Breaking News

De pandemievaccinindustrie is wanhopig; voor de volgende ‘pandemie’ willen ze de politie en zelfs de NAVO gebruiken om mensen te dwingen zich te laten vaccineren.

Deel ons verhaal!


Nieuw-Zeeland heeft in de laatste versie van de pandemieplannen die op 12 juli zijn gepubliceerd, het afdwingen van vaccinatie door middel van wetshandhaving opgenomen. 

Een week eerder opperde de door Gates gefinancierde en favoriete Dr. Peter Hotez van de Wereldgezondheidsorganisatie dat Homeland Security en het ministerie van Justitie ingezet zouden moeten worden tegen ‘anti-vaxxers’ in de VS. 

En internationaal, zei Hotez, zou de NAVO ingezet moeten worden tegen degenen die weigeren zich te laten vaccineren.

Laten we het contact niet verliezen... Uw regering en Big Tech proberen actief de informatie die door The blootgesteld om in hun eigen behoeften te voorzien. Abonneer u nu op onze e-mails om ervoor te zorgen dat u het laatste ongecensureerde nieuws ontvangt. in je inbox…

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van nieuwsupdates via e-mail

het laden


De onderstaande afbeelding is veelvuldig gedeeld op sociale media. Er wordt beweerd dat dit bewijst dat de Nieuw-Zeelandse overheid van plan is om gedwongen vaccinatie te legaliseren.

Sommigen dachten dat het nep of overdreven was. Maar het wordt bevestigd door een document getiteld 'Nieuw-Zeelandse pandemieplan: een actiekader' (”Plan”) gepubliceerd op 12 juli van het Nieuw-Zeelandse ministerie van Volksgezondheid. Het bevestigt dat mensen gedwongen zullen worden om geïsoleerd of in quarantaine te gaan totdat ze de "voorgeschreven behandeling" hebben ondergaan.

Het plan beschrijft de overheidsmaatregelen die genomen moeten worden om zich voor te bereiden op en te reageren op een pandemie. Het actualiseert de 'Nieuw-Zeelandse grieppandemieplan: een actiekader voor 2017Nieuw-Zeeland heeft sinds 2006 een actieplan voor een grieppandemie. Dit werd in 2017 bijgewerkt op basis van nieuwe wetgeving en bevolkingsberekeningen.

Op 19 maart 2020, voordat de covid-pandemie door de Wereldgezondheidsorganisatie (“WHO”) werd uitgeroepen, De New Zealand Herald een artikel gepubliceerd waarin werd aangegeven waarom zij van mening waren dat het pandemieplan moest worden bijgewerkt. 

Het plan uit 2017 was gebaseerd op pandemiemodellen op basis van bepaalde aannames. "Dr. Ashley Bloomfield, directeur-generaal van het Ministerie van Volksgezondheid, zei dat nieuw onderzoek van het Imperial College of London had geleid tot een heroverweging van de manier waarop [de door het model bepaalde fasen] zouden worden beheerd." de uitlaat zei:.

De modellering van het Imperial College London was, zoals onze lezers zich zullen herinneren, het werk van de beruchte Britse natuurkundige Neil "Professor Lockdown" Ferguson die gedurende zijn carrière betrokken was bij verschillende controverses vanwege zijn onnauwkeurige modellenwerk.

Zie ook: Heeft Neil Fergusons model van de covidpandemie eens en voor altijd bewezen dat epidemiologie nutteloos is?

Ferguson is een van de weinige bedrijven die mondiale ‘wetenschappers’ wier taak het is om het narratief te controlerenDe echte drijvende kracht achter het actualiseren van de pandemieparaatheid is de WHO.

In november 2020 heeft het Nieuw-Zeelandse Nationale Noodagentschap bijgewerkte informatie voor de groepen die zich bezighouden met noodbeheer van de civiele bescherming (CDEM) met betrekking tot de GrieppandemieplanEr werd gesteld: "De Wereldgezondheidsorganisatie maakt zich zorgen dat een vogelgriepvirus en een menselijk influenzavirus zich zouden kunnen vermengen", wat zou kunnen leiden tot een grieppandemie. "Nieuw-Zeeland houdt rekening met de mogelijkheid van een pandemie", voegde het eraan toe. 

De update van 2024 – waarbij het woord ‘griep’ uit de titel is geschrapt – was ‘in tempo afgerond, is beperkt in omvang"en maakt deel uit van een bredere herziening van de pandemieparaatheid die in twee fasen plaatsvindt. Het plan bevat een sectie over "speciale bevoegdheden" die aan medische functionarissen van de gezondheidszorg, artsen in de volksgezondheid of artsen die door de Directeur-Generaal van de Volksgezondheid zijn aangesteld. 

Deze bevoegdheden zijn niet nieuw. Ze werden in 2002 toegekend, zo niet eerder, maar tijdens de covid-pandemie werden ze voor het eerst gebruikt – covid was de proefkonijn. Het plan stelt:

Onheilspellend is de Het ministerie van Volksgezondheid stelt dat: "Het bijgewerkte pandemieplan omvat de respons van het zorgsysteem. Het omvat niet de reactie van de gehele overheid of de bredere samenleving op een pandemie. Het is ook slechts één instrument om de paraatheid van het zorgsysteem te ontwikkelen."

Uit het bovenstaande blijkt duidelijk dat ze van plan zijn om een ​​aantal medische functionarissen verreikende bevoegdheden te geven die delen van de Nieuw-Zeelandse economie kunnen stilleggen en mensen naar believen kunnen vasthouden – of, zoals ze zelf zeggen, wanneer er een epidemiewaarschuwing wordt afgegeven of wanneer een noodsituatie is uitgeroepen, wat, zoals we zagen met covid, niet hetzelfde is als een daadwerkelijke pandemie of epidemie. We willen ons echter concentreren op de term "preventieve geneeskunde".

Wat betekent ‘preventieve geneeskunde’?

We moeten deze woorden lezen in de context van de laatste alinea van het bovenstaande fragment: "Deze speciale bevoegdheden werden voor het eerst gebruikt tijdens de reactie op COVID-19." Let op de grote, angstaanjagende, aandachttrekkende hoofdletters "COVID" die worden gebruikt, terwijl de rest van de wereld allang is overgestapt op de meer toepasselijke typografie van "Covid" of "covid".

Veilige en effectieve medicijnen worden sinds 2020 ontmoedigd en/of verboden voor de behandeling van covid, wat in feite de seizoensgriep in een nieuw jasje was. Medicijnen zoals ivermectine en hydroxychloroquine werden verboden en het gebruik van vitamine D, C en zink werd afgeraden. De enige "medicijnen" die nog wel waren toegestaan, waren schadelijke medicijnen zoals remdesivir en midazolam, en later de zogenaamde vaccins.

We kunnen dan aannemen dat, omdat de ‘noodbevoegdheden’ om mensen te dwingen zich te laten injecteren met covid-19 voor het eerst werden gebruikt ‘tijdens de reactie op COVID-XNUMX’, de ‘preventieve geneeskunde’ waar ze naar verwijzen zogenaamde vaccins zijn of iets dat even ineffectief en schadelijk is.

Twijfelt u er nog aan of dit wel de bedoeling is?

Nou, laten we eens luisteren naar wat Dr. Peter Hotez – die gelinkt is aan Bill “Vaccinate the World” Gates en zijn maatje – zegt. Tedros de terrorist – onlangs heeft moeten zeggen.

Zie ook: Dr. Cover-up: Tedros Adhanoms controversiële reis naar de WHO en WHO-directeur-generaal Tedros dient terroristische groep in strijd met WHO-waarden

Eind vorige maand kondigde de WHO een nieuw project aan om de ontwikkeling en distributie van mRNA-vaccins in armere landen een boost te geven, omdat er volgens hen een dreigende vogelgriep-pandemie dreigt.

"Het VN-gezondheidsagentschap zei dat het project zou worden uitgerold via het mRNA-technologieoverdrachtsprogramma dat het in 2021 samen met de door de VN gesteunde Medicines Patent Pool (MPP) had opgezet, op het hoogtepunt van de COVID-19-crisis", aldus Medical Press.

Een paar weken eerder, Dr Peter Hotez, een prominente vaccinontwikkelaar en -voorstander, riep op tot de inzet van veiligheidstroepen, waaronder politie en leger, om "antivaccinagressie" in de Verenigde Staten tegen te gaan. Hij stelde ook voor dat de Verenigde Naties en de NAVO veiligheidstroepen zouden inzetten tegen "antivaccinatie". Hotez heeft banden met zowel Bill Gates als de WHO.

In mei 2007 werd gemeld dat Hotez 52 miljoen dollar van de Bill & Melinda Gates Foundation had ontvangen om zijn haakwormvaccin in Brazilië te ontwikkelen en klinische studies uit te voeren. Het jaar daarvoor, in 2006, had de Bill & Melinda Gates Foundation publiceerde een persbericht waarin stond dat de stichting $ 68.2 miljoen had toegezegd om verwaarloosde tropische ziekten te bestrijden, waarvan $ 13.8 miljoen bestemd was voor het onderzoek van Hotez. In 2021 echter, Hotez ontkent dat hij door Bill Gates is gefinancierd.

In 2022 zette de WHO Hotez in een video in de schijnwerpers om 'anti-vaccinactivisme' aan te pakken door degenen die ervoor kiezen zich niet te laten vaccineren te bekritiseren omdat ze 'antiwetenschappelijke agressie' steunen.

Verder lezen: Terwijl het koor van “Covid-vaccins zijn onveilig” steeds luider klinkt, bedreigt de WHO “anti-vaccinactivisten” en noemt ongevaccineerden een “belangrijke moordpartij”.

Tijdens een interview op 5 juli 2024 op het Simposio Internacional de Actualización en Pediatría (International Symposium of Pediatric Updates) in Cartagena, Colombia, zei Hotez:

Verder lezen: De militarisering van de volksgezondheid: Dr. Hotez' controversiële oproep tot actie, GreenMedInfo, 29 juli 2024

De marionet van Gates en de WHO heeft het over het inzetten van de NAVO, een politieke en militaire alliantie van 32 landen, om vaccinatie af te dwingen. Nieuw-Zeeland implementeert de handhaving van "preventieve geneeskunde" met behulp van de politie. Dat vergelijkbare methoden van gedwongen vaccinatie worden besproken of opgenomen in nationale plannen, is geen toeval.

De vraag die iedereen zich zou moeten stellen is waarom ze de behoefte voelen om de bevolking te dwingen zich te vaccineren met behulp van wetshandhaving en zelfs het leger. Hun vaccins zijn namelijk onveilig en ineffectief. Zozeer zelfs dat weinigen bereid zijn hun leven te riskeren door zich te laten injecteren en zich op alle mogelijke manieren zullen verzetten. De pandemievaccinindustrie weet dat we ons niet meer door hun psychologische praktijken laten misleiden en dat onze weerstand tegen het vaccinatiebeleid van de overheid de volgende keer nog sterker zal zijn.

Hoofdfoto: Anti-lockdown-protesteerders verzamelen zich buiten het Nieuw-Zeelandse parlement, januari 2021. Bron: 1 News

Uw overheids- en Big Tech-organisaties
proberen The Expose het zwijgen op te leggen en uit te schakelen.

Daarom hebben we uw hulp nodig om ervoor te zorgen
wij kunnen u blijven voorzien van de
feiten die de mainstream weigert te delen.

De overheid financiert ons niet
om leugens en propaganda op hun site te publiceren
namens de Mainstream Media.

In plaats daarvan vertrouwen we uitsluitend op uw steun. Dus
steun ons alstublieft in onze inspanningen om
jij eerlijke, betrouwbare onderzoeksjournalistiek
vandaag nog. Het is veilig, snel en gemakkelijk.

Selecteer hieronder de methode die u het prettigst vindt om uw steun te betuigen.

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van nieuwsupdates via e-mail

het laden


Deel ons verhaal!
auteur avatar
Rhoda Wilson
Waar het voorheen een hobby was die uitmondde in het schrijven van artikelen voor Wikipedia (tot de zaken in 2020 een drastische en onmiskenbare wending namen) en een paar boeken voor privégebruik, ben ik sinds maart 2020 fulltime onderzoeker en schrijver geworden als reactie op de wereldwijde overname die met de introductie van covid-19 duidelijk zichtbaar werd. Het grootste deel van mijn leven heb ik geprobeerd bewustzijn te creëren dat een kleine groep mensen van plan was de wereld voor eigen gewin over te nemen. Ik kon niet rustig achteroverleunen en hen hun gang laten gaan zodra ze hun laatste zet hadden gedaan.

Categorieën: Breaking News, Wereldnieuws

Getagged als:

2 2 stemmen
Artikelbeoordeling
Inschrijven
Melden van
gast
115 Heb je vragen? Stel ze hier.
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
FRANK
FRANK
1 jaar geleden

Hotez toont het hart van een massamoordenaar….

Nicole
Nicole
Antwoord aan  FRANK
1 jaar geleden

Samen met Gates, het WEF, de WHO, de NAVO en de rest van de drie-vierletterige organisaties…

blauw gebied
blauw gebied
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Laat me Satan op zijn best raden

Dave Langcake
Dave Langcake
1 jaar geleden

Belachelijk! En onuitvoerbaar, er zouden zoveel kapotte injectienaalden zijn dat het nooit zal gebeuren. De processen van Neurenberg verwijzen naar...! Dit zijn de dromen van Gates, Fauci en de rest van de gestoorde elite, de 'fixers' van de bevolking. Nee, dit zielige bericht is een nulstarter...!

Paul Watson
Paul Watson
Antwoord aan  Dave Langcake
1 jaar geleden

Het plan is niet om vaccinatie af te dwingen, maar om mensen bijeen te drijven en in kampen te plaatsen.

John
John
Antwoord aan  Paul Watson
1 jaar geleden

Vergelijkbaar met de 1800e eeuw, toen andersdenkenden als geestelijk gestoord werden beschouwd en in een psychiatrische inrichting werden geplaatst als ze weigerden zich aan te passen aan de moderne tijd.
Miljoenen wezen waren het resultaat van die waanzin.
Alleen al in Londen ging het aantal weeshuizen van één naar 69.

Mark Deacon
Mark Deacon
Antwoord aan  Paul Watson
1 jaar geleden

Ik vraag me af hoeveel geesteszieken in Californië zijn overleden nadat ze waren gevaccineerd als pupillen van de staat onder de Newsom-pandemiewetgeving.

Wat er gepusht wordt, is dus al gedaan.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Paul Watson
1 jaar geleden

Zal snel uitsterven. Ik kom veel huisdiereigenaren tegen, zelfs de meest fervente voorstanders van vaccineren aarzelen nu om hun huisdieren te vaccineren. Ze zouden zichzelf en hun kinderen dan toch zeker wel vaccineren?

Er zal een enorme tegenstand zijn.

Johnny B. Goed
Johnny B. Goed
Antwoord aan  Dave Langcake
1 jaar geleden

Vergeet de De Processen van Neurenberg, de eerste, waren een drama en bijna niemand werd gestraft. Er hingen twee lang hangende vruchten aan.

Wakker worden
Wakker worden
Antwoord aan  Johnny B. Goed
1 jaar geleden

Wie denken mensen dat deze processen leidt? Het is net als de Warren-commissie... ze onderzoeken zichzelf, gooien een paar laaggeplaatste mensen onder de bus en dat is het dan wel zo'n beetje.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Dave Langcake
1 jaar geleden

Neurenberg was een circus voor de massa, maar dan echt. Ze hebben misschien een paar kleine nazi's opgehangen, maar de groten hebben ze gered, zoals de voormalige NASA-directeur Werner von Braun, je weet wel, die raketwetenschapper die bedolven werd onder een steen met een psalmcitaat:  “De hemelen verkondigen de heerlijkheid van God; en de firmamenten toont het werk van Zijn handen.”

Hij moet geweten hebben wat er 'omhoog' gevonden was, hij was de man achter de maanlanding en de rest van de leugens.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Uitstekend commentaar Abi!

Nicole
Nicole
1 jaar geleden

Wij leven in zeer gevaarlijke tijden.
Deze onzin breidt zich HEEL snel uit en ze zijn van plan om het er zo snel mogelijk doorheen te drukken!
Het Nieuw-Zeelandse Plandemic-verdrag is ronduit ANGSTAANJAGEND! (Zie ZeeeMedia.com voor een gedetailleerde analyse van het document).
We kunnen niet achteroverleunen en denken: “Oh, dat gebeurt ergens anders” – het gaat ons ALLEMAAL overkomen!
Dit is waar ik me echt zorgen over maak... het leger, de politie en de VN die op onze deuren kloppen en ons meeslepen naar de quarantainekampen (ter dood) en ons dwingen om frauduleuze PCR-testen te gebruiken voor een nep-'virus'!!!
Ik weet niet hoe ik dit kan verslaan.
Hun systemen en infrastructuur zijn al overal aanwezig!
Hoe kun je iets als non-conformisme beschouwen als je geconfronteerd wordt met brute criminelen met grote wapens?!!!

Andrson
Andrson
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Koop een wapen en bescherm je gezin.

Johnny B. Goed
Johnny B. Goed
Antwoord aan  Andrson
1 jaar geleden

Je bedoelt dat je STERF bent terwijl je je familie beschermt. Ze schieten je neer voordat je met je ogen kunt knipperen.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Johnny B. Goed
1 jaar geleden

En wat dan nog? Dat is in ieder geval een snelle dood, vergeleken met wat veel gevaccineerden meemaakten: langzaam rotten, geamputeerde ledematen, verlammingen en de rest van de pret.

Yo Blood
Yo Blood
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Schrijf je uit bij je huisarts, vertel hem dat je verhuisd bent maar nog geen doorstuuradres hebt en dat hij je medische gegevens naar je op moet sturen... Het is niet de wet om een ​​arts te laten ontslaan, mijn 4 jaar geleden

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Yo Blood
1 jaar geleden

Tien jaar. Ik ben precies zo verhuisd als jij zei en sindsdien heb ik geen huisarts meer.

Paul Watson
Paul Watson
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Camera's zijn een goed begin.

Mark Deacon
Mark Deacon
Antwoord aan  Paul Watson
1 jaar geleden

U wilt goede exemplaren, maar ook exemplaren die op afstand in stand-by staan ​​en die niet via WIFI verbonden zijn, maar wel ergens staan.

Je ziet dat ze in eerste instantie heimelijk willen opereren, dus je moet ze op video vastleggen en de video wereldwijd delen. Dit zal anderen aanzetten tot actie, die ook willen terugvechten, omdat ze de realiteit zien van wat hen te wachten staat.

Ze kunnen liegen zoveel ze willen, maar een echt goed item... we zouden ervoor in de rij staan ​​als we niet tegen onze wil gedwongen zouden worden om gevaccineerd te worden en er velen aan zouden sterven.

Mark Deacon
Mark Deacon
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Je moet erop voorbereid zijn om de oorlog te voeren tegen degenen die je zullen aanvallen en doden, omdat ze niet ophouden.

Rachel
Rachel
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Maria Zee is geweldig

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Rachel
1 jaar geleden

Ja, maar ik word er toch een beetje onrustig van als ik zie dat ze met één oog haar kapsel bedekt en dat ze – sorry – nog leeft. Volgens mij doen ze het, als ze iemand willen doden, of als die persoon ergens nuttig voor is.

Het is makkelijk te zeggen wat er in Nieuw-Zeeland gebeurt, maar hebben we bewijs dat het echt gebeurt? Of is het gewoon weer een afleidingsmanoeuvre, een stemmingstest, een weerstandstest, een voorspellende programmering, een angstcampagne, wat dan ook?

Als je wat angst wilt opwekken, koop dan een EMF-meter en test je mobiel. Dat is echt, die waarden die je onder druk zetten, zijn echt.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Ik begrijp je voorzichtigheid, scepsis en kritische blik, maar Maria Zeee heeft nooit de symboliek van het ene oog laten zien, vooral niet met haar haar, dat ze altijd uit haar gezicht houdt. Ze is altijd volkomen professioneel.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Geen probleem Nicole, ik heb veel slechte ervaringen en ben daarom extra voorzichtig. Verder vind ik haar video's ook leuk, ze zijn behoorlijk informatief.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Je bent een belezen Aabbii en het klinkt alsof je veel hebt meegemaakt, waaronder het verlies van familie en vrienden. Dat is gewoon verschrikkelijk, vooral als je bedenkt dat je ze herhaaldelijk hebt gewaarschuwd voor de gevaren van de dodelijke schoten.
Ik begrijp uw voorzichtigheid, uw verlies van hoop en uw bitterheid. Ik begrijp ook dat u zich bij uw lot heeft neergelegd en het op een bepaalde manier moet accepteren.
Veel van wat je zegt, spreekt me aan en ik heb er werkelijk geen antwoord op. Ik denk dat het voor het grootste deel te laat is.
Wij worden hier in Australië constant geplaagd door chemtrails en ik heb duidelijk gemerkt dat mijn moestuin eronder lijdt.
Je tomaten zien er schokkend uit, sorry!
Je hebt gelijk, ik kan me de verwoesting die al die chemicaliën, gifstoffen en zware metalen van de chemtrails in ons lichaam aanrichten niet voorstellen. Ik krijg er bijna elke dag tranen van als ik naar de lucht kijk.
Bidden helpt mij om iedere dag uit bed te komen, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat er iets is om naar uit te kijken.
Mensen zeggen steeds dat je je moet concentreren op dingen die je vreugde brengen, maar ik vind dat moeilijk, omdat ik me maar al te bewust ben van de slechte wereld waarin we leven, vol met onvoorstelbare verschrikkingen. Ik voel me machteloos en weet niet hoe ik het moet stoppen.

Vriendelijke groeten,
Nicole.

Keith Johnston
Keith Johnston
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Ze willen ons hier allemaal weg hebben. Einde.

Pam
Pam
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Precies. De planning is heel lang geweest. Zeker weten. Al die ideeën over militaire hulp waren er al in de vorige ronde. Ik denk dat mensen het niet allemaal zo serieus namen.

Ken Hughes
Ken Hughes
1 jaar geleden

Houd je honkbalknuppels paraat. Bereid je voor om vechtend te sterven in plaats van als schapen, door hun dodelijke "vaccins".

Johnny B. Goed
Johnny B. Goed
Antwoord aan  Ken Hughes
1 jaar geleden

Dat is het punt, ze willen dat 90% van ons in 2030 dood is, dus we kunnen net zo goed in volle glorie ten onder gaan.

clive grenville
clive grenville
1 jaar geleden

Pas op voor het pandemieverdrag, het komt veel eerder terug dan je denkt. Bekijk de substack van James Roguski voor meer informatie. Wees je ervan bewust dat er een petitie is op citizengo.org. Stop het pandemieverdrag van de VS - de petitie van 3 miljoen... het is een wereldwijde petitie, het kan wereldwijd worden ondertekend en gedeeld vanuit elk land ter wereld, inclusief het jouwe. Het heeft momenteel bijna 2,512000 handtekeningen, het heeft dringend veel meer nodig.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  clive grenville
1 jaar geleden

Clive, ik begrijp dat petities effectief kunnen zijn en bedankt voor het verspreiden ervan. Bij wie worden ze ingediend?
Ik heb er zelfs meerdere afgesloten bij CitizenGo hier in Australië.
Maakt het ECHT verschil?
Het is te laat?

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Zij worden onderworpen aan de machten die zijn.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Precies wat ik dacht, Islander.
Ze doen alsof ze om onze feedback en inzendingen vragen, maar we weten allemaal dat de politiek/overheid geen remedie biedt!
Ze gaan gewoon door en overrompelen ons met hun plannen!
Ook al weten ze dat wij het weten, het is nog steeds te laat.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Nicole, aangezien meneer Grenville nooit antwoordt, werkt hij misschien voor de oppositie? Maar ik weet het niet.

Er is niets erger dan valse hoop, daar bent u het vast mee eens?

Je hoeft alleen maar in je browser te typen "aan wie worden petities voorgelegd?" en hier in het Verenigd Koninkrijk krijg je als antwoord iets in de trant van: "het Britse parlement – ​​meer dan 100,000 handtekeningen en het wordt ter discussie gesteld."

Aangezien de regerende meerderheid van de Britse Labour-regering onder auspiciën van het WEF opereert, beëindig ik mijn zaak.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Bedankt Islander, je brengt een aantal belangrijke punten naar voren.
De situatie ziet er behoorlijk slecht uit voor jullie daar vanwege de verschrikkelijke, gewelddadige rellen.
Wat vind jij ervan?
Vriendelijke groeten,
Nicole.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Wat vind ik van de 'rellen'?

Ze zijn allemaal nep en georganiseerd door de Britse regering onder auspiciën van het WEF.

Het lijdt geen twijfel dat bepaalde lokale basisleden besloten om ‘mee te doen’, deze zullen de publieke gezichten zijn; eerder de offerlammeren die vervolgd, veroordeeld of gevierendeeld zullen worden, zoals u wilt, en die we overal in de MSM zullen zien.

De vast schurken, die goedbetaalde werknemers van de MI5/6, 77ste Brigade en anderen die de leiders waren/zijn van deze 'rellen' zullen er zonder kleerscheuren vanaf komen (in dit leven!).

Dat is mijn mening, naar mijn mening.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Ik wil dit aan jullie, Islander, laten zien, omdat we erover konden praten.
Hoe is dit normaal? Ben ik de enige? Ik bedoel, is mijn huis een doelwit?
Wat ik je laat zien (foto bijgevoegd) is alleen van buiten, binnen zijn de planten min of meer oké, minder vruchten, maar geen misvormingen en GEEN paarszwarte, verkleurde vlekken. Er is geen groot verschil in de grond die we hebben gebruikt.
Kijk eens, alsjeblieft. Als de tomaat er zo uitziet, wat is dan het effect op ons lichaam?

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

O lieve-is uit die een tomaat?

Mijn tomaten groeien goed ondanks de aanhoudende grijze lucht; ze rijpen, en we eten ze – ze zijn ook nog eens smaakvol. Zoiets heb ik hier nog niet gezien – tenminste nog niet.

Dit jaar hebben de appel- en perenbomen vrijwel niets opgeleverd (vreemd?), maar de pruimen deden het uitstekend. Frambozen en aardbeien doen het goed, net als bramen, maar de kruisbessen vielen tegen!

Aangezien u in een dichtbevolkt gebied woont met veel straling, en ik op een afgelegen eiland (minder straling, maar nog steeds straling vanwege 5G) zal er wellicht sprake zijn van verschillen in onze producten?

Ik moet binnenkort wat foto's maken met mijn camera en ze delen, want ik heb geen 'smartphone'.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Wat betreft de opbrengst (hoeveelheid), sorry, ik heb dit niet gelezen, maar ik heb je een soort antwoord gegeven in een andere reactie (ander artikel).
Dr. Tom Cowan, Odysee, PI - water, waar het niet om het water draait, experimenteer met planten, hoe ze energie uit de lucht (ether) halen. Zonder die energie zijn er later geen knoppen of vruchten. Straling (zelfs als je ver weg woont, zijn er nog steeds satellieten en wie weet wat er nog meer in de chemtrails zit, en de door HAARP gegenereerde elektromagnetische verstoring kan ook van belang zijn), dus straling heeft de ionen in de lucht positief geladen, terwijl na een flinke regenbui, bliksem (wanneer je je planten ziet "herboren") negatief geladen ionen in de lucht dicht bij de grond aanwezig zijn. Ik gok op het gebrek aan negatief geladen nuttige ionen.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Goedemorgen Abi!

Ik zal proberen om later vanavond jullie antwoorden te beantwoorden. Ik heb het op dit moment erg druk, maar niet letterlijk!

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, Islander.
Kort nadat ik om uw mening had gevraagd, las ik een artikel waarin precies die mening werd gegeven!
Weet je, met alles waarmee ze ons bombarderen, zou niets ons nog moeten verbazen, maar toch raak ik nog steeds geschokt en ontzettend ontmoedigd.
Ik vind het ontzettend moeilijk om positief te zijn.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Precies, ik heb net een soortgelijke reactie op een ander artikel geschreven. De straten hier zijn rustig, rellen vinden plaats in de grote steden waar ze waarschijnlijk de mensen hebben die ze kunnen starten en aanwakkeren.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Maakt het uit? Ik bedoel, maakt het écht uit? De wereld sloeg een richting in die onacceptabel was voor een kwalitatief goed en plezierig leven.
Ik ken geen anderen, maar ik ben de afgelopen drie of vier jaar al mijn (trouwens niet veel) vrienden en familieleden kwijtgeraakt. Ofwel gevaccineerd (schade of "gewoon" cognitieve problemen, hetzelfde ervaar ik ook met minder nabije mensen) ofwel gehersenspoeld. Ik kan geen boek lezen zonder de propaganda erin te zien, omdat ik begreep dat honderden jaren lang alleen die boeken het publiek konden bereiken die door de heersende bloedlijnen werden geaccepteerd. Dat geldt zelfs voor boeken zoals die over de vrijmetselaar Hugo, of Brontës (het normaliseren van weeshuizen), of Shirley die het idee van hondsdolheid propageert. Hetzelfde geldt voor series, hetzelfde geldt voor films. Ik vind steeds minder leuke momenten, ik denk dat ik kan accepteren wat er ook komt, ik ben niet meer bang om te sterven.
De laatste ervaring maakte me boos, omdat het ongemakkelijk is om een ​​doelwit te zijn, maar over het algemeen heb ik niet eens om een ​​gezondheidscheck gevraagd, het kan me niet meer schelen. Het leven heeft geen zin als je je contactlenzen kwijt bent, je kind of huisdieren niet meer kunt beschermen, je huis (de planten zijn er ook slecht aan toe, zwak, onregelmatig gegroeid, uitgedroogd, sommige zijn zwartpaars), insecten verdwenen zijn, de lucht vol HAARP-wolken zit, maar de zon... echt, ik kan geen reden meer bedenken om me zorgen te maken. Maar ik ga liever dood dan me te laten vaccineren. Misschien zijn onze God(en?) niet zo welwillend, maar het intelligentieniveau van het oorspronkelijke ontwerp maakt me nog steeds nederig - het zou godslasterlijk zijn om het te verpesten met hun giftige naald.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Ter informatie Aabbii: ik heb uitgebreid op je bericht gereageerd en het wacht op goedkeuring.
Vriendelijke groeten,
Nicole.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Rhoda Wilson
1 jaar geleden

Oké, bedankt dat je het me liet weten, Rhoda.

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Deel 1/4: Ik ben hier teruggekomen om een ​​deel van de frustratie over het wiebeleffect waar je het over hebt, te delen.

Ik heb een behoorlijke achtergrond, zoals waarschijnlijk velen, maar ik ben zo dankbaar dat ik de Heer heb leren kennen voordat ik al deze dingen over de vrijmetselaars ontdekte. Het zou vele malen moeilijker zijn geweest om de realiteit van mensen, cultuur (van oud tot modern) en oorlogen, historisch gezien, opnieuw in kaart te brengen, en wat een standaardpatroon het is voor de koningen en heersers om hun landen vorm te geven.
En over mijn eigen rol als niemand, slechts een mier die op hun terrein rondrent, als dat al zo is.

Maar inderdaad, de wereld van commerciële zaken; details die in de gordijnen zijn gewikkeld; namen van alles; taalgebonden misleiding... Grappen in strips, de liefste, zachtste tekenfilms die blijken iets te zijn dat zelfs volwassenen niet zouden moeten weten...

Wie zou deze troep nou niet willen, nu we een kijkje achter de schermen nemen van al die glitter en (westerse) welvaart.

Nou, sorry, dat weet je vast allemaal wel. Maar dit is wat ik wilde delen:

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Deel 2/4: In het begin werd ik echt "allergisch" en hield ik constant alles in de gaten; ik gooide alles wat ik kon in de prullenbak (zoals een paar bloemengordijnen met verborgen duivelsgezichten). De Heer vertelde me dat Hij al die markeringen op elk moment kan opheffen; hoewel het zeker niet verstandig of goed is om erdoor omringd te zijn, hoef ik er niet bang voor te zijn.

Want wie is er nou bang voor de dood van het vlees? Ik bedoel, ja, dat is een ingewikkelde zaak en kan zowel fysiek als mentaal erg pijnlijk zijn, maar... In ieder geval zou het spel voor deze ronde voorbij zijn. Ook al betekent het ook dat er veel extreem belangrijke dingen onafgemaakt kunnen blijven.

Maar ik begon aandacht te besteden aan ritmes, noten, letters van de noten, tempo en snelheid, rock-'n-roll-patronen werden gif in mijn geest... En dat is een dodelijke, zieldodende val voor velen.

Want het is ook een overwinning voor hen als we niet luid en duidelijk maken dat ze dieven zijn als ze alles proberen te bezitten. Rock-'n-roll gebruikt bijvoorbeeld een beat die doet denken aan de hartslag van onze moeder, toen we nog in 'de kluis' zaten, in de baarmoeder.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Milla Kirsikka
1 jaar geleden

Interessante opmerking, dank je wel. Ik zou het vanuit een andere hoek benaderen. Water heeft geheugen, onze gedachten en woorden beïnvloeden water en water is overal, je bestaat voor 70% uit water in een gestructureerde vorm.
Dit is bewezen, dus niet alleen een theorie. Water reageert op geluiden, gedachten, beelden! Zelfs planten doen dat, waarschijnlijk vanwege hun watergehalte, en zelfs gekookte rijst doet dat!

Ze gebruiken inderdaad beelden, geluiden, licht en microgolfstraling om met ons lichaam en onze hersenen te rommelen.

Als je geïnteresseerd bent, doe dan onderzoek naar het werk van Veda Austin met water.
Vanuit religieus oogpunt: als ik me goed herinner, begon alles met water. Hij maakte een onderscheid tussen water en water, toch? Water is zeer waarschijnlijk de natuur/Gods internet.

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Deel 3/4: Ook de melodieën, de gebruikte toonsoorten, appelleren aan alle mechanismen van lichaam en geest die al duizenden jaren bestaan. De blue notes, allerlei muziektherapieën over de hele wereld, resonantie die in het bloed zit, de liedjes die elke moeder "gewoon kent zingen" en wanneer (bijna) elk kind een moment van rust krijgt.

Deze griezels hebben dus alle kennis in handen, hoe ze mensen kunnen opwekken, kalmeren, versterken, overwinnen of, op het juiste moment, mentaal kwetsbaar kunnen maken. En ze gebruiken het allemaal voor het kwaad, steken de bibliotheken in brand en maken er een geheim wapen van.

Mijn partner en ik zeiden NEE. We zullen het doen. onze eigen muziek, en we zullen de wiskunde wel eens verdraaien als we daar zin in hebben, maar als iets gewoon goed klinkt, dan laten we het misschien zo. Zelfs als een MAGA (blijkbaar betekent dit "hoge tovenaar") het wel of niet gebruikt heeft.

Het is altijd goed om oude gewoontes te bevragen. Vind ik dit of dat echt leuk, of is het mij op de markt gebracht (geprogrammeerd) en wat zijn de mogelijke effecten?

Dat zijn echt heel, heel, heel belangrijke vragen.

Maar ik kan voor mezelf zeggen dat ik die vragen niet had kunnen stellen als de Heer niet bij ons thuis was geweest.

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Deel 4/4: Mijn echtgenoot hield ook van schrijven, plannen maken etc., en ik had sowieso al moeite om kleding in de juiste maat te vinden in de winkel, dus... Hoe meer we, of jij, buiten het kartel konden vinden, of zelf konden maken, zelfs kleine dingen, hoe minder de enorme behoefte van de amygdala om voortdurend overbelast te zijn.

Ik neem aan dat dat de reden is waarom de sabbat eigenlijk doorgebracht zou moeten worden zonder “de externe verkopers, manipulators en andere stressfactoren”, maar ach – we leven in deze tijd, waarin ons is geleerd dat we alleen een “ontspanningsvergunning” krijgen als de Ultra-machine aan staat…

Voor zover ik weet is het getal 33 slechts een getal... Ik ken niet alle numerologische, historische en fetisjistische betekenissen die het voor HEN heeft, vooral niet in bepaalde situaties.

Als ik me realiseer dat de speeltuin van hen is, weiger ik me erdoor te laten verlammen telkens als ik hun straatnaamborden zie. Het is cruciaal om te erkennen dat ze er zijn en ze moeten worden beschouwd als waarschuwingsborden. Maar als ze je doen bevriezen van angst of depressie en je ervan weerhouden je best te doen als Godskind, dan is dat gewoon weer een overwinning voor hen.

De symbolen zijn ontworpen als "betoveringen" of als "geestdoders". Ze willen je óf laten deelnemen aan het kwaad, óf je uit de weg laten gaan, het maakt hun niets uit. Weiger het in naam van Jezus Christus. Gods bouwwerk reikt oneindig veel verder dan wat ze kunnen vernietigen. Het is verbazingwekkend om te zien hoe Zijn plan zich ontvouwt.

Let op. Eén moment tegelijk.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Milla Kirsikka
1 jaar geleden

Bedankt Milla voor het delen van jouw mening, het is een nuttige herinnering.
Ze proberen al het goede (van God) te vernietigen en om te keren. Dat is moeilijk te accepteren.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Het grote probleem is dat uw medeburgers, of ze zich er nu van bewust zijn of niet, u omringen met hun slimme spullen.
Sorry voor de herhaling, ik had laatst een vlucht en kreeg drie dagen lang een hartritmestoornis. Deze keer dacht ik echt dat ik het niet zou redden en nooit meer naar huis zou kunnen. Ik ben een beetje van streek, maar dat is wel te begrijpen.

Er moet iets de oorzaak van zijn geweest. Niet gevaccineerd, de afgelopen 5-6 jaar geen injecties gehad, geen magnetische prik, geen MAC-adres en alle tests die ik toen moest ondergaan, gesjoemeld, niets raakte de binnenkant van mijn neus aan.

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Oh man, wat is het moeilijk om jullie reacties te lezen. Het zijn inderdaad deprimerende tijden.

Er is niets werelds meer dat ons kan helpen.
Overal slimstof, afstoting, torens en wat dan ook.
Gemanipuleerde weersomstandigheden, geen insecten, geen vogels, geen goede grond, geen wilde bessen voor ons of voor de wilde dieren, niets wat we met onze eigen inspanning kunnen doen zou voldoende zijn. Er zijn nog steeds veel dingen die we kunnen doen, maar op zichzelf zal het niet genoeg zijn.
Geen enkel geweer kan een invasie tegenhouden, als een georganiseerd groot leger op het punt staat iemands huis in te nemen...
Geen kogel of bunker kan helpen.

Het enige wat ons rest, is Jezus de Messias aanroepen en om bescherming vragen tegen gewelddadige injecties, en ook voor andere essentiële dingen. Hij weet dat we moeten eten, maar Hij leert ook dat er belangrijkere dingen zijn om ons zorgen over te maken...
De Heer God belooft vele malen (in de Bijbel) dat, ook al lijkt het voor ons hier en nu onmogelijk, het voor Hem niet onmogelijk zal zijn. Hij ZAL de wereld reinigen van alle vuil, gifstoffen en kwaad en Hij zal een nieuwe start geven aan hen die onder deze terreur lijden.
Degenen die van de situatie genieten, zitten in grote problemen.

Heer, vergeef ons en geef ons Uw leiding.

Milla/Nightvision

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Milla Kirsikka
1 jaar geleden

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Milla, bedankt voor je mening.
Vriendelijke groeten,
Nicole.

Ian
Ian
Antwoord aan  Nicole
1 jaar geleden

Ja. Handtekeningen betekenen niets.

Yo Blood
Yo Blood
Antwoord aan  clive grenville
1 jaar geleden

Plaats hier een link

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Yo Blood
1 jaar geleden

Er was een link, ik weet niet zeker of het dezelfde petitie was, maar er was er een die hierop gericht was, de overheid antwoordde (een antwoord dat leek op kauwgom) en tegen de tijd dat de petitie hier stond, was hij gesloten, voorbij.
Controleer eerst.

Johnny B. Goed
Johnny B. Goed
Antwoord aan  clive grenville
1 jaar geleden

Ik hoorde dat het in september begon

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  clive grenville
1 jaar geleden

Grappig.. "Alsjeblieft, dood me niet", smeekte Roodkapje aan de wolf en de wolf vond plotseling zijn bewustzijn en goede hart terug, LOL.

Paul Watson
Paul Watson
1 jaar geleden

Satanische mensen

Rachel
Rachel
Antwoord aan  Paul Watson
1 jaar geleden

Ja, en ze houden echt van kinderen

John
John
1 jaar geleden

Verkeerde keuzes kunnen verwoestende gevolgen hebben.
Als je ervoor kiest om een ​​slaaf te zijn (een overleden fictieve juridische persoon), dan ben je voor de DODEN afhankelijk van de genade van de slavenhouder.
Wettelijk gezien mag de slavenmeester zijn slaven vermoorden wanneer hij dat nodig acht. Er is geen wet die hen dat verbiedt.
De Bijbel geeft de opdracht om uit Babylon te gaan (het rechtsgebied van de zee).
De Bijbel zegt ook: als je neemt wat niet van jou is, verlies je alles. Als je teruggeeft wat niet van jou was, win je alles. (ACHTERNAAM).
Zelfs nu er al vele, vele, vele miljoenen mensen zijn vermoord, blijft het merendeel smeken om hun eigen moord door te weigeren iets terug te geven waar ze nooit aanspraak op konden maken.
Verkeerde keuzes kunnen ernstige gevolgen hebben.

Pam
Pam
Antwoord aan  John
1 jaar geleden

Wat je zegt is waar... zullen soldaten met wapens voor je deur hierdoor van streek raken? Wat doe je dan?

Beroven
Beroven
1 jaar geleden

Er is een reden waarom het Griekse woord “pharmakeia” in het boek Openbaring vertaald wordt met “tovenarij”!

https://sumofthyword.com/2021/02/02/pure-from-the-blood-of-all-men/

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Beroven
1 jaar geleden

Wees daar voorzichtig mee. Ik weet dat er een golf is die de onthulling voortstuwt – zoals voorspellende programmering – maar kijk eens wie die voortstuwt! Bijvoorbeeld de Olympische opening, ZIJ duwen die voort. Vraag je nu eens af waarom ze zich aan het boekje proberen te houden, het forceren, ons proberen te laten geloven dat dit of dat zeker zal gebeuren.

Misschien zijn onze verwachtingen wel van doorslaggevend belang voor hun plannen?

Ze hebben 2000 jaar de tijd om met de Bijbel te rommelen, 66 boeken eigenlijk (wat een toeval), en daardoor kun je niet weten welke delen waar zijn of herschreven, aangepast, enzovoort.

Eén ding is zeker: omdat de heersende elite het doorzet, moet je de voorspellingen met een flinke korrel zout nemen.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Hallo Abi!

Goed om je weer te zien.

Ik zie uit een ander bericht op deze thread dat je kiest selectief om in te stemmen met de Schrift der Waarheid wanneer het jou uitkomt (Psalm 19:1)?

Hoe weet je of het vers dat je citeerde "waar is of herschreven, aangepast, enzovoort", zoals je beweert? Denk je dat?!

Voor eeuwig, HEER, staat uw woord vast in de hemel.

Uw trouw duurt van generatie op generatie; Gij hebt de aarde gegrondvest, zodat zij blijft staan.

Psalmen 119:89-90.

God maakt in Christus de zaak duidelijk in Mattheüs 24:35:

Hemel en aarde zullen voorbijgaan, maar Mijn woorden zullen NIET voorbijgaan.

De Schrift (die wij trouw door God bewaard hebben) in de oorspronkelijke talen is zuiver en onbesmet.

Niettemin heeft de mens, omdat hij slecht is, de wereld verpest en verdorven. vertalingen, NIET de Schrift!

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Er is bewijs voor het bestaan ​​van het firmament, dus ik ben niet zo selectief. 🙂
Wat de rest betreft, er zouden bewijzen zijn dat er met de Bijbel is geknoeid, heel vroege bewijzen zoals Jesaja (300 jaar lange periode waarin Jesaja zijn deel schreef.)
Koning James was een vrijmetselaar.
Ik heb geen vertrouwen in mensen ('s woorden), ik heb religies altijd gezien als het grootste manipulatieve instrument ooit. Maar ik heb het al meerdere keren geschreven, sorry. Ik weet dat de wereld geschapen is en dat er een buitengewone intelligentie achter zit/zat, maar wie die was of hoe die "het" heette, weet ik niet en er is helemaal geen betrouwbaar bewijs over hem/haar/hen.

Wanneer manipulatieve mensen een leugen verzinnen, zijn ze er meestal voorzichtig mee om waarheid met leugens te vermengen om het geheel geloofwaardiger te maken. Ik accepteerde die delen van de Bijbel die bewezen kunnen worden, zoals het firmament of dat we in een vissenkom leven, een gesloten systeem omgeven door een waterige substantie (een eerder geleiachtige, extreem duurzame substantie).
Nogmaals: het PI-water van Dr. Cowan is ook vanuit dit oogpunt erg interessant.

Ik kan je helaas niet helpen, maar ik wil altijd bewijs omdat ik het niet vertrouw.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Het maakt niet uit of koning Jacobus een vrijmetselaar was of niet. Sommigen geloven dat hij een sodomiet was – ik weet het niet. Er waren vroeger slechte en goede koningen in Israël en Juda!

De mannen die de magnifieke KJV1611 produceerden, waren allesbehalve vrijmetselaars!!! Dat zijn de non-conformistische puriteinen en de conformistische predikanten van de Church of England.

Aabbii
Aabbii
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

Sorry, "De Schrift (en wij hebben ze getrouw bewaard door God) in de oorspronkelijke talen, zijn zuiver en onbesmet.”
Wat zijn ze? Waar? In welke taal?

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Hebreeuws en Grieks (OT & NT).

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Eilandbewoner
1 jaar geleden

De King James-versie heeft zo zijn eigen fouten. Stond die er bijvoorbeeld in, waar vertaald werd dat het mosterdzaadje het "kleinste" is, terwijl het origineel zei dat het het "minste" was? Dat maakt veel uit voor de uitkomst.

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Aabbii
1 jaar geleden

Er is een enorme lijst met Engelse vertalingen, oh jee... Maar hé, het is oké om te twijfelen, want er zijn heel veel valsspelers en duivels in priesterkleren; in (Gods) schaapskleren. Het is een verstandige zet.
Ik vond deze versie van Eng; King James, Joh 20: 27
Toen zei Hij tegen Thomas: Kom hier met uw vinger en bekijk mijn handen. Kom hier met uw hand en steek die in mijn zijde. Wees niet ongelovig, maar gelovig.

Rachel
Rachel
1 jaar geleden

Voor degenen onder ons die ervan op de hoogte zijn, is er niet veel verrassends.
Deze misleiders kennen geen grenzen, geen empathie, geen
mededogen, maar ze zijn vastbesloten om de
de bevolking op welke manier dan ook tot een half miljard te brengen. En ze
echt geloven dat ze het kunnen.
Laten we samenwerken om de WHO, de VN en andere organisaties af te schaffen.
groepen geleid door psychopaten.

Dave Owen
Dave Owen
1 jaar geleden
Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Dave Owen
1 jaar geleden
Pam
Pam
1 jaar geleden

https://truthwatchnz.is/all-categories/agenda-21-30/the-plan-you-thought-was-conspiracy-beginning-july-2025

Vergeet niet om: De FEMA-kampen, reddingscentra, schepen en vliegtuigen te vermijdenhttps://truthwatchnz.is/all-categories/agenda-21-30/een-orkaan-harvey-redder-onthult-schokkende-informatie-over-fema-reddingscentra-schepen-vliegtuigen

Nicole
Nicole
1 jaar geleden

Hoi Rhoda,
Ik heb mijn reactie ingekort en opnieuw geplaatst, maar deze is nog steeds niet goedgekeurd.
Ik zie dat er nog meer lange reacties zijn. Is de mijne nog steeds te lang?
Bedankt.

Nicole
Nicole
Antwoord aan  Rhoda Wilson
1 jaar geleden

Bedankt..
De discussie loopt nog steeds! Leuk gesprek naar aanleiding van een geweldig artikel :)

Wakker worden
Wakker worden
1 jaar geleden

Ze hebben dit al gedaan. In Los Angeles heeft de politie mensen met een verstandelijke beperking die dat niet wilden, in een prik gestoken. Ze schreeuwden en probeerden weg te komen van de politie. Zelfs mensen met een verstandelijke beperking weten dat dit verkeerd is. De video staat nog steeds op Bitchute. Het is afschuwelijk.

Milla Kirsikka
Milla Kirsikka
Antwoord aan  Wakker worden
1 jaar geleden

OMG
Een aantal geweldige en superlegitieme feitencontroles - site corrigeert: “..het vaccineren van mensen wiens familieleden of wettelijke voogden aanvaard vaccinaties aangeboden via een vrijwillig programma..”

EN DAT… MAAKT.. HET ALLEMAAL… OKÉ!!!??!!?

https://www.snopes.com/fact-check/lasd-forced-vaccination/

De straffer
De straffer
1 jaar geleden

Ik en vele anderen wachten geduldig op de komst van de vaccinatiebrigade. Geef ons de meest geldige reden om onszelf te verdedigen door de nodige kracht te gebruiken. Dit is voorbij voordat het echt op gang komt...