Wist u dat?

Het gelekte biowapenverhaal uit het Gain of Function (GOF) Lab is pure sciencefiction

Deel ons verhaal!

door Simon Lee, wetenschappelijk medewerker, Anew UK

Angstporno na 9/11 zet de toon

Na 9/11 werden biowapens een belangrijk aandachtspunt in de mainstream media, met angstaanjagende verhalen over laboratoria die 'virussen' genetisch modificeerden om ze dodelijker te maken. We werden aangemoedigd te geloven dat terroristen een dodelijke, besmettelijke virusplaag over de wereld zouden kunnen verspreiden.

Dit gebeurde terwijl er blijkbaar een zeer reëel biowapen tegen miltvuur werd gebruikt. Miltvuur is een bacteriële ziekte, in tegenstelling tot een "virale" ziekte. Dit is een zeer belangrijk onderscheid, want in tegenstelling tot "virussen" bestaan ​​bacteriën wel degelijk structureel en hebben ze dus het potentieel om ziekten te veroorzaken en als wapen te worden ingezet.

Hoewel de simplistische theorie van één kiem, één ziekte te reductionistisch is en de overdracht van bacteriële ziekten van mens op mens sterk overdreven is, verwerp ik niet alle aspecten van de kiemtheorie, zoals sommigen wel doen. Het is belangrijk om te begrijpen dat de kiem- en terreintheorie elkaar niet volledig uitsluiten en dat bepaalde aspecten van beide waar kunnen zijn.

Fictieve virussen zijn echter een heel ander verhaal. Sinds de introductie van SARS in 2003 zijn andere nepvirusepidemieën gebruikt om de massa strategisch voor te bereiden op de hoofdgebeurtenis met "SARS-CoV-2".

De hoofdact

Virologen beweren dat het ‘coronavirus’ waarschijnlijk het gevolg is van regelmatig contact tussen mensen en dieren, mogelijk in verband met de natte markten in Wuhan, China, waar het ‘virus’ voor het eerst werd gemeld.

Aanvankelijk werd het narratief over de oorsprong van het lab gecensureerd, maar dit is nu het gangbare narratief geworden. Dit alleen al zou kritische denkers wantrouwend moeten maken over de vraatzucht van dit verhaal, dat alle kenmerken heeft van een beperkte hangplek.

Veel wetenschappers en politici eisen nu een onderzoek om te bepalen of "SARS-CoV-2" per ongeluk uit een laboratorium is gelekt of tijdens het verzamelen of opslaan van monsters op mensen is overgegaan. Het Wuhan Institute of Virology staat in de vuurlinie omdat daar "verwante vleermuiscoronavirussen uitgebreid zijn bestudeerd".

Geen enkele viroloog heeft ooit de deeltjes waarvan hij aanneemt dat het "virussen" zijn, rechtstreeks van een ziek persoon gezuiverd en geïsoleerd en vervolgens bewezen dat ze pathogeen zijn. Het zou dus duidelijk moeten zijn dat als deze "virus"-deeltjes niet eens bestaan, het onmogelijk is om deze fictieve entiteiten in een laboratorium genetisch te modificeren om een ​​besmettelijk biowapen te creëren.

Deze simpele logica lijkt veel mensen te zijn ontgaan die geloven dat “SARS-CoV-2” in een laboratorium ontwikkeld moet zijn en op de wereld losgelaten moet zijn om een ​​nieuwe besmettelijke ziekte en een wereldwijde pandemie te veroorzaken.

De mensen die het verhaal over het lek in het laboratorium geloven, lijken een aantal simpele feiten te negeren. Geen van de symptomen die met "Covid-19" in verband worden gebracht, zijn nieuw, uniek of specifiek, dus er is simpelweg geen nieuwe ziekte. "Covid-19" is slechts een rebranding van oude ziekten en symptomen. Er is geen bewijs voor overdracht en/of besmetting, afgezien van een paar zeer gebrekkige epidemiologische studies.

Er was nooit behoefte aan het creëren van een ‘viraal’ biowapen, want om de massa onder controle te houden was er alleen maar meedogenloze propaganda en een frauduleuze PCR-test nodig.

Er is geen nieuw 'virus', geen nieuwe ziekte, geen besmettelijk biowapen en er is geen pandemie geweest. Het is pure sciencefiction gebaseerd op pseudowetenschappelijke celkweken en genomische experimenten.

Degenen die zich door het GOF/Biowapen-narratief hebben laten misleiden, lijken zich er niet van bewust te zijn dat er geen enkel bewijs is voor gezuiverde en geïsoleerde virusdeeltjes die ooit rechtstreeks uit menselijke monsters afkomstig zijn en op natuurlijke wijze pathogeen zijn gebleken.

Virologie kan dit niet ontkennen. Als ze geen "virus" in de natuur kunnen vinden, kunnen ze er ook geen in een laboratorium modificeren. Zo simpel is het.

Wat is Gain of Function (GOF)?

Gain of function (GOF) verwijst naar elke modificatie die het vermogen van een pathogeen om ziekte te veroorzaken of zich van gastheer tot gastheer te verspreiden vergroot. Dit wordt naar verluidt bij "virussen" gedaan door celkweekmateriaal in een laboratorium te wijzigen, in combinatie met genomische sequencing.

GOF-onderzoek dat in het laboratorium wordt uitgevoerd, wordt beschreven als een 'proactieve' benadering om te begrijpen wat er uiteindelijk in de natuur zal gebeuren.

Virale GOF-studies zijn niets meer dan exact dezelfde celcultuurexperimenten met exact dezelfde genomische sequentietechnologieën en -trucs die virologen altijd gebruiken. Het enige verschil is dat ze verschillende kweeksupernatanten en genetisch materiaal combineren tot één geheel, om een ​​gloednieuwe kunstmatige computergegenereerde sequentie te creëren.

In geen enkel stadium worden gezuiverde/geïsoleerde deeltjes gebruikt in deze studies. Sterker nog, er zijn geen EM-beelden van het nieuwe "virus". Hetzelfde patroon van pseudowetenschappelijke methoden, gecombineerd met onlogische redeneringen, dat van toepassing is op de originele virologieartikelen, geldt ook voor GOF-studies.

Het is interessant om te zien hoe de definitie van het woord "virus" in de loop der jaren is veranderd. De moderne definitie luidt dat virussen "infectieuze agentia van kleine omvang en eenvoudige samenstelling zijn die zich alleen kunnen vermenigvuldigen in levende cellen van dieren, planten of bacteriën", terwijl de oudere definitie, afkomstig uit het Latijn, simpelweg "vloeibaar gif" betekent.

GOF-onderzoeken creëren geen "virussen" in de moderne zin van het woord, maar creëren vloeibare, giftige celcultuursoepen die niet besmettelijk zijn. Deze celcultuursoepen kunnen niet via de lucht worden overgedragen en kunnen dus alleen potentieel schadelijk zijn als ze worden geïnjecteerd.

GOF-studies en het biowapennarratief vormen een beperkte hangplek die bedoeld is om mensen te laten geloven in de leugens van virologie. Angst voor een onzichtbare vijand die, per ongeluk of opzettelijk, op elk moment op de wereld kan worden losgelaten, is een effectieve methode om de massa te controleren.

Het enige dat nodig is, is dat mensen blijven geloven dat er ‘virussen’ bestaan ​​en dat deze in een laboratorium gemanipuleerd kunnen worden om ze dodelijker te maken.

Dierenmishandeling

GOF omvat het kweken van giftig materiaal, het injecteren van dieren met de giftige brouwsels, het doden en vermalen van hun resten, en het vervolgens injecteren van deze giftige soep in andere dieren in een poging ze ziek te maken. Dit soort gruwelijke experimenten maken al sinds het begin deel uit van de virologie.

Tijdens GOF-studies zoeken onderzoekers naar subjectieve ziekteverschijnselen bij proefdieren. Wanneer bepaalde subjectieve drempelwaarden zijn bereikt, worden de dieren gedood. Deze subjectieve verschijnselen houden vaak geen verband met de menselijke ziekte die zogenaamd wordt bestudeerd. Zo wordt bijvoorbeeld haarverlies bij muizen gezien als bewijs dat de muis "covid" heeft. Dit maakt het mogelijk om de sterftecijfers als gevolg van het denkbeeldige "virus" kunstmatig te verhogen.

De hoge sterftecijfers zijn een subjectieve beoordeling op basis van een willekeurig puntensysteem, waardoor dieren onnodig worden gedood en hun dood aan het ‘virus’ wordt toegeschreven.

Andere oorzaken van ziekte, zoals de zware omstandigheden waaraan de dieren worden blootgesteld tijdens experimenten, worden volledig genegeerd en niet volgens de wetenschappelijke methode bestreden.

Nep virale genomen

Onderzoekers beweren dat ze nu geavanceerde moleculaire technologieën gebruiken, zoals omgekeerde genetica, waarmee ze de novo recombinante "virussen" kunnen produceren uit gekloond cDNA. In werkelijkheid mengen ze genetisch materiaal van verschillende bronnen, injecteren deze giftige soep in proefdieren en maken ze ze ziek of doden ze. Vervolgens analyseren ze het resulterende mengsel op computers en beweren ze dat het computermodel een nieuwe, echte virale creatie is.

Ze creëren consensussequenties door ze af te stemmen op referentiegenomen, met behulp van computersoftware en algoritmen, uit ongezuiverd materiaal.

Het gebruik van deze pseudowetenschappelijke genomische methoden betekent dat virologen niet telkens exact hetzelfde "virus" kunnen sequencen. In plaats van toe te geven dat de methodologie ernstig gebrekkig en onherhaalbaar is, beweren virologen dat "virussen" van nature "muteren" telkens wanneer een individu besmet raakt.

Onderzoekers gebruiken gerichte modificatie van het gastheer- of 'virale' genoom met behulp van kleine interfererende RNA of de bacteriële CRISPR-geassocieerde proteïne-9-nuclease als bewerkingstool voor GOF-experimenten.

Deze studies zijn soms niets meer dan vergelijkingen van genomische sequentiegegevens. Er is nooit een "virus" bij betrokken, alleen de willekeurige A, C, T en G-waarden die op een computerscherm worden weergegeven als proxy voor een daadwerkelijk "virus". Veel van deze studies leggen zelfs niet uit hoe deze genomische sequenties zijn verkregen.

Ze kijken niet meer dan naar computergegevens, en niet naar wat er fysiek in de echte wereld bestaat. Het verzamelen en analyseren van gegevens is geen wetenschap volgens de wetenschappelijke methode.

De virusgelovigen prediken tot hun trouwe kuddes

Het valse verhaal dat het 'virus' is ontstaan ​​door geheimzinnig GOF-onderzoek en dat het óf per ongeluk uit het laboratorium is gelekt, óf opzettelijk is verspreid voor duistere doeleinden, wordt nu door veel mensen verspreid.

Dit valse verhaal wordt in stand gehouden door mensen die, blijkbaar, nooit de afwezigheid van wetenschappelijk bewijs voor het bestaan ​​van "virussen" in twijfel hebben getrokken. Voor degenen die zich in dit onderwerp hebben verdiept, is het volkomen duidelijk dat het verhaal over de winst van de functie/het biowapen/het laboratoriumlek een op angst gebaseerd lokaas is, gebruikt om degenen die de officiële farmaceutische verhaallijn in twijfel trekken, terug te lokken naar de bredere leugens van het medisch-industriële complex.

Helaas wordt dit valse verhaal nu massaal verspreid door invloedrijke mensen binnen de zogenaamde 'vrijheidsbeweging'. Deze mensen hebben het vertrouwen van velen gewonnen door te preken over de gevaren van vaccins en giftige farmaceutische medicijnen, en door zich te verzetten tegen de draconische maatregelen die onze vrijheden en rechten hebben ingeperkt.

Ondanks deze weerstand tegen draconische maatregelen blijven ze echter vasthouden aan het idee dat er dodelijke, overdraagbare, onzichtbare deeltjes rondzweven die ziekten kunnen veroorzaken, en dat diezelfde maatregelen daarom noodzakelijk zijn. Velen blijven vasthouden aan dit verhaal, ondanks het overweldigende bewijs dat het op geen enkele waarheid berust.

Aangezien er geen "virussen" bestaan, was er geen behoefte aan de verschillende draconische maatregelen die het publiek worden opgelegd in naam van een "pandemie", en zal er ook nooit behoefte aan zijn. Het lijkt me vanzelfsprekend dat begrip van dit concept cruciaal is, zodat niemand opnieuw in de valkuil van de nepvirus-pseudopandemie trapt.

Een manier waarop verspreiders van virusleugens hun geloof in deze fictieve entiteiten proberen te verdedigen, is door te verwijzen naar genetische manipulatie en GOF-studies. Ze beweren dat dit bewijst dat "virussen" inderdaad bestaan. Deze stelling is wetenschappelijk gezien ongeldig en moet worden verworpen, ongeacht het vertrouwen dat een commentator in andere kwesties heeft opgebouwd.  

Om een ​​"virus" te kunnen manipuleren, moet eerst wetenschappelijk bewezen worden dat het "virus" in kwestie bestaat. Dit is in de meer dan 100 jaar virologie nog niet één keer gebeurd.

In werkelijkheid houdt dit GOF-onderzoek in dat dezelfde giftige soepen van celculturen worden gemaakt als die welke worden gebruikt bij reguliere virologische studies, maar dat er nog meer synthetische toevoegingen worden gebruikt. Hierdoor worden ze nog dodelijker voor de proefdieren die op onnatuurlijke wijze worden geïnjecteerd met de giftige soepen of eraan worden blootgesteld.

Er is nooit een "virus" op de juiste manier gezuiverd, geïsoleerd en wetenschappelijk aangetoond dat het bestaat, en dat het als onafhankelijke variabele fungeert in deze experimenten, wat in strijd is met de wetenschappelijke methode. Deze "virus"-deeltjes worden simpelweg verondersteld aanwezig te zijn in het monster op basis van frauduleuze PCR-resultaten.

Toch heeft dit een aantal invloedrijke mensen er niet van weerhouden om dit verhaal over het biowapen/laboratoriumlek aan hun publiek te vertellen. En het lijkt erop dat een groot deel van hun publiek het daadwerkelijk gelooft.

Hier volgen enkele voorbeelden van uitspraken van invloedrijke personen die het verhaal over het lekken van biowapens en laboratoria aan hun publiek proberen te vertellen:

"Hun conclusie: SARS-CoV-2 is uit de natuur ontstaan. Mijn conclusie: het was absoluut een laboratoriumlek." Steve Kirsch

“De totaliteit van het bewijsmateriaal dat vandaag de dag beschikbaar is, wordt inderdaad het best verklaard door de laboratoriumoorspronghypothese.” Jeremy Hammond

"Dit gaf Dr. Fauci, het NIAID, DTRA en de NIH de kans om het verbod op gain-of-function-onderzoek te negeren en door te gaan met dit onderzoek. Zoals we nu weten, is SARS-CoV-2 op die manier ontstaan ​​en vervolgens per ongeluk op de Chinese bevolking losgelaten. We hopen tenminste dat het een ongeluk was." Dr. Robert Malone

"De bereidheid van de Amerikaanse autoriteiten om de oorsprong van SARS-CoV-2 te verdoezelen, betekent dat landen ons nu onbeperkt met biologische wapens kunnen aanvallen, met volledige straffeloosheid." Dr. Joseph Mercola

“Ik ben er nu van overtuigd dat dit een door de mens gemaakt virus is.” Del Bigtree

“De wereld heeft nu het overtuigende bewijs dat SARS-CoV2 een gemanipuleerd laboratoriummonster is, ontwikkeld met technologie die Ralph Baric met financiering van de Amerikaanse overheid heeft ontwikkeld.” Robert Kennedy Jr.

Is het echt haalbaar dat er miljarden zijn uitgegeven aan GOF-onderzoek om een ​​biowapen te ontwikkelen met dezelfde symptomen die we elk jaar zien? Miljarden uitgegeven om een ​​milde griep te veroorzaken met een overlevingskans van 99%, die specifiek gericht is op ouderen, zieken, zwakken en kwetsbaren?

Het “bewijs”

Vaak worden de "gelekte" e-mails van Fauci's GOF uit juni 2021 aangehaald als bewijs voor het verhaal over biowapens. Het achterlaten van een e-mailspoor met de kop "Producerende methode voor biowapens tegen het coronavirus" is niet erg logisch. Het is zeer waarschijnlijk dat deze e-mails gemanipuleerd of nep zijn, gemaakt met de bedoeling om ze op het juiste moment te "lekken".

Een ander "bewijs" voor het verhaal van het laboratoriumlek/biowapen is een subsidieaanvraag die EcoHealth Alliance heeft ingediend bij Fauci's National Institute of Allergy and Infectious Disease. Het verkrijgen van financiering voor onderzoek bewijst niet dat het onderzoek geldig is, dat de onderzoekers kunnen doen wat ze beweren, of dat het onderzoek daadwerkelijk is uitgevoerd. Fauci heeft een geschiedenis van financiering van "nietsdoen"-onderzoek die teruggaat tot de jaren 1980.

Lawrence Tabak, adjunct-directeur van het NIH, stelde in een brief aan het Amerikaanse congres specifiek dat het uitgevoerde onderzoek niet voldeed aan de definitie van GOF en dat de experimenten ook niet tot "SARS-COV-2" konden leiden vanwege de niet-gerelateerde "genomen" van de bestudeerde "virussen".

"Gelekte" e-mails, subsidieaanvragen en brieven aan het Congres van Fauci voldoen allemaal niet aan het basiswetenschappelijke bewijs dat nodig is om het bestaan ​​van een in een laboratorium geproduceerd "SARS-COV-2" aan te tonen. Dit is geen erg geloofwaardig bewijs voor het verhaal over het lekken in laboratoria en het biowapen, maar veel mensen lijken het te geloven.

Er zijn geen wetenschappelijke publicaties die aantonen dat er ooit GOF-experimenten hebben plaatsgevonden die hebben geleid tot “SARS-COV-2”.

Geldstromen, ‘gelekte’ e-mails, subsidies en brieven aan het Congres leiden af ​​van het dieperliggende gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing voor virologie.

Het GOF/biowapennarratief is een afleidingsmanoeuvre om mensen chronisch bang te houden voor een mogelijke biologische terroristische aanslag. Het dient als rookgordijn om onwetenden ervan te weerhouden dieper te graven. Het lijkt te werken.

Robert Kennedy jr.

Robert Kennedy Jr. is een zeer prominente aanhanger van het verhaal over de biowapenlekken in het GOF-laboratorium. Hij beschouwt zichzelf niet als "anti-vaccin", maar pleit juist voor "veiligere" vaccins in plaats van vaccinatie volledig af te schaffen. Aan de andere kant heeft hij wel iets goeds gedaan door de ware aard van Anthony Fauci aan het publiek te onthullen:

"Als directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) verdeelt Dr. Anthony Fauci jaarlijks 6.1 miljard dollar aan door de belastingbetaler verstrekte financiering voor gemanipuleerd wetenschappelijk onderzoek, waardoor hij het onderwerp, de inhoud en de uitkomst van wetenschappelijk gezondheidsonderzoek wereldwijd kan bepalen – een waarlijk duistere agenda. Fauci gebruikt de financiële macht waarover hij beschikt op een achterbakse manier om buitengewone invloed uit te oefenen op ziekenhuizen, universiteiten, tijdschriften en duizenden invloedrijke artsen en wetenschappers – wier carrières en instellingen hij op autoritaire wijze kan ruïneren, bevorderen of belonen." – Robert Kennedy Jr. De echte Anthony Fauci

Tijdens de aidsepidemie maakte Fauci frauduleuze 'doe-niets'-studies mogelijk en zette hij vervolgens de toezichthouders van de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) onder druk om het dodelijke chemotherapiemiddel AZT goed te keuren, waarvan hij wist dat het nutteloos was tegen aids. Fauci overtrad herhaaldelijk de federale wetgeving die zijn farmaceutische handlangers toestond om arme en donkere kinderen als proefkonijnen te gebruiken in dodelijke experimenten met giftige aidsmedicijnen en chemotherapieën tegen kanker.

Begin 2000 ging Fauci een partnerschap aan met Bill Gates, waardoor ze de controle kregen over een steeds winstgevender wereldwijde vaccinindustrie van $ 60 miljard met onbeperkt groeipotentieel. Door persoonlijke relaties op te bouwen met staatshoofden en toonaangevende media- en socialemediabedrijven, heeft de alliantie Pharma-Fauci-Gates nu de macht over het wereldwijde gezondheidsbeleid.

Vreemd genoeg, ondanks het feit dat Robert Kennedy Jr. Fauci's financiering van "frauduleuze do-nothing studies" met betrekking tot hiv in de jaren 1980 aan het licht bracht, propageert hij nu het verhaal dat Fauci recentelijk GOF-studies heeft gefinancierd die zogenaamd geen "frauduleuze do-nothing" studies zijn. Het lijkt hem niet te zijn opgevallen dat de GOF-studies ook "frauduleuze do-nothing" studies kunnen zijn met een papieren spoor dat opzettelijk is gecreëerd zodat mensen het kunnen vinden.

Robert Kennedy Jr. beweert dat hij niet gekwalificeerd is om met zekerheid te zeggen of "virussen" daadwerkelijk bestaan, aangezien hij geen wetenschapper is. Hij heeft desondanks besloten dat ze wel degelijk bestaan, zonder zelf onafhankelijk onderzoek te doen. Hij acht zichzelf echter wel gekwalificeerd genoeg om de wetenschap achter GOF-onderzoek te begrijpen om het verhaal te kunnen verkopen dat Fauci dodelijke "virussen" creëerde in laboratoria in Wuhan.

Gevestigde belangen

Het is duidelijk dat er een gezamenlijke inspanning wordt gedaan door velen in invloedrijke posities om iedereen die het ‘virale’ paradigma in twijfel trekt, af te leiden van het pad van biowapens/functiewinst, ondanks het gebrek aan geloofwaardig wetenschappelijk bewijs dat dit ondersteunt.

Waarom hebben ogenschijnlijk intelligente mensen het op angst gebaseerde biowapennarratief omarmd, maar zijn ze niet bereid het fundamentele bewijs voor het bestaan ​​van fictieve 'virussen' in twijfel te trekken? De meest waarschijnlijke verklaring is dat veel van deze mensen er eigen belangen bij hebben.

Steve Kirsch is een ondernemer en filantroop uit Silicon Valley die aan het begin van de 'pandemie' het COVID-19 Early Treatment Fund (CETF) oprichtte. Dit team bestaat uit experts uit een breed scala aan vakgebieden, waaronder geneeskunde, technologie, filantropie en zakenwereld. Ze zijn uitgegroeid tot 's werelds toonaangevende fonds dat zich richt op vroege behandelingen voor 'COVID-19' met behulp van hergebruikte medicijnen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij een uitgesproken voorstander en prediker van het virus is.

Dr. Robert Malone bezit talloze patenten op het gebied van gentoediening, toedieningsformuleringen, DNA-vaccins en mRNA-vaccins. Sinds januari 2020 leidt hij een groot team dat zich richt op klinisch onderzoeksontwerp, medicijnontwikkeling, computermodellering en werkingsmechanismen van hergebruikte medicijnen voor de behandeling van "COVID-19". Geheel toevallig is hij ook een virusgelovige en -prediker.

Viruscultus Jeremy Hammond heeft stikstofmonoxide, N-acetyl-L-cysteïne, quercetine met zink en vitamine D3 voorgesteld als 'covidbehandelingen'. Deze zijn gemakkelijk te verkrijgen in zijn online winkel. Dr. Joseph Mercola verkoopt ook soortgelijke producten online.

Het in twijfel trekken van het gebrek aan wetenschappelijk bewijs voor het bestaan ​​van 'virussen' wordt beantwoord met boze kritiek van Steve Kirsch en Jeremy Hammond, excuses zoals dat het publiek niet klaar is om het 'virus'-konijnenhol in te gaan door Del Bigtree, pogingen om mensen ervan te overtuigen dat het in twijfel trekken van het bestaan ​​van 'virussen' de 'waarheids'-beweging zal schaden, zoals gesuggereerd door Dr. Mercola, of beweringen over een gebrek aan wetenschappelijke geloofwaardigheid, zoals gezien in het geval van Robert Kennedy Jr.

Deze mensen zullen artikelen en boeken schrijven om het publiek te waarschuwen voor de dreiging van deze GOF-experimenten, maar ze zullen het fundamentele bewijs voor het vermeende bestaan ​​van 'virussen' niet onderzoeken.

Blijkbaar lezen ze de GOF-studies niet en besteden ze geen enkele kritische aandacht aan de wetenschappelijk correcte resultaten en conclusies. Ze rapporteren er alleen maar over alsof ze waar zijn en gebruiken de conclusies om hun op angst gebaseerde boodschap over de dreiging van virale biowapens te versterken.

Conclusies

Voorstanders van het valse narratief over biowapens en virussen winnen vaak het vertrouwen van mensen door de "vaccins" en de draconische maatregelen die tijdens de pseudopandemie zijn genomen, te veroordelen. Hun geloof in deze fictieve genetisch gemanipuleerde deeltjes stelt hen echter in staat de noodzaak te rechtvaardigen om "veiligere" vaccins te vinden of alternatieve farmaceutische behandelingen te verkopen.

In werkelijkheid is er geen enkele behandeling nodig, noch bestaat er zoiets als een "veiliger" alternatief, aangezien er nooit een "virus" is geweest dat een nieuwe ziekte veroorzaakte. De promotie van dit frauduleuze concept houdt de op angst gebaseerde propaganda gaande en lokt mensen terug in het web van leugens. Dit kan opzettelijk of onopzettelijk zijn, afhankelijk van het individu en zijn of haar eigen belangen.

Pas nadat een "virus" een rigoureus proces heeft ondergaan om zijn bestaan ​​wetenschappelijk aan te tonen, kan het genetisch gemanipuleerd worden om het dodelijker te maken. Pas dan zouden GOF-studies en een biowapen-/laboratoriumlek voor een "virus" hypothetisch mogelijk zijn. Dit wetenschappelijke proces is in meer dan 100 jaar virologie nog nooit uitgevoerd.

Eerst moet bewezen worden dat de "virus"-deeltjes bestaan. Ze kunnen niet zomaar worden aangenomen. Dit is een simpele logica die veel commentatoren en hun volgers op de een of andere manier ontgaat.

Iedereen die open en eerlijk naar virologie kijkt, zal tot de conclusie komen dat aan deze eis voor geen enkel 'virus' is voldaan. Je hoeft alleen maar een 'virus' te kiezen en het bewijs uit het gepresenteerde fundamentele artikel te bekijken om te zien of dit het geval is. Ik heb dit werk de afgelopen vijf jaar gedaan. Ik heb de originele studies gelezen om te zien of de onderzoekers ooit aan de wetenschappelijke eisen hebben voldaan. Veel van mijn collega's hebben hetzelfde gedaan. Hierdoor zijn we allemaal tot dezelfde conclusie gekomen dat het wetenschappelijke bewijs voor het bestaan ​​van een 'virus' simpelweg niet bestaat. Daarom spreken we over dit onderwerp niet vanuit onwetendheid, maar vanuit kennis.

Mike Stone

Een goede wetenschapper zou nooit blindelings "op de schouders van reuzen" staan. Een goede wetenschapper controleert of de reuzen in eerste instantie wel gelijk hadden. Een goede wetenschapper beoefent zijn vak volgens het motto "nullius in verba", oftewel: hij neemt niemands woorden voor waar aan en controleert het bewijs zelf.

Als de aanhangers van het ‘virus’ zouden stoppen met het promoten van sciencefiction en zouden leren om echte wetenschap te begrijpen, zouden ze beseffen dat de waarheid over het gebrek aan wetenschappelijk bewijs voor ‘virussen’ de beweging voor gezondheidsvrijheid niet belemmert, maar deze juist enorm versterkt.

Zodra ze begrijpen dat "virussen" niet bestaan ​​en dus niet als biowapens kunnen worden ontwikkeld, zullen ze begrijpen dat de giftige praktijk van vaccinatie helemaal niet nodig is. Ze zullen ook alle potentieel toxische alternatieve farmaceutische behandelingen afwijzen.

Het besef dat besmettelijke ‘virussen’ niet bestaan, versterkt de boodschap tegen volstrekt onlogische en volstrekt onnodige lockdowns, quarantaines, social distancing, mondkapjesplicht, etc.

Wanneer je argumenteert vanuit een positie van kennis en kracht, in plaats van vanuit een positie van onwetendheid en halve waarheden, leg je de verantwoordelijkheid om te bewijzen dat de beweringen correct zijn, weer bij degenen die dat doen, op basis van de wetenschappelijke methode.

Hierdoor kunnen mensen volledig ontsnappen aan het op angst gebaseerde ziektesysteem van het giftige farmaceutische paradigma, dat nooit over een goede gezondheid en een lang leven heeft gedraaid.

Het is tijd om sciencefiction af te wijzen, te stoppen met het verspreiden van angst en te eisen dat er echte wetenschap wordt bedreven. Dit kan alleen gebeuren als mensen bereid zijn intellectueel eerlijk te zijn.

Het is tijd voor de waarheid, de hele waarheid en niets dan de waarheid over “virussen”.

Referenties

1) Winst van fictie. Mike Stone. viroLIEgie

2) Het is tijd voor fictieve verhalen met RFK Jr. en zijn vrienden! Mike Stone. viroLIEgy

3) De natte markttheorie duikt weer op https://stevekirsch.substack.com/p/the-wet-market-theory-re-emerges

4) Oorsprong van Sars Cov2, lockdowns en Covid-19-vaccins https://www.jeremyrhammond.com/2021/06/18/interview-origin-of-sars-cov-2-lockdowns-covid-19-vaccines/

5) Malone, Ebola is nog niet voorbij https://rwmalonemd.substack.com/p/ebola-this-is-not-over

6) Kindergezondheidsverdediging - Hebben Fauci en Collins bewijs van COVID-lablekken om politieke redenen achtergehouden? https://childrenshealthdefense.org/defender/fauci-collins-evidence-covid-lab-leak/

7) Del BigTree https://www.podchaser.com/podcasts/the-highwire-with-del-bigtree-519460/episodes/is-covid-19-a-bio-weapon-91383003

8) Nieuwe analyse van het COVID-virus suggereert dat Fauci en Baric een vingerafdruk hebben op het pandemische virus • Children's Health Defense https://childrenshealthdefense.org/defender/covid-pandemic-nih-unc-fauci-baric/

9) Steve Kirsch https://www.treatearly.org/our-team

10) Dr. Robert Malone https://www.vacsafety.org/about

11) Jeremy Hammond https://www.jeremyrhammond.com/shop/

12) Dokter Mercola https://drjosephmercola.com/market/

Uw overheids- en Big Tech-organisaties
proberen The Expose het zwijgen op te leggen en uit te schakelen.

Daarom hebben we uw hulp nodig om ervoor te zorgen
wij kunnen u blijven voorzien van de
feiten die de mainstream weigert te delen.

De overheid financiert ons niet
om leugens en propaganda op hun site te publiceren
namens de Mainstream Media.

In plaats daarvan vertrouwen we uitsluitend op uw steun. Dus
steun ons alstublieft in onze inspanningen om
jij eerlijke, betrouwbare onderzoeksjournalistiek
vandaag nog. Het is veilig, snel en gemakkelijk.

Selecteer hieronder de methode die u het prettigst vindt om uw steun te betuigen.

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van nieuwsupdates via e-mail

het laden


Deel ons verhaal!
auteur avatar
Patricia Harris

Categorieën: Wist u dat?

Getagged als:

5 6 stemmen
Artikelbeoordeling
Inschrijven
Melden van
gast
91 Heb je vragen? Stel ze hier.
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
INGRID C DURDEN
INGRID C DURDEN
2 jaar geleden

Een zeer interessant standpunt. Dr. Martin zei meteen dat er geen nieuw virus, geen nieuwe ziekte was. Het 'virus' is precies wat ze zeggen: het veroorzaakt een gewone verkoudheid. Oma vertelde me dat je verkouden wordt als je in eerste instantie zwak bent, en dan in de koude tocht staat. Ik denk dat veel ziekten worden veroorzaakt door gifstoffen in ons voedsel, die op het land worden gespoten, in dieren en mensen worden geïnjecteerd. Deze stoffen horen niet thuis op onze groenten en in ons lichaam. Onlangs las ik een boek van Guylaine Lanctot, dat weer een andere kijk geeft op gezondheid en ziekte, maar vooral op de corruptie van de overheid en zorgverzekeraars (of moet ik zeggen ziektekostenverzekeraars), artsen, ziekenhuizen, enz. die van ons geld leven. Ik heb dit artikel gekopieerd omdat ik het meerdere keren moet lezen. Bedankt voor het plaatsen.

John L. Bengfort, MD
John L. Bengfort, MD
2 jaar geleden

Helaas is dit artikel niets meer dan een ongefundeerde mening. Niet behulpzaam.
Het draagt ​​bij aan de grote verwarring.

Sam
Sam
Antwoord aan  John L. Bengfort, MD
2 jaar geleden

Ik ben de auteur van dit artikel en ik daag u uit om uw eigen, ongefundeerde mening hier te onderbouwen.

Mark Deacon
Mark Deacon
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Uit eigen ervaring denk ik dat milieu-invloeden zoals 5G invloed hebben op de bacteriën in de maag en weet ik veel wat nog meer ziektes kan veroorzaken.

Ik kreeg gratis 5G-internet, maar ik zet het nu niet meer aan, ik word er ziek van. Dus al die tijd was ik het product. De overheid die de 5G-dekking probeert te vergroten, heeft patsy beacons nodig.

Probeer de test zelf uit met een 5G-zender en pas vervolgens het gemiddelde 5G-signaal aan, maar comprimeer de tijdsperiode door de amplitude te verhogen. Die amplitude is mogelijk niet veilig, ook al geeft uw meter aan dat deze veilig is.

Dit vertellen ze je niet over 5G.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Mark Deacon
2 jaar geleden

Hoi Mark Deacon,
Wat 5G betreft, wordt er gezegd dat Poetin alle 5G-masten in Rusland heeft vernietigd.
Kan het zijn dat het signaal wel interageert met de magnetische deeltjes?
Hetzelfde systeem dat je een Mac-adres geeft, dat door Bluetooth-telefoons wordt opgepikt.

Abigail
Abigail
Antwoord aan  Dave Owen
2 jaar geleden

Hoi Dave, sta me toe dit te corrigeren. Sputnik, hun vaccin werd aan boord onderzocht omdat ze flesjes hadden verkocht. Het bevatte dezelfde/vergelijkbare nanotechnologie op basis van grafeenoxide als in alle populaire westerse covidvaccins. Aangezien een van de doelen van het vaccin is om mensen te verbinden met het Internet of Bodies-netwerk, is het zeer onwaarschijnlijk dat Poetin 5G zou hebben verwijderd. Aan de andere kant proberen de beheerders de antennes te verbergen; het zijn niet altijd grote masten die overal worden gebruikt, maar ze zijn ingebouwd in bomen, schoorstenen, onder de weg, in mangaten waar ze onzichtbaar zijn. Bovendien is er geen EMF-meter beschikbaar voor gewone mensen die het kunnen meten, omdat de meters slechts tot 8 GHz meten, maar daarboven, terwijl het 5G-bereik veel groter is.

Poetin nam actief deel aan de covid-hoax en probeerde actief hun 'vaccin' aan hun burgers te pushen, waarbij hij een van zijn dochters als 'gevaccineerd voorbeeld' gebruikte. Ik weet niet waar je informatie vandaan komt, maar het lijkt niet betrouwbaar, sorry.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Abigail
2 jaar geleden

Hoi Abigale.
Besloten om mijn bewering over 5G te onderzoeken.
Wow, er zijn heel veel vergelijkbare beweringen, ongeveer 50/50.
Wij hebben informatie uit Rusland nodig.
Zijn er 5G-masten of niet?

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
Antwoord aan  Mark Deacon
2 jaar geleden

De straling die gebruikt werd, beïnvloedde de stamcellen, en dat was de reden dat mensen ziek werden. De golven, waardoor veel mensen in hetzelfde gebied ziek werden, werden veroorzaakt door straling op lokaal niveau. Deze straling zou afkomstig kunnen zijn van WIFI; dat is een mogelijkheid.

Chris C
Chris C
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

“Dokter” Bengford is diep in de war omdat hij de nep-“medicijnen” van het establishment gebruikt die voor het grootste deel uit gif bestaan ​​om mensen zieker te maken, zodat Big Pharma meer geld kan verdienen.

Wat zou de wereld prachtig zijn als preventieve en natuurlijke geneeskunde de ruimte zou krijgen, zoals door mensen als Drs. Amandha Vollmer, Tom Cowan, Andrew Kaufmann etc.

Abigail24 MD
Abigail24 MD
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Ik ondersteun je argument en bewijs het, Sam 😁

marlene
marlene
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

JA!

Emma
Emma
Antwoord aan  John L. Bengfort, MD
2 jaar geleden

Hallo hier in Frankrijk en België, wij lezen dat virussen niet bestaan.
Argumenten zijn overtuigend.
Het is nu moeilijk voor artsen en virologen om de lei schoon te vegen en opnieuw na te denken.

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  John L. Bengfort, MD
2 jaar geleden

Hallo John L. Bengfort, MD.
Er is geen verwarring mogelijk over Dropping Dead Suddenly.
Dit wordt veroorzaakt door de C19-vloeistof, een biologisch wapen.
Wordt voornamelijk betaald via militaire contracten in de VS.

Mark
Mark
2 jaar geleden

Is dit het officiële standpunt van "The Expose"? Dat ziekteverwekkende virussen niet bestaan?
Want als dat zo is, dan zou ik willen stellen dat uw omarming van een dergelijke speculatieve theorie uw standpunten (en mogelijk de geldigheid van uw beweringen) over een heleboel andere kwesties in twijfel trekt.
Als abonnee en incidentele medewerker moet ik erop kunnen vertrouwen dat uw berichtgeving accuraat is en op de werkelijkheid gebaseerd. Het afschilderen van de theorie dat er geen virussen zijn die ziekten veroorzaken, ondermijnt de geloofwaardigheid van uw publicatie ernstig.

Ik heb geen probleem met het presenteren van speculaties en 'complottheorieën'... zolang ze maar als zodanig worden gelabeld, met een passende disclaimer.
Ik wil zeker weten dat ik geverifieerde FEITEN lees…..

Chris C
Chris C
Antwoord aan  Mark
2 jaar geleden

Ter verdediging van The Expose, kijk eens naar de fantastische video's en BOEKEN van de welbespraakte Dr. Sam Bailey: zij zal u helpen de Virus Mania/Delusion te overwinnen.
Tot 2020 geloofde ik zelf tot op zekere hoogte in virussen; mijn zus had van haar 4e tot haar 80e last van polio, maar zij werd blootgesteld aan industriële gifstoffen; ALLE "virusziekten" worden in feite veroorzaakt door de dingen die ik in mijn belangrijkste commentaar heb genoemd: zo simpel is het en het is geen hogere wiskunde of kwantummechanica (hoewel protonkwantumtunneling mutaties van viraal afval veroorzaakt die niet veel veranderingen in ons lichaam teweegbrengen).

Kay
Kay
Antwoord aan  Chris C
2 jaar geleden

Ik vroeg me af: hoe zit het met mazelen? Dat bestaat al eeuwen en heeft bij de eerste blootstelling verwoestende gevolgen gehad voor de inheemse bevolking. Ik heb het zelf als kind gehad. Voor de meeste Amerikanen was het een milde ziekte, maar ik werd geboren met een zwakke schildklier en was extreem ziek. Ik herinner me nog dat ik in een donkere kamer lag van ellende.

Sam
Sam
Antwoord aan  Kay
2 jaar geleden

Niemand betwist dat ziekten zoals mazelen niet bestaan. Wat wel ter discussie staat, is de oorzaak. Er is zelfs nog nooit een mazelenvirus bewezen.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Kay
2 jaar geleden

Het is geen virus, er is een bepaald vitaminetekort nodig om het te ontwikkelen. Ik weet niet meer welke, maar je vindt er tonnen informatie over op whale.to. De remedie is die vitamine (was het A? Ik weet het niet zeker) en hoge doses C.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Kay
2 jaar geleden

Herinner je je nog... Er was een kindervaccin dat de opname van vitamine A blokkeerde en ziektegevallen veroorzaakte. De remedie is vitamine A+C. Vitamine C werkt tegen alle zogenaamde 'virale' ziekten.

Alle aangetaste gebieden, inclusief de huid, worden door het lichaam gebruikt om gifstoffen of dode cellen af ​​te voeren vanwege de snelle groeifase van kinderen.

Je verhaal is interessant, ik ben benieuwd welke vaccinaties je daarvoor hebt gehad, maar het is ook mogelijk dat je zwakke schildklier (die meegroeit) een ernstiger geval van vergiftiging heeft veroorzaakt. Hoe dan ook, Stefan Lanka heeft uiteindelijk de zaak 'mazelenvirus bestaat niet' gewonnen bij het Duitse hooggerechtshof.

Ik las ook dat het in ontwikkelde landen, waar kinderen vóór de vaccinaties niet ondervoed waren en het daardoor terugkwam, vrijwel verdween.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Chris C
2 jaar geleden

"de welbespraakte Dr. Sam Bailey" - veel van de grootste leugenaars uit de geschiedenis waren welbespraakt. Mensen trappen in welsprekendheid.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Ik zeg niet dat Dr. Bailey een leugenaar is. Mijn woorden waren een algemene opmerking, net als vele andere, zoals het verhaal van Pinokkio.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Mark
2 jaar geleden

“Virale oorsprong en dystopie” – Prof. Angus Dalgleish.
https://www.youtube.com/watch?v=42uoERKuzo4

Prof. Angus Dalgleish is een van de meest gekwalificeerde medische wetenschappers. In dit interview vertelt hij veel over de waarheid over vaccins, waaronder kritiek op Fauci vanwege zijn ontmoetingen met hem.

“Professor Dalgleish”
https://www.youtube.com/watch?v=PnJ5T1Enwq4

Clive Bragdon
Clive Bragdon
2 jaar geleden

Wat een uitstekend artikel!! Ik ben een oude man en ik weet, of vermoed het al het grootste deel van mijn leven, dat "virussen", en eigenlijk bijna alles, een FRAUDE is die als spaghetti is bedacht om de massa extreem manipuleerbaar te maken. En dat is ook zo.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Clive Bragdon
2 jaar geleden

U bent misschien oud, maar uw verstandelijke vermogens functioneren nog uitstekend!

Abigail
Abigail
Antwoord aan  Clive Bragdon
2 jaar geleden

Ze zijn duidelijk nep, maar het probleem is dat we vergeten zijn ons eigen verstand en onze hersenen te gebruiken. Het artefact dat ze ons lieten zien, toonde bolvormige, kleurrijke virussen met 'spikes' (het zogenaamde corona-effect). Maar de identificatieregel is dat ze er allemaal hetzelfde uit moeten zien (vergelijkbare vorm, grootte, enz.). In werkelijkheid zijn de foto's van de elektronenmicroscoop zwart-wit. Ze verpesten het materiaal tijdens het proces, maar zelfs als ze in stukken waren gesneden, zou dat niets veranderen aan het bewijs van fraude.

Als je een bal snijdt, zoals een sinaasappel (of hun virussen), krijg je cirkels met anders diameters.. Maar ze laten je niets van dien aard zien.

Peer Sutton
Peer Sutton
2 jaar geleden

Het spijt me, maar ik ben totaal niet overtuigd door de theorie dat er geen virus bestaat.
Als dit waar was, waarom nam mijn moeder mij dan begin jaren zestig mee naar ‘mazelenfeestjes’ en zat ik een paar dagen later op ‘wonderbaarlijke wijze’ onder de uitslag, net als alle andere aanwezige kinderen?

Bestaat GOF?
Ik betwijfel het ten zeerste
Is er ooit een ‘Covid-pandemie’ geweest?
Absoluut niet.
Zijn vaccins veilig, effectief en noodzakelijk?
Nee, in alle gevallen.

Sam
Sam
Antwoord aan  Peer Sutton
2 jaar geleden

Ikzelf en vele anderen hebben gedetailleerde artikelen geschreven over de pseudowetenschappelijke methoden die virologen gebruiken. Er is echt "Er bestaat niet zoiets als een virus", dat is een feit, geen theorie. Het gelijktijdig optreden van symptomen zoals een mazelenuitslag bewijst niet het bestaan ​​van fictieve virusdeeltjes. U kunt wellicht mijn artikel "Virologie is uit de hand gelopen" lezen voor meer details of misschien de uitstekende viroLIEgy-website van Mike Stone bekijken.

Chris C
Chris C
Antwoord aan  Peer Sutton
2 jaar geleden

Met betrekking tot ‘mazelenfeestjes’ zou je moeten kijken naar biofotonen, ‘tribal triggering’, somatiden etc. en jezelf afvragen of je hetzelfde giftige voedsel hebt gegeten als je klasgenoten/vrienden.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Peer Sutton
2 jaar geleden

Niet alle kinderen, sommigen hebben er geen last van ondanks dat ze aan deze feestjes hebben deelgenomen, ik heb het nooit begrepen. Er zijn twee dingen om te overwegen: ten eerste, zoals ik hierboven schreef, hebben snelgroeiende kinderen een methode nodig om zich te ontdoen van de overbodige cellen en weefsels, en het lichaam gebruikt ook de huid om deze te verwijderen. Ten tweede, ons bioveld, we sturen onzichtbare signalen naar mensen om ons heen. Als ze daarmee resoneren en behoefte hebben aan dat soort vergiftiging, worden ze ook ziek. Niet echt ziek, als je het voelt, is dat deel van het genezingsproces.

Echte oorzaken van pokkenziekten op 2:22:51, maar ik raad aan om het hele verhaal te bekijken. Het bevat veel bewijs en is zeer verhelderend.

https://truthcomestolight.com/the-end-of-germ-theory-documentary-an-easy-to-understand-step-by-step-analysis-of-the-history-of-germ-virus-theory-the-erroneous-science-behind-vaccination-a-close-look-at/

Chris C
Chris C
2 jaar geleden

Geweldig artikel dat iedereen zou moeten lezen voordat ze zeggen: "Mijn tante heeft COVID".

Covid en virussen bestaan ​​niet, en pandemieën hebben nooit bestaan: als dat wel zo zou zijn, dan zouden ze vanzelf uitdoven, legt Mike Yeadon uit.
Er is bewezen dat de Spaanse griep een bacteriële longontsteking is. Zoals het artikel aangeeft: bacteriën bestaan ​​echt, MAAR het zijn de opruimmiddelen van ons lichaam. Ze worden gevormd door somatiden en zijn meestal in staat om een ​​plaatselijk probleem aan te pakken.

Ongeveer 99% van de zogenaamde besmettelijke ziekten worden veroorzaakt door giftige omgevingen (additieven, stress, 5G etc.) of ondervoeding, de rest bestaat uit overdracht van ontlasting of rauw vlees, insectenbeten etc., en griep/verkoudheid zijn helende ontgiftingsprocessen waarbij de SOMATIDS goede biofotonen in onze cellen produceren: informatie verborgen van ons door MSM en The Cult, eigendom van de kwaadaardige Illuminati.

De Cult zou nooit een echt dodelijk virus op zichzelf loslaten, dus gaven ze het Ministerie van Defensie de mogelijkheid om een ​​fictief in silico-virus met varianten te creëren, waarbij ze de nep-PCR-test en snuffelsymptomen kalibreerden om "gevallen" te creëren.

Alles wat de Cult heeft bedacht om ons te ‘beschermen’ tegen denkbeeldige virussen is schadelijk gebleken: lockdowns, handgel, neustesten met nanotechnologie, mondkapjes, injecties met duivelssap (C-19), sociale afstand tot stervende familieleden die ze hebben gedood, enzovoort.

De “mensen” die ons dit allemaal willens en wetens hebben aangedaan, moeten schuldig zijn aan misdaden tegen de menselijkheid.

Dave Owen
Dave Owen
2 jaar geleden

Het belangrijkste aan de C19-vloeistof is het grafeenoxide.
In het Verenigd Koninkrijk worden onze munten van staal gemaakt.
Mensen stopten munten op de C19-injectieplaats.
Grafeenoxide haalt ijzer uit het bloed en maakt er een magneet van.
Wanneer er meerdere van deze magneten worden gemaakt, blijven ze aan elkaar plakken en vormen een magnetisch stolsel.
Deze stolsels kunnen aderen of slagaderen blokkeren, wat een plotselinge dood tot gevolg kan hebben.
Hoe meer bloed je rondpompt, hoe groter het gevaar.
Sporters zoals wielrenners, gewichtheffers, voetballers, rugbyspelers, hardlopers, tennissers en piloten sterven soms plotseling.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Dave Owen
2 jaar geleden

God zegene je Dave, jij bent één van de mensen van wie ik hier hou en waarvan ik weet dat ik ze in het echte leven ook leuk zou vinden.

Je opmerking is zo lief en logisch als je het verhaal gelooft. Ik snap het niet, lieverd, ik geloof het op zoveel manieren niet.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Oeps! Ik twijfelde en maakte mijn opmerking verkeerd. Ach ja, je zult het toch wel begrijpen.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Er zijn er niet veel hier, maar ik lach wel om dat rancuneuze gespuis dat denkt dat een positieve reactie waarde heeft en daarom negatief stemt op reacties die ze niet leuk vinden.

Kleine geesten die doen wat ze doen.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Dave Owen
2 jaar geleden

Net buiten de marges wordt grafeenoxide zelf magnetisch wanneer het biologisch materiaal raakt. De plotselinge hartdood wordt meestal niet veroorzaakt door een stolsel (zou kunnen), maar vaker door hartritmestoornissen. GO dwaalt af naar het sterkere magnetische veld; in het lichaam zijn dit het hart en de hersenen. Wanneer het wordt versterkt door elektromagnetische golven (draadloze straling), veroorzaakt het hartritmestoornissen. Dit werd vastgelegd met een rattenhart. Grafeen 'licht op' wanneer het wordt versterkt.
Ze leggen het uit.
https://truthcomestolight.com/dr-jose-luis-sevillano-on-how-graphene-oxide-triggers-arrhythmias/

Hier kunt u het hart zelf op video zien en het proces.
https://www.orwell.city/2022/01/myocytes.html

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Hallo Abigail24,
Ik houd ervan om dingen simpel te houden.
Stel je voor dat John O' Looney in het Verenigd Koninkrijk bloedstolsels zou vinden in de aderen van dode lichamen.
Voor mij is dat voldoende.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
2 jaar geleden

“Virale oorsprong en dystopie” – Prof. Angus Dalgleish.
https://www.youtube.com/watch?v=42uoERKuzo4

Prof. Angus Dalgleish is een van de meest gekwalificeerde medische wetenschappers. In dit interview vertelt hij veel over de waarheid over vaccins, waaronder kritiek op Fauci vanwege zijn ontmoetingen met hem.

“Professor Dalgleish”
https://www.youtube.com/watch?v=PnJ5T1Enwq4

Demeter
Demeter
2 jaar geleden

Ik kwam dit citaat tegen in een tijdschrift. Het is veel te gnostisch voor mijn gevoel, maar ik denk dat het bijna perfect samenvat wat we op dit moment ervaren:

“Er gaat niets mis, het wordt alleen ontdekt.”

Is dat niet waar? Ik ben een oude schat die al meer dan 40 jaar een idee heeft van wat er nu gebeurt.

Frank S.
Frank S.
2 jaar geleden

Karen Kingston heeft met haar onderzoek bewezen dat het "COVID-virus" en het "COVID-vaccin" één en hetzelfde zijn. De oorspronkelijke "besmetting" was niets meer dan de doelbewuste verspreiding van deze giftige soep via vernevelde lucht, oppervlakte- en voedselverontreiniging. Dit alles met de bedoeling een echte besmetting na te bootsen om de "bezorgde welgestelden" te injecteren.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Frank S.
2 jaar geleden

Dat is zeer waarschijnlijk, ik weet niet hoeveel van jullie in het VK zich de herfst/winter van 2019 nog herinneren. "Covid" was er eerder dan het eerste nieuws erover. In die herfst waren velen ernstig ziek met een extreem nare 'griep', een lange periode van irriterende droge huid en vervolgens een enorme hoeveelheid afscheiding, we moesten 's nachts op bed zitten om te kunnen ademen en hoesten. Het kwam in drie golven, je herstelde, je begon opnieuw, de laatste in dit gebied was eind december. Maar als je naar het buitenland reisde, herstelde je wonderbaarlijk genoeg in slechts 3-3 dagen - constante, herhaaldelijke vergiftiging. Huisdieren werden die keer echter niet getroffen, het zat niet in de lucht. Naar mijn mening ook niet in voedsel of vlees. Het enige verschil tussen ons en de huisdieren was dat ze niet douchten. We vermoedden toen zoiets als legionellabacteriën, iets wat je inademde met stoom/vochtigheid die door douches ontstaat. Er werd gedacht dat ze iets cyanideachtigs (ik weet de exacte naam niet meer) in benzine of diesel hadden gestopt. Het zou ook kunnen, huisdieren reden niet op drukke wegen, wij wel.

Alan Cummings
Alan Cummings
2 jaar geleden

Ik ben maar een doorsnee mens en vind al die argumenten / leugens / "bewijs" enz. beslissingen onmogelijk maken. Ik heb niet de kennis om de waarheid te beoordelen. Velen hebben echter beweerd dat er geen "virus" was en is. Nou, als dat waar is, opent de situatie een heel blik nieuwe wormen. Een daarvan is natuurlijk: hoe kan er een "vaccin" zijn geproduceerd? Als dat waar is, was het nepvirus dan gewoon een manier om de schapen te verjagen en het te pakken te krijgen – en was het gewoon een mislukt "experiment" of een opzettelijk biologisch wapen? Zijn de overheid en andere instanties medeplichtig geweest aan massamoord?

Wij "gewone" mensen hebben behoefte aan onafhankelijke wetenschappers met kennis en integriteit die ons ondubbelzinnig duidelijkheid kunnen verschaffen. Dit zou de trigger kunnen zijn die nodig is om regeringen, bedrijven, carrières, enz. ten val te brengen. En vanwege de omvang van dergelijke gevolgen zal waarschijnlijk niets van het bovenstaande ooit gebeuren.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Alan Cummings
2 jaar geleden

Lieverd, het is moeilijker te begrijpen voor jongeren, maar ik kan je beloven dat zogenaamde vaccins altijd een mechanisme zijn geweest om mensen ervan te overtuigen iets te accepteren dat schadelijk voor ze is.

Op meerdere manieren. Ik heb persoonlijk verschillende pandemie-angsten meegemaakt, die leugens waren. Covid en de veronderstelde talloze mogelijke gevolgen zijn pure onzin.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Het draait allemaal om het indrukken van de angstknoppen, waardoor je zo bang wordt dat je gif accepteert.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Alan Cummings
2 jaar geleden

Ja, ze zijn medeplichtig aan massamoord. Ze zijn zelfs bij de politie aangegeven door Mark(?) Saxton, voormalig inspecteur, en Mark Steele, maar ze hebben de zaak verborgen. De Expose schreef erover, een laboratoriumrapport over de ingrediënten (grafeenoxide, grafeencomposieten) was bijgevoegd. Ze hebben het verborgen en zijn doorgegaan met het injecteren van dat gif.

https://expose-news.com/2022/02/13/mp-refuses-to-answer-questions-on-case-6029679-21-it-would-be-inappropriate-to-comment-on-a-live-criminal-investigation/

Demeter
Demeter
2 jaar geleden

Mijn hemel, onze mogelijkheden om kennis te verkrijgen zijn tegenwoordig zo beperkt dat zelfs de website New Chronology van Anatoly Fomenko niet meer te vinden is, zelfs niet via de startpagina.

In tegenstelling tot hem geloof ik dat we in een simulatie leven. Hij lijkt dat niet te doen, maar hij laat heel logisch zien dat de chronologie duizend jaar achterloopt. Zoals duizend jaar toevoegen aan de datum die we krijgen voor ogenschijnlijk oude geschiedenis, zeker interessant.

ICFUBAR
ICFUBAR
2 jaar geleden

Nou, dit is zeker een opening voor een serieus wetenschappelijk debat. Het doet me denken aan het huidige debat in de kosmologie over de aard en de dominante krachten in dit universum. Het zijn allemaal grote bedragen, met veel investeringen en zelfs machismo op het spel. Dus wat is het verschil tussen bacteriële en virale longontsteking... als er al een verschil is?

Demeter
Demeter
Antwoord aan  ICFUBAR
2 jaar geleden

Goede opmerking, maar wat jij beschouwt als wetenschap, net als zoveel andere dingen, is wat ons verteld wordt. Helaas is al het belangrijke aantoonbaar onwaar, het zijn zelfs leugens.

Dan hebben we het alleen nog maar over de vermeende redenen voor de Eerste en Tweede Wereldoorlog, de vele revoluties, etc. Ik denk persoonlijk dat we in een simulatie van een echte wereld leven, vandaar de onthulde waarheid/voorspellende programmering via allerlei media.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  ICFUBAR
2 jaar geleden

Niets, hier komt de truc. Zelfs bij bacteriële longontsteking kunnen ze de bacteriën niet meteen in de longen VINDEN, maar pas na ongeveer 48 uur. Dit betekent dat de bacteriën niet de oorzaak zijn, maar het gevolg van de poging om het dode longweefsel te verwijderen. Maar het proces kost veel energie en produceert afvalstoffen, dus als je pech hebt, kan het genezingsproces je fataal worden. Daarom denk ik nog steeds dat antibiotica in ernstige gevallen zeer nuttig kunnen zijn om het proces te vertragen.

De schade aan de longen die longontsteking wordt genoemd, is óf vergiftiging, óf, zoals het nu heet, “Ze kookten de longen in Wuhan met microgolfstraling” (net zoals jouw magnetron het eten kookt).
Aan het begin van deel 2.
https://www.laquintacolumna.info/translations/dr-enrique-luis-farracani-ristenpart-confirms-the-findings-of-la-quinta-columna/

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Abigail, ik vind je opmerkingen echt leuk, maar ik denk persoonlijk dat wat er nu gebeurt gewoon onzin is. We zijn letterlijk geprogrammeerd om het te geloven.

Ik ben opgegroeid in een tijd waarin vergelijkbare, nog ergere bedreigingen zogenaamd bestonden, maar mensen leefden hun leven niet in angst. De meesten van ons hebben niet het fatsoen gehad om hun schoenen uit te trekken, tot grote ergernis van de Filth; het is een werk in uitvoering voor hen.

Het is voor hen van het grootste belang om op ons te toosten. We herinneren ons de tijd dat gewone mensen nog macht hadden en mensen zoals ik proberen die kennis door te geven aan de jongeren.

Ik denk dat zowel Orwell als Huxley gelijk hadden, maar Huxley is relevanter voor wat ze proberen te bereiken. Jongere mensen zullen hun slavernij/dienstbaarheid accepteren, omdat ze daarvoor geprogrammeerd zijn.

Beide waren zeker nuttige hulpmiddelen voor onze vijanden, maar ik had er bedenkingen bij en schreef erover. Persoonlijk denk ik dat Huxley relevanter was voor de uiteindelijke doelen, die hij niet goed presenteerde, maar wel accuraat verwoordde en waar de meeste mensen zich wel aan zouden houden.

Abigail
Abigail
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de angst. Ze proberen ons constant bang te houden en daar moet een reden voor zijn.

Ik ben het echter niet eens met het onzingedeelte, onze ervaringen zijn waarschijnlijk anders. Naar mijn mening richten ze zich op een persoon, mensen of gebied wanneer het hen uitkomt, en doen dat met behulp van straling.

Een deel ervan is meetbaar en ik kan het bewijzen. Door een 'wonder' stralen mijn mobiele telefoons als de hel (gemeten, ik heb foto's om het te bewijzen). Het maakt niet uit of ik de simkaart (het nummer) verander, zodra de telefoon (software) me identificeert, begint het opnieuw.

Het begon in het vroege voorjaar van 2020. Ik kreeg een vreemd telefoontje waarin de beller maar één ding wilde weten: dat ik degene was die die telefoon had gebruikt. Kort daarna kreeg ik zware astma-aanvallen van de telefoon. Ik zat er maar 2-3 minuten mee te chatten. Het voelde als een soort druk op mijn borst, ik kon niet normaal ademen en hield het ongeveer 8-12 uur vol. Ik was in eerste instantie niet achterdochtig, ik begreep het gewoon niet.
Kort daarna kregen vijf kittens uit het niets een "er bestaat geen kattenziekte zoals deze" (dierenarts). Eerst leken ze gedeeltelijk verlamd en mank, maar twee dagen later hadden ze allemaal een levensbedreigende longontsteking, allemaal! De arme beesten sliepen onder een tafel op het kleed en daarboven lag mijn telefoon voor de nachten. Dat was het moment waarop we de puntjes op de i zetten en stopten met het gebruik van mobiele telefoons zoveel mogelijk, de wifi uitschakelden (het internet is bekabeld) en het huis afschermden. Sindsdien gaat het goed met ze.
Er was nog een ander geval, veel milder (alleen de mankheid) en ze herstelden binnen een paar uur. Dat gebeurde toen we vergaten de Bluetooth uit te zetten op een tablet die we gebruikten om de MAC-adressen van mensen te controleren, en die vervolgens vergaten uit te zetten en hem dicht bij de fauteuil lieten liggen waarin ze sliepen.

Ik ben er 100% zeker van dat ze onze apparaten gebruiken via software of als een soort kruisje voor G's, satellieten, ik weet het niet. Sommige mensen die tot het uiterste 'gevaccineerd' zijn, zijn nog steeds gezond. Ik had regelmatig last van elektrische schokken, en mijn man ook. Het ergste was toen hij 's nachts 'zonnebrand' kreeg na een sigaret in het open raam. De 'zonnebrand' trof alleen de lichaamsdelen boven het raamkozijn. De muur eronder is afgeschermd tegen elektromagnetische velden, het raam (dit keer achter zijn rug) is voorzien van zilverfolie (spiegelend, straling terugzendend) – zijn rug verbrandde ook en hij had plotseling een paar zeer ernstig gezwollen lymfeklieren.

Ze elektrocuteren ons, punt uit.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Abigail
2 jaar geleden

Ik ben het helemaal met je eens, Abigail, ik kan mijn persoonlijke gedachten gewoon niet in één reactie kwijt. Het zou een boek zijn als ik het zou proberen en niemand zou de moeite nemen om het te lezen.

Net als Icke denk ik dat we in een simulatie van een besturingssysteem leven, dat lijkt me heel logisch. De dingen die je in je reactie beschrijft, noem ik frequenties, omdat ik geloof dat we beïnvloed worden door goede en slechte. Ik ben er absoluut zeker van dat we gebombardeerd worden met schadelijke, zelfs kwade frequenties.

Ik probeer zelf goede frequenties in mijn leven te promoten. Ik ben al ruim 40 jaar vegetariër/ik neig naar veganisme. Ik gebruik essentiële oliën in diffusers, rustgevend licht in de avond, etc. Ja, ik ben een van die relaxte mensen die goed in de gaten houdt wat er gebeurt, maar zich niet druk maakt over dingen waar ik niets aan kan doen.

Het helpt mij enorm dat ik geloof dat dit een simulatie is. Ik denk dat het belangrijk is om op de hoogte te zijn van wat er gebeurt en anderen te informeren. Hopelijk kunnen zij dan ook met de meeste slechte frequenties omgaan.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Ach, een arme, onwetende ziel is druk bezig geweest met het negatief stemmen op mijn reacties. Het zou ze misschien tijdelijk verlichting kunnen bieden van hun kwaal, maar het zal de kwaal snel verergeren.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Icke is ook een valse profeet met veel waarheid, maar leidt ons in ruil daarvoor naar een pad dat nergens heen leidt. De film Matrix was geen aanwijzing, geen onthulling, maar een allegorie op de moderne slavernij.

Deze alien-, Matrix- en ruimtefilms-lijn kwam heel plotseling. NADAT ze admiraal Byrd naar Antarctica hadden gestuurd, kwam hij terug en vertelde wat hij had gevonden, waarna hij plotseling stierf.
Deze gebeurden snel:
NASA werd opgericht en vervalste een maanlanding
Landen hebben achter onze rug om het Antarcticaverdrag gesloten.
De idioten van NASA probeerden het firmament te breken met kernwapens, maar dat mislukte. Zelfs de namen waren veelzeggend: Operatie FISHBOWL en Operatie DOMINIK (van de Heer).

Het punt is dat er geen superieure helpers en opperheren zijn boven de bekende psychopaten. Ze hebben iets belangrijks gevonden in Antarctica, net zo belangrijk dat ze snel een volledige desinformatiecampagne zijn gestart en een oorlog tegen ons hebben uitgevochten.

Ze begonnen ons te bombarderen met UFO-verhalen, reptielen, nep-ruimte en nu is het nieuwste 'je leeft in een Matrix' of sluit je aan bij de EENheid (leuke alternatieve naam voor de geplande één religie).

Zelfs al zou het de matrix van God versus die van Satan zijn, dan nog denk ik dat de experimenten met controle en uitroeiing heel echt zijn.
Met een echte, nuttige helper zouden ze niet zulke fouten maken als toen het firmament gesloten was.

Je voelt je waarschijnlijk Matrix-achtig door de aanhoudende, totaal waanzinnige acties waarmee ze de samenleving ruïneren met nieuwe zieke, abnormale types. Ga naar buiten, lieve Demeter, geef de kat of hond een knuffel, voel hoe warm, liefdevol en echt ze zijn. Pluk een appel van de boom, zeg 'tank you' tegen de boom en begin te kauwen. Voelt dat zoete, verfrissende gevoel als Matrix? 🙂

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Ik schreef een lang antwoord 'wachtend op moderatie'. Nee, we leven niet in een Matrix. Knuffel een hond of kat, ruik eraan, kus eraan, geniet van hun geluk en liefde – is dat echt genoeg?
Als je gelooft dat je in een Matrix leeft, hecht je geen waarde meer aan het leven, want het maakt niet uit wat er gebeurt, het is allemaal slechts simulatie. Zolang jij de enige bent – ​​bepaal jij het zelf. Maar het is zeker geen Matrix voor mijn huisdieren, of ze nu gelukkig zijn of lijden.

Ik zie dit matrixgedoe als een zeer gevaarlijke psychologische operatie, vooral voor onze kinderen die al in een zeer zieke en wrede wereld leven. Wanneer ze erin geloven, raken ze ofwel nog meer verslaafd aan een valse realiteit zoals de metaverse, ofwel worden ze suïcidaal om aan de matrix te ontsnappen.

Het is tijd om huisdieren voor de kinderen te kopen en ze mee te nemen naar de natuur om wat evenwicht te vinden.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

God zegene je, Abigail, maar je hebt het bij het verkeerde eind. Ik denk absoluut niet dat we in iets leven dat lijkt op de Hollywood Matrix. Wat Icke betreft, hij zou best een valse profeet kunnen zijn die stukjes waarheid verkondigt, en het is ook mogelijk dat hij oprecht is in wat hij zegt. Het maakt me niet uit, want zoals met zoveel andere dingen luister ik naar wat me logisch lijkt, al is het maar even, totdat er iets waarschijnlijkers opduikt.

Ik geloof in een liefdevolle Schepper en denk dat we leven in een simulatie van het prachtige huis dat hij schiep, zodat de existentiële vragen die opkomen, kunnen worden beantwoord. Lijkt me logisch, ons echte huis was een werk van liefde en ik weet zeker dat het prachtig is, veel verder dan ons huidige begrip. Ik ben er ook zeker van dat hij wist dat de gave van de vrije wil aan zijn schepping betekende dat er altijd existentiële vragen zouden rijzen, dus hij heeft ervoor gezorgd dat ze beantwoord zouden worden. Vandaar de simulatie waarin we volgens mij leven.

Zelf sta ik open voor nieuwe informatie en ben ik daarom ook erg open voor nieuwe ideeën. Wat ik hierboven heb uitgelegd, lijkt mij echter tot nu toe het meest logisch.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Demeter
2 jaar geleden

Bedankt voor de verduidelijking en sorry als ik het verkeerd begrepen heb. Ik zou je mening graag delen, maar waarschijnlijk vanwege mijn trieste leven zie ik de Schepper als een zeer intelligente maar ook behoorlijk sadistische kracht. Natuurlijk nog steeds veel beter dan de huidige heersende satanische psychopaten, maar als ik de Schepper was geweest, had ik een wereld geschapen waarin we niet veroordeeld zijn om elkaar op te eten. Planten hebben ook gevoelens, Roselab: Vera de zingende aloë vera plant. Bovendien is, vanwege hoe we geschapen zijn, het nieuwste en best werkende kankermedicijn het strikt carnivore dieet. Maar zelfs als we geen vlees eten, zijn we in afschuw als een haai een mens of een beer opeet, maar vanaf het kleinste niveau eten we elkaar op in een horrormoord, meestal halflevend, spin de insect, kat de muis, enz. Met dat niveau van intelligentie, waarom is de wereld zo wreed? Hoe dan ook, ik eindigde met het bewonderen van de intelligentie van de Schepper, maar ook met het veroordelen van hem/haar/hen voor dit niveau van sadisme.

Demeter
Demeter
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Maak je geen zorgen, Missy, zoals ik al in een eerdere reactie zei, kun je slechts een summiere schets geven van wat we denken, zonder een boeklengte commentaar te schrijven. Er kunnen gemakkelijk misverstanden ontstaan.

Ik ben er zelf ook geweest, en heb dat ook gedacht over zoveel van de andere dingen die je zei. Maar als je leest wat er in Genesis staat over ons bestaan ​​vóór de zondeval, dan lijken de wreedheden en het kwaad die je noemt inderdaad een gevolg te zijn van de zondeval.

Daarom denk ik dat we in een simulatie van ons ware thuis leven. De vragen die gesteld worden over de noodzaak om naar de leiding van onze Schepper te luisteren, worden op een zeer heldere manier beantwoord en zullen niet meer terugkomen.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Ik hoop persoonlijk dat we in ons echte thuis kunnen leven, waar we ons ware potentieel kunnen bereiken.

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
Antwoord aan  Abigail
2 jaar geleden

je hebt helemaal gelijk; COVID 19 begon in november 2019; in april 2020 stuurden ze DUIZENDEN "satellieten" de "lucht" in, hoog in de lucht... die NIET nodig waren... voor iets anders.

Dukes
Dukes
2 jaar geleden

Ik ben geen wetenschapper, ik ben ingenieur. Maar omdat ik mijn hele leven (nu 63) sceptisch ben geweest, heb ik enorm veel onderzoek