalig IDF-woordvoerder Jonathan Conricus en journalist Michael Tracey.

Bloedbad op Bondi Beach: Wat was de aanleiding?

By Mario Nawfal

Netanyahu gaf Australië de schuld van de erkenning van de staat Palestina.

Sommige Arabische journalisten gaven Gaza de schuld van de oorlog.

Andere Israëlische journalisten wezen naar Iran.

Samenzweringstheoretici beweerden dat het een Israëlische valse vlag-aanval betrof.

Vandaag heb ik voormalig IDF-woordvoerder Jonathan Conricus en journalist Michael Tracey te gast om te bespreken wat tot deze afschuwelijke aanval heeft geleid en wat de gevolgen ervan zouden kunnen zijn.

Conricus neemt geen blad voor de mond: hij was niet verrast door de aanval en zag het als de grimmige consequentie van de retoriek over het "globaliseren van de Intifada" en een Australische regering die "zwak en laf" is, snel Israël aanvalt terwijl ze haat laat woekeren.

Hij noemt voorbeelden, waaronder leuzen als "vergassen de Joden" tijdens protesten in Sydney vlak na 7 oktober, onbestrafte aanvallen op synagogen en Joden die werd verteld hun keppeltjes af te doen voor hun eigen veiligheid.

Tracey reageert fel: Hoe kan de erkenning van een Palestijnse staat de aanleiding zijn voor deze haat, terwijl soortgelijke aanvallen op Joden ook in de VS hebben plaatsgevonden, een land dat de staat Palestina niet heeft erkend?

Een meer plausibele reden? De afschuwelijke oorlog in Gaza, die wereldwijd woede en haat aanwakkert.

Hij herinnert Conricus aan Trumps vele uitspraken waarin hij waarschuwde dat de wereldwijde perceptie van Israël verslechtert als gevolg van de oorlog in Gaza.

En die haatzaaiende spreekkoren?

Dat is vrijheid van meningsuiting in de praktijk, iets wat elke Amerikaan in zijn grondwet waardeert.

Dit debat raakt de kern van de zaak: hoe buitenlands beleid doorsijpelt in binnenlandse haat, waarbij Australië nu een waarschuwend voorbeeld is te midden van de wereldwijde toename van antisemitisme. Conricus vreest meer geweld als er niet hard wordt opgetreden; Tracey waarschuwt dat te ver gaan averechts kan werken en de vrijheden kan ondermijnen. Hoe dan ook, het is een waarschuwing voor leiders wereldwijd.

03:10 – “Dit is wat mensen bedoelen als ze zeggen dat de Intifada geglobaliseerd moet worden.”

05:01 Joodse Australiërs voelden zich “verraden door wetgevers en ontmaskerd door de wetshandhaving”.

08:00 – “Het scanderen van ‘vergassen van de Joden’ op slechts enkele kilometers van Bondi Beach”

10:25 – “In Australië is nog geen enkele verdachte van een haatmisdrijf voor de rechter gebracht.”

13:00 – “De scheidslijn tussen pro-Palestijns en pro-Hamas is een schijnonderscheid.”

16:13 – “Hamas is tegenwoordig de dominante Palestijnse politieke organisatie”

18:11 – “Veel demonstranten werden letterlijk betaald om daar te zijn, ze ontvingen een salaris.”

20:22 – “Islamisten willen het Westen domineren, niet erin integreren.”

23:03 Zweden ging van open grenzen naar nul immigratie – een waarschuwend voorbeeld.

25:00 – Moslimheld Ahmed Al-Ahmed redt levens bij schietpartij in Bondi

26:22 – “Valse vlag-theorieën? Beweringen dat Israël of Iran achter de aanval zit”

28:08 – “De aanvallers waren niet getraind en hadden veel ergere schade kunnen aanrichten.”

30:59 – “De terugslag van de campagne in Gaza is reëel, zelfs Trump geeft dat toe.”

33:17 – “Massale propaganda en nepnieuws tegen Israël wakkeren aanslagen door eenlingen aan”

35:45 – “Onbewapende Joodse burgers over de hele wereld betalen de prijs voor opruiing”

Bloedbad op Bondi Beach: Wat was de aanleiding? 15 december 2025 (36 min) Bron: Mario Nawfal op Twitter (nu X)

Hoofdafbeelding afkomstig van 'Aanval op Bondi Beach: Nieuwe video toont gespannen confrontatie met politie en het moment waarop de schutter werd uitgeschakeld.', Times of India, 15 december 2025

Uw overheids- en Big Tech-organisaties
proberen The Expose het zwijgen op te leggen en uit te schakelen.

Daarom hebben we uw hulp nodig om ervoor te zorgen
wij kunnen u blijven voorzien van de
feiten die de mainstream weigert te delen.

De overheid financiert ons niet
om leugens en propaganda op hun site te publiceren
namens de Mainstream Media.

In plaats daarvan vertrouwen we uitsluitend op uw steun. Dus
steun ons alstublieft in onze inspanningen om
jij eerlijke, betrouwbare onderzoeksjournalistiek
vandaag nog. Het is veilig, snel en gemakkelijk.

Selecteer hieronder de methode die u het prettigst vindt om uw steun te betuigen.

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van nieuwsupdates via e-mail

het laden


Deel ons verhaal!
auteur avatar
Rhoda Wilson
Waar het voorheen een hobby was die uitmondde in het schrijven van artikelen voor Wikipedia (tot de zaken in 2020 een drastische en onmiskenbare wending namen) en een paar boeken voor privégebruik, ben ik sinds maart 2020 fulltime onderzoeker en schrijver geworden als reactie op de wereldwijde overname die met de introductie van covid-19 duidelijk zichtbaar werd. Het grootste deel van mijn leven heb ik geprobeerd bewustzijn te creëren dat een kleine groep mensen van plan was de wereld voor eigen gewin over te nemen. Ik kon niet rustig achteroverleunen en hen hun gang laten gaan zodra ze hun laatste zet hadden gedaan.

Categorieën: Breaking News, Wereldnieuws

Getagged als: ,

5 1 stemmen
Artikelbeoordeling
Inschrijven
Melden van
gast
93 Heb je vragen? Stel ze hier.
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
:Stuart-James.
:Stuart-James.
2 maanden geleden

Misschien heeft de juridisch fictieve staat Israël ervoor betaald... om hun onzinnige claim in stand te houden.

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Grappig, diezelfde gedachte schoot me ook al te binnen toen ik over jou dacht.

J Guti
J Guti
Antwoord aan  :Stuart-James.
2 maanden geleden

Ik ben het met Stuart eens, dit lijkt een typische zionistische valse vlag-operatie. Ze hebben keer op keer laten zien dat ze er geen probleem mee hebben om hun eigen mensen op te offeren om hun politieke agenda te bevorderen (holohoax, 7 oktober).

Paul
Paul
Antwoord aan  J Guti
2 maanden geleden

Woon je in Australië?

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  J Guti
2 maanden geleden

Ikzelf zou niet met zoveel zekerheid kunnen zeggen dat 7 oktober absoluut een valse vlag-operatie was!

Maar het was interessant hoe “De EconoomOp de voorpagina van het nummer van 22 december 2012 - 4 januari 2013 stond een tekening van Benjamin Netanyahu en een Hamas-lid die vanuit demonisch uitziende deltavliegers op elkaar schoten 🤔.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Een persoon
1 maand geleden
Oliver J
Oliver J
Antwoord aan  :Stuart-James.
2 maanden geleden

freedomarticles.com
Bondi Beach Terror Exposed video 264.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Oliver J
2 maanden geleden

Haha, voor mij leidde die vvebzite me gewoon door naar een pagina over paardrijden 🐴s 🤷‍♂️.

Tegen Oliver J.
Tegen Oliver J.
Antwoord aan  :Stuart-James.
2 maanden geleden

Waarom denken zoveel complotdenkers dat het de IDF en de Mossade zijn, alleen omdat het hun sporen overal draagt ​​en een exacte kopie is van eerdere programma's, en de Koning der Slagers Oz al had gewaarschuwd dat dit zou gebeuren?

Het zou best eens precies zo kunnen zijn als in de media wordt verteld, en de media spreken voor één keer de waarheid.

Krzysztof
Krzysztof
Antwoord aan  Tegen Oliver J.
1 maand geleden

"De media spreken eindelijk eens de waarheid.”
lol

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  :Stuart-James.
2 maanden geleden

Ik begrijp uw terminologie niet, namelijk "de juridisch fictieve staat Israël", want de Bijbel, oftewel het Woord van God, verklaart ondubbelzinnig dat uit die stuk grond dat zij bewonen is hun door God gegeven land. De Schrift verklaart dat Israël hun land in ongeloof zou binnengaan (dit heeft gebeurde), en zal zo blijven totdat Christus in heerlijkheid terugkeert en een genadewerk verricht – het overgebleven deel ervan reddend (dit wil gebeuren).

Zou u misschien zo vriendelijk kunnen zijn om aan een simpele ziel zoals ik uit te leggen waarom Israël "een juridisch fictieve staat" is?

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Hallo Islander,
Weet je zeker wat je zegt?
Israël werd pas in 1948 opgericht.
Daarvoor was het Palestina.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

100%.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Hallo Islander,
Waar ging de Balfour-verklaring nu precies over?
Het creëerde een thuis voor Joden in Palestina.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Dave Owen
1 maand geleden

Nee!!!! God “heeft een thuis voor de Joden in Palestina geschapen”!

De "Balfour-verklaring" was slechts een door mensen bedacht concept, maar God had er wel degelijk een hand in.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Maar Islander citeert uit Gods verbond met Abraham, van iets daarvoor, misschien een paar duizend jaar eerder – vergeef me mijn gebruikelijke luchtigheid 🙃.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Een persoon
2 maanden geleden

U hebt natuurlijk gelijk als u "Gods verbond met Abraham" noemt, waaruit zijn beloften voortvloeien. Maar meer specifiek citeerde ik uit Ezechiël 36:24-5, 37:21-28 en Zacharia 12:10 e.v. Mijn excuses voor de beknoptheid!

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Ah, dankjewel, ik kende die passages uit de Schrift niet – inderdaad, ze verwijzen naar het land dat naar de nakomelingen gaat. Ik wou dat ik dit kon afmaken met een woord dat rijmt op 'levensduur', maar ik kan er even geen bedenken 🙁.

Petra
Petra
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Nee, u bent verkeerd geïnformeerd. Daarvoor was het een Britse kolonie.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Petra
2 maanden geleden

Hoi Petra,
Wat hield de Balfour-verklaring van 1917 dan precies in, die in 1948 werd uitgevoerd?
In de verklaring staat dat het bedoeld was om een ​​Joods thuis in Palestina te creëren.

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Simpel gezegd, het zijn geen Israëlieten. De definitie van een Jood is iemand die voortkomt uit overspel. Dat sluit elke aanspraak op het land uit. Als we afgaan op het woord van onze Schepper.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  :Stuart-James.
2 maanden geleden

Vreemde logica.

Ik merk op jouw 'Creator' wordt met een kleine c geschreven, die van mij met een HOOFDLETTER!

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Terechte opmerking. Gewoon de regels van de Engelse grammatica volgen, bij gebrek aan beter.
Joden beweren zelf dat Esau tot hun voorvaderen behoorde. Dat betekent dat hun afstammingslijn er een van overspel is en hen uitsluit van de afstammingslijn van Israël.

Chris
Chris
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

De eigenlijke trooff met een dubbele "f" is dat God dat land aan de Joden gaf. op voorwaarde dat zij het verbond dat Hij met hen sloot – wat wij kennen als de Tien Geboden – eren; En hij zei (vrij vertaald) dat als ze het Verbond zouden eren, ze bekend zouden komen te staan ​​als "de Uitverkorenen van God" – en als ze het Verbond hadden geëerd, zouden ze alle reden hebben gehad om zichzelf de Uitverkorenen van God te noemen, omdat het Verbond een blauwdruk is voor wereldvrede. God bepaalde ook wat er met de Joden zou gebeuren als ze het Verbond zouden schenden – ze zouden over de hele wereld verspreid worden en pas kunnen terugkeren als aan drie specifieke voorwaarden was voldaan, waarvan ze er slechts één zelf konden bepalen: in welk land ze ook woonden, moesten ze goede burgers zijn en geen kwaad of problemen veroorzaken; en de andere twee, zo lijkt het, zijn zaken waar niemand directe controle over heeft, maar die moeten gebeuren zoals in het natuurlijke evolutieproces – en ze schonden het Verbond vrijwel meteen! – en twee van die drie voorwaarden moeten nog steeds worden vervuld, en hun succes met de eerste is twijfelachtig. Ongeveer 200 jaar later legden ze het in de mond van God: "Vernietig de Amalekieten." (die overigens hun neven waren) "tot het laatste dat ademt" – en dat kun je vergelijken met een van de Tien Geboden – "Gij zult niet doden" – zeg het maar. En een bepaalde groep Joden heeft sindsdien alles wat ze maar wilden in de mond van God gelegd. En dit waren de mensen die Christus voortdurend vermaande, totdat ze het niet meer konden verdragen en hem moesten doden – "Als Abraham je vader was geweest, zou je begrijpen wat ik je leer; Maar uw vader is de vader van de leugens.” En deze mensen zijn degenen die tot op de dag van vandaag voortleven in de vorm van Joodse (en christelijke) zionisten, en die sinds de Nakba wreedheden begaan in Palestina – en die in feite sowieso een illegale bezetting vormen, en dat altijd al zijn geweest, en die geen enkel wettelijk, rechtmatig of moreel recht hebben om daar te zijn (zoals u wellicht hebt gehoord van de advocaat die Zuid-Afrika vertegenwoordigde bij het Internationaal Gerechtshof iets meer dan een jaar geleden in zijn zeer uitgebreide samenvatting) – en die nu vastbesloten zijn om de Palestijnen uit te roeien (“Ze zijn Amalekieten” – Netanyahu). Het is aan u wat u gelooft, maar wat ik hier heb gezegd is het resultaat van meer dan twee jaar intensief onderzoek (toegevoegd aan meer dan vijftien jaar onderzoek vóór 7 oktober) en het luisteren naar allerlei mensen over dit onderwerp, waaronder een aanzienlijk aantal Joodse academici, journalisten en rabbijnen. Dit is dus waarom mensen zeggen dat het een juridisch fictieve staat is.

Eilandbewoner, dat waarover Hij gesproken heeft.
Eilandbewoner, dat waarover Hij gesproken heeft.
Antwoord aan  Chris
2 maanden geleden

Gods verbond met Abraham, Isaak en Jakob is 100%. onvoorwaardelijk.

Aan uw nageslacht zal Ik GEVEN dit land. Genesis 12:7. (mijn nadruk).

Het staat op verschillende plaatsen vermeld, zie Genesis 12:1-3, 7; 13:15-17; 15:5-7; 17:4-8; 24:7.

Wanneer deze passages samen worden bestudeerd, wordt het overduidelijk dat de belofte betrekking had op (1) het land, (2) het volk en (3) de Messias (in wie alle volken van de aarde gezegend zouden worden). Omdat Jehovah een trouwe God is, zal Hij alle drie de onderdelen van het verbond nakomen, en het feit dat mensen uit andere volken dan het Joodse volk in de Messias gezegend worden, is geen bewijs dat God Zijn beloften betreffende het land en het volk niet zal nakomen. Sterker nog, het is een sterke aanwijzing dat Hij Zijn beloften zal nakomen. allen dat wat Hij heeft gesproken.

De theologie die u verdedigt, staat bekend als vervangingstheologie, En daarom vragen mensen (vooral christenen die deze onbijbelse theologie aanhangen) zich af waarom de Joden terug zijn in het land dat God hen heeft gegeven - vandaar de term "juridische fictiestaat".

Maar het ergste aan deze weerzinwekkende theologie is dat ze antisemitisme bevordert.

Dit gezegd hebbende, is het waar dat het verbond op de Sinaï voorwaardelijk was, maar het verbond met Abraham blijft voor eeuwig bestaan. AMEN.

Eilandbewoner
Eilandbewoner

Op mijn icoontje staat per ongeluk "Dat wat Hij heeft gesproken"!

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Rhoda, aangezien ik geloof in de leer van de bijbelse predestinatie/uitverkiezing, ben ik er zeker van dat je gelijk hebt!

Maar ik denk dat ik dan een beetje schijnheilig overkom, vooral met een hoofdletter H!

Ik moet mijn hand over het pictogramvak onder het reactieveld hebben gehouden toen ik aan het typen was!

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Ik had aangenomen dat je een of andere truc gebruikte om de standaardmelding "wachten op goedkeuring" te omzeilen 🙂.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Een persoon
2 maanden geleden

Was ik maar zo slim!!!

Nu naar bed - het is natuurlijk al ochtend bij jullie!

Alle zegeningen van de Heer.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Haha, veel te ingewikkeld voor mij. Ik probeerde de lange reacties van Rhoda (in een antwoord aan Chris) uit een eerder artikel tussen jullie over Nephilim door te nemen, maar moest concluderen: 'Wow, dit is allemaal veel te gedetailleerd voor mij'.

En ik bedoel, ik dacht dat die conclusie wel klopte. letterlijk Toen ik las dat je 1,96 meter lang bent, moest ik lachen 🙂!

Eerwaarde Scott
Eerwaarde Scott
Antwoord aan  :Stuart-James.
2 maanden geleden

7 oktober. Israël werd aangevallen. Ze aarzelen niet als ze aangevallen worden. Herinner je je de Olympische Spelen van München nog? Israël nam wraak. Ik geef ze geen ongelijk.

Sam
Sam
Antwoord aan  Eerwaarde Scott
2 maanden geleden

Beeld voor beeld analyse van een groot deel van de beelden van de vermeende aanvallen onthult storingen die consistent zijn met door AI gegenereerde beelden. De meest beveiligde hightech grens ter wereld faalde die dag op meerdere locaties op onverklaarbare wijze.

De IDF werd om onverklaarbare redenen vlak voor de aanvallen weggehaald uit Gaza en vervolgens teruggetrokken toen de aanvallen plaatsvonden. 

Het muziekfestival werd om onverklaarbare redenen vlak voor de aanvallen dichter bij Gaza verplaatst. De meeste verwoesting werd veroorzaakt door tanks en helikopters, waar Hamas niet over beschikt. 

Cui bono? Zeker niet de Palestijnen die worden uitgeroeid als gevolg van de valse vlag-aanval.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Sam
2 maanden geleden

Hoi Sam,
Benjamin Mileikowsky gebruikte Operatie Hannibal om alle Israëliërs op het muziekfestival te vermoorden.
27 gevechtshelikopters werden tweemaal herladen om alle Israëlische burgers te doden.

Sam
Sam
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Het Israëlische volk kwam openlijk in opstand tegen het regime van Bibi, dat tijdens de coronacrisis en daarna volledig totalitair werd. Velen weigerden hun dienstplicht in het Israëlische leger te vervullen. Bibi strafte hen en begon vervolgens met de uitvoering van het langgekoesterde plan voor een "Groot-Israël". Het Israëlische regime is werkelijk kwaadaardig, net als degenen die hen steunen of verdedigen.

Nina
Nina
Antwoord aan  Sam
1 maand geleden

Absoluut.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Sam
1 maand geleden
Nina
Nina
Antwoord aan  Sam
1 maand geleden

Precies zo, de IDF keek toe en liet het gebeuren, met als excuus om Gaza met de grond gelijk te maken.

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Eerwaarde Scott
2 maanden geleden

De derde wet van Newton!

Nina
Nina
Antwoord aan  Eerwaarde Scott
1 maand geleden

Palestina werd in 1948 niet aangevallen of binnengevallen, maar de inheemse bevolking vecht sindsdien terug. Een recente studie heeft uitgewezen dat geen van de indringers Semitisch was, maar bekeerde Europese Joden. De inheemse bevolking is echter wel Semitisch.

Dave Owen
Dave Owen
2 maanden geleden

Hoi Rhoda,
Deze aanval deed me denken aan de valse vlag-aanval op een school in Schotland, Verenigd Koninkrijk.
Deze aanval was bedoeld om alle pistolen in het Verenigd Koninkrijk uit particulier bezit te halen.
Alleen criminelen hebben tegenwoordig nog pistolen, niet de eerlijke burgers.
Tony Blair was destijds premier, ook een oplichter.
Hetzelfde zal nu in Australië gebeuren.

Eerwaarde Scott
Eerwaarde Scott
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Ik vind je denkwijze goed.

Chris
Chris
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Dat is geweldig. Ik had het nog niet zo bekeken, maar het is een goed standpunt en ik leer er veel van. Ik zou er alleen aan willen toevoegen dat er nog een andere groep is die niet genoemd is en die zich behoorlijk verborgen houdt; en die stilletjes streeft naar de toppositie en dat al eeuwen, zo niet millennia lang...

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Wapens doden niet, mensen wel.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Eilandbewoner
2 maanden geleden

Hallo Islander,
Je hebt gelijk.
In het Verenigd Koninkrijk hebben de criminelen echter de handvuurwapens.
Er werd een 'D'-melding van 100 jaar opgelegd voor de schietpartij op de school.
Waarom zouden ze niet willen dat het incident wordt onderzocht?

Eerwaarde Scott
Eerwaarde Scott
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Het zou aan het licht kunnen brengen dat de politie en bepaalde elites betrokken waren bij het ronselen van minderjarige jongens... naar verluidt...

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Nou ja, ze hebben in Australië al een grote hoeveelheid wapens uit het openbare leven verwijderd na het bloedbad in Port Arthur, Tasmanië, in 1996. Dat zou heel goed een valse vlag-operatie kunnen zijn geweest, want hoewel er zo'n 35 mensen om het leven kwamen, kan het allemaal een opzettelijke opzet zijn geweest.

Tuurlijk, ze kunnen nu nog meer wapens in beslag nemen met strengere wapenwetten, zoals ze misschien ook gaan doen, maar is er echt een plan op de lange termijn? Ik bedoel, ze beweren dat er een aanslag op Joden in Australië heeft plaatsgevonden – is dat echt waar? In Australië volgen ze vaak hetzelfde scenario als in de VS, bijvoorbeeld de zogenaamde 'COVID-epidemie' die rond dezelfde tijd van het jaar plaatsvond als in de VS. Alleen was het in de VS winter en leek het enigszins plausibel, terwijl het in Australië midden in de zomer was. Maar het werkte nog steeds, omdat mensen in Australië over het algemeen geloofden in een virus dat zich razendsnel verspreidde en zich lieten vaccineren. Net als bij de 'COVID-epidemie' klinkt een aanslag op Joden in de VS plausibeler, omdat daar een aanzienlijke Joodse bevolking woont, terwijl in Australië slechts een klein deel van de bevolking zich als Joods identificeert. Gecombineerd met andere dingen in het laatste verhaal (bijvoorbeeld een man met een hoofd vol bloed dat opgedroogd lijkt, maar hij ligt niet in het ziekenhuis, hij loopt gewoon wat rond) lijkt het mij een mogelijke valse vlag-operatie. 🙂

Om een ​​inschatting te maken van de lange termijn, voorspel ik het volgende (niet mijn eigen voorspellingen – gewoon overgenomen uit een 'why tee'-video):

1) Over ongeveer een jaar zegt de regering: "Iedereen moet worden gescand op metalen om het winkelcentrum Bondi Junction binnen te komen, vanwege recente aanslagen" (herinnert u zich de vermeende steekpartijen in Bondi Junction in 2024 nog, die het internationale nieuws haalden?).

2) Daarna zegt de regering: "Nu gaan we in alle winkelcentra in het hele land dezelfde metaaldetectie uitvoeren voor iedereen."

3) Even later zegt de regering: "Mensen klagen inderdaad dat het scannen onhandig is, maar we zullen daar een oplossing voor vinden. Met een digitale identiteitskaart hoef je niet in lange rijen te staan ​​voor de screening."

Hetzelfde trucje als bij de neppandemie: als je een injectie krijgt, hoef je geen masker te dragen, dus is het handiger voor je.

Chris
Chris
Antwoord aan  Een persoon
2 maanden geleden

Ze hebben in Nieuw-Zeeland hetzelfde trucje uitgehaald met de schietpartij in de moskee. De man was een geradicaliseerde Australiër die hierheen was gekomen, lid was geworden van een schietclub, de geweren had gekocht die hij wilde, de andere leden van de club probeerde te indoctrineren en werd gefotografeerd door een politieagent – ​​die niets deed – en een paar dagen later een moordpartij begon waarbij hij een aantal moslims doodde... maar het eindresultaat was dat alle semi-automatische wapens van eerlijke Nieuw-Zeelanders werden afgenomen – maar de bendes mochten de hunne houden. Latere complottheorieën beweren dat er niemand is omgekomen, dat het allemaal in scène was gezet, maar daar ben ik niet zo zeker van. Het lijkt allemaal overeen te komen met andere schietpartijen in de westerse wereld...

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Chris
2 maanden geleden

Ja, hoewel ik christen ben, heb ik de theorie dat moslims verantwoordelijk zijn voor veel van deze bekende gebeurtenissen in westerse landen volledig verworpen (ondanks het feit dat er in hun heilige boek wel degelijk verzen staan ​​die spreken over daden tegen Joden en christenen, geloof ik).

Veel lijkt me gewoon een valse vlag-operatie en de moslims worden onterecht de schuld gegeven. Ik heb me niet echt verdiept in de schietpartij in Christchurch, maar ik vond wel een interessant filmpje van vier minuten met de titel "Ik herinner me niet dat deze beelden uit Christchurch ooit zijn vrijgegeven, maar daar zijn ze dan" van een man die zichzelf 'de Gevangene' noemt, op Br1ghte0n.

De beelden doen me vermoeden dat het een geënsceneerde valse vlag-actie was – hoewel je het nooit zeker weet.

Al mijn reacties worden tegengehouden, dus ik zal proberen de link in een tweede reactie te plaatsen, als deze zonder problemen wordt goedgekeurd.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Dankjewel, Rhoda. Ik was me niet bewust van het verschil.

De beelden uit Christchurch zijn te vinden op brighteon.com/f6375447-786d-4d37-b119-653c89e6ead5.

Natuurlijk krijg ik waarschijnlijk weer 'wachten op goedkeuring', net zoals vrijwel elke keer dat ik een reactie plaats, ongeacht hoe ik het schrijf. Het is zo vermoeiend.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Dankjewel, Rhoda. En haha, ik was aangenaam verrast dat mijn laatste poging met de Brighteon-beelden meteen lukte. 🙂.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Een persoon
1 maand geleden

Hallo een persoon,
Nu herinner ik me het weer: de jonge man die de 35 mensen had vermoord, kon zich geen van de moorden herinneren.
Was hij dan onder mind control?

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Dave Owen
1 maand geleden

Om eerlijk te zijn, heb ik me er niet echt in verdiept, dus ik weet niet precies hoe het gedaan zou kunnen zijn 🙂. Er wordt gezegd dat de CIA (of in Australië ASIO, hun nationale 'equivalent') mensen mentaal manipuleert, dus misschien.

Er is zeker beweerd dat de beschuldigde, Martin Bryant, niet al te slim was, dat de schoenroof een briljante schietvaardigheid vereiste waartoe iemand die niet zo slim was en geen wapen gebruikte, niet in staat zou moeten zijn, en er zijn ook nog andere redenen. De meest gangbare theorie over de samenzwering is dan ook, denk ik, dat Martin de schoenroof helemaal niet heeft gepleegd.

Ik raakte er een beetje in geïnteresseerd toen Why Tee een video van "The Wasp Files" voorstelde. Die man heeft de zaak tot in detail onderzocht, heeft vele uren aan beeldmateriaal en suggereert dat het allemaal in scène gezet was.

Ik vond een interessante zin in een artikel dat ik pas een dag of twee geleden zag, op een site die werd aangeraden door de scherpzinnige 'Nicole' hier.

De zin luidt: "Dit is dezelfde advocaat die de moeder van Martin Bryant ervan overtuigde hem te vertellen dat ze hem niet zou bezoeken tenzij hij schuld bekende, een twijfelachtige zet die zijn lot in de rechtbank zou bezegelen", uit het artikel '13 Questions Surrounding the 1996 Port Arthur Massacre' van tottnews.c. Dus ik vermoed dat als je niet al te slim bent, er misschien niet veel hersenspoeling nodig is om je ervan te overtuigen de schuld op je te nemen voor een massaslachting.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Hi Dave,
Het is hier al eens gebeurd met de schietpartijen in Port Arthur… om onze wapens af te pakken. De toenmalige premier was John Howard.
Een uitstekende, diepgaande en op bewijs gebaseerde analyse hierover is geschreven door Ethan Nash van TOTTNews.com hier in Australië.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Nicole
2 maanden geleden

Die site ziet er interessant uit, dankjewel Nicole.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

*Bloedbad van Port Arthur – april 1996, Tasmanië.
35 doden, 23 gewonden.
Martin Bryant werd beschuldigd en gevangengezet.
Het is gelukt... ze hebben onze wapens te pakken gekregen.

Eerwaarde Scott
Eerwaarde Scott
Antwoord aan  Dave Owen
2 maanden geleden

Je hebt een goed punt. Het eerste waar ze aan denken is strengere wapenwetgeving! Criminelen trekken zich daar niets van aan. Minder strenge wapenwetgeving zou een veel beschaafdere samenleving opleveren. Je weet maar nooit of die schrikreactie snel zal toeslaan…

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Dave Owen
1 maand geleden
J Guti
J Guti
2 maanden geleden

Het wahabisme/ISIS is een creatie van het Britse Rijk (Rothschilds) en het Huis van Saud. Net zoals Al Qaida werd opgericht door de regering-Carter (met Zbigniew Brezezinski) om de Sovjet-satellietstaten aan te vallen.

Beide zijn creaties van westerse inlichtingendiensten (CIA, MI6 en Mossad).

Paul Watson
Paul Watson
2 maanden geleden

Genocide kan mensen tot waanzinnige dingen aanzetten…
Arme Charkie Kirk wacht nog steeds op een artikel in Expose waarin de waarheid over zijn moord aan het licht komt.
Net als zoveel anderen op de loonlijst...

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Paul Watson
2 maanden geleden

Geen idee hoe het zit met die 'arme' Charlie Kirk, maar misschien wel! Er was een valluik dat zich precies leek te bevinden op de plek waar Chuck naar beneden viel, en ze zijn tegenwoordig goed met hologrammen, zoals te zien is in de vibeo.CHARLIE KIRK: het is ERGER dan je DENKT (VERBODEN DOCUMENTAIRE)' door 'OPENBARINGEN VAN JEZUS CHRISTUS(Een documentaire van maar liefst 4 uur, maar er wordt pas na ongeveer 1 uur en 15 minuten naar het luik verwezen, zie ik.)

Hopelijk is hij, voor zijn eigen bestwil, ergens naartoe gebracht en gaat het goed met hem 🙂.

Net als bij Bondi Beach, als mensen echt hun haar geverfd hebben, dan is dat triest, maar ik vertrouw de televisie niet helemaal...

Paul Watson
Paul Watson
Antwoord aan  Een persoon
2 maanden geleden

Ik raad je aan om Jimmy Dore, Baron Coleman en Candace Owens op YouTube te bekijken.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Paul Watson
2 maanden geleden

Ik heb Jimmy al een aantal keer gezien, maar ik word moe van zijn gevloek. Candace kan wel aardig zijn. Sommige dingen die ze zeggen, staan ​​me tegen. Nog nooit van Baron gehoord. Misschien geef ik hem een ​​kans.

Persoonlijk ben ik het er grotendeels mee eens dat als iemand enorm gepromoot wordt op de reguliere televisie (of zelfs hoog scoort op 'alternatieve' zenders, zoals Candace, Alex Jones of Tucker Carlson), er een reden is waarom ze mogen blijven uitzenden en niet worden stopgezet.

Ik ben ook geen superfan van "rechts". Ik ben eerder een totale scepticus ten opzichte van alle grote spelers op televisie en zie politiek over het algemeen als: "Nou, de mensen aan de rechterkant heb ik liever dan de mensen aan de linkerkant, maar ik weet niet zeker of ik er ook maar één volledig kan vertrouwen!"

Ik gaf bijvoorbeeld de voorkeur aan Trump boven Biden wat betreft de vaccinaties, omdat Trump de vaccinatieplicht niet invoerde en Joey dat wel deed – maar ze raadden allebei aan om je te laten vaccineren, dus ik heb niet echt veel vertrouwen in beiden…

De bedieningen van "Revelations of Jesus Christ" daarentegen waren altijd fel gekant tegen de schietpartijen en, vanzelfsprekend, de problemen met de politie van Why Tee, en kunnen soms echt interessante dingen doen.

Dit is slechts mijn mening, bedankt.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Een persoon
2 maanden geleden

'Alternatief' is mainstream geworden! De 'alternatieve' garde zal zichzelf opnieuw moeten profileren!

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 maand geleden

Ja! Ik hoorde voor het eerst over het concept 'gecontroleerde oppositie' rond 2022.

Maar nu snap ik het. Neem bijvoorbeeld grote namen als Alex Jones of Tucker, die grote programma's maken over hoe slecht de vaccinatie is, maar geen seconde de mogelijkheid overwegen dat er geen 'COVID'-virus bestaat. Dat schreeuwt naar 'gecontroleerde oppositie'. Natuurlijk kan iemand het daar niet mee eens zijn en geloven dat zo'n virus wel bestaat, maar om die mogelijkheid helemaal niet te noemen, riekt naar verdacht gedrag.

Bovendien praten veel van die mensen aan de rechterkant, zoals Alex Jones, alsof ze God volgen en christen zijn, terwijl ze ondertussen zo veel vloeken en godslastering uiten. Zelfs als je een christen bent die vloeken prima vindt, zou je dat dan ook zo vaak op televisie doen als je volgers grotendeels christelijk zijn? Dat is voor mij ook weer zo'n teken van 'gecontroleerde oppositie'. Ach ja, dat zijn mijn theorieën, ik praat misschien te veel...

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Een persoon
1 maand geleden

Nee!!! Je praat veel te weinig!!!

Goede nacht.

Een persoon
Een persoon
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 maand geleden

Haha, hartelijk bedankt, jij ook.

Slaap lekker, God zegene je 🙂.

Paul Watson
Paul Watson
2 maanden geleden

Ontvang het echte nieuws op YT Jake GTV

Petra
Petra
2 maanden geleden

De oorzaak in westerse landen is altijd dezelfde: de import van moslims.

Pas als we dat onomstotelijke feit accepteren, zullen we in staat zijn iets te doen aan deze gewelddadige daden.

Paul
Paul
2 maanden geleden

De Australische premier Anthony Albanese en zijn minister van Binnenlandse Zaken Tony Burke zijn bereid toe te zien hoe onze baby's (een meisje van 10 jaar) worden afgeslacht, puur om de islamitische stemmen in de zuidwestelijke buitenwijken van Sydney te winnen. Noch Albanese, noch Burke hebben sinds 7 oktober commentaar geleverd op de antisemitische cultuur in Australië. Wij Australiërs hebben genoeg van dit pro-Palestijnse beleid van de Australische Labourpartij (wat Palestina ook moge zijn).

Oliver J
Oliver J
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Het schip zinkt. freedomarticles.com video 264.

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Er zijn verschillende bronnen, en bovendien zijn de betrokkenen bij de crisis nu ontmaskerd.

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Ze staan ​​pal voor je neus! Als je ervoor kiest ze te negeren, is dat jouw keuze. Bovendien kun je de bron alleen door je eigen acties verifiëren. Niemand anders kan dat voor je doen.

:Stuart-James.
:Stuart-James.
Antwoord aan  Rhoda Wilson
2 maanden geleden

Ja, stop met excuses maken en doe je onderzoek.

PT
PT
2 maanden geleden

"Vergas de Joden" werd niet gezegd, zoals de politie van New South Wales verklaarde.

https://www.youtube.com/watch?v=W9FQCjq9kF4

Dit werd gemeld in Australian Jewish News.

https://www.australianjewishnews.com/no-evidence-antisemitic-phrase-was-chanted-at-opera-house/

Paul Watson
Paul Watson
2 maanden geleden

“The Exposé is volledig afhankelijk van uw steun om de feiten te kunnen publiceren die de mainstream media weigert te onthullen.”
Echt waar?
Honderden artikelen in de mainstream media over Bondi Beach.
Geen enkele over de moord op Charlie Kirk.
Het feit dat de plaats delict twee dagen na het incident is geasfalteerd, zou bij iedereen met een functionerend verstand alarmbellen moeten doen rinkelen.
Stop je te verschuilen achter de Bijbel en confronteer het kwaad dat bestaat...

openhartig
openhartig
2 maanden geleden

FAKE

Geit
Geit
1 maand geleden

Rhoda Wilson:
 
Je hebt mijn reactie gecensureerd omdat die niet in jouw verhaal past (de schietpartij op Bondi Beach is te wijten aan moslimimmigratie en niet aan:
1/de genocide in Palestina,
2/ een valse vlag-operatie uitgevoerd door Israëlische agenten en/of het huidige totalitaire regime in Australië.

Ik probeer het probleem van de moslimimmigratie in het Westen geenszins te bagatelliseren, integendeel, we worden overspoeld door moslims, maar daarvoor kunnen we de Joden in de eerste plaats bedanken.
 
Vertel me eens, Rhoda, wat is het verschil tussen jouw website en de reguliere media?
 
Geen enkele, aangezien jullie net als de mainstream media censureren en geen andere meningen dan jullie eigen verhaal tolereren.
 
Hieronder staan ​​de uitspraken die ik op uw site heb gelezen:
 
"The Exposé wordt gerund door doodgewone, hardwerkende mensen die de angstzaaierij, leugens en propaganda van de reguliere media helemaal zat zijn."
 
The Exposé wordt door jou geleid en je zaait angst, maar wel het soort angstzaaierij dat jouw agenda dient.
 
"In tegenstelling tot veel andere media die ongeverifieerde beweringen publiceren of bevooroordeelde verhalen verspreiden, richten wij ons op bewijs, transparantie en waarheid."
 
Wat is nu precies het bewijs dat de schietpartij niet is gepleegd door een inlichtingendienst zoals de Mossad, die daarvoor twee nuttige idioten hebben ingezet?
Wat is uw bewijs (tenzij u er die dag zelf bij was) dat alles wat de reguliere media ons lieten zien ook daadwerkelijk zo is gebeurd?
 
Geen enkele. Je vertrouwt op nieuwsagentschappen die deel uitmaken van het leugenachtige mediasysteem.
 
Ga dus gerust door met het censureren van echte discussies en het pushen van je eigen verhaal, je hebt jezelf in diskrediet gebracht en een vaste lezer verloren.
 
En aangezien je mijn commentaar niet wilt, krijg je mijn geld ook niet.

Nina
Nina
1 maand geleden

Het was alweer een belachelijke psychologische operatie.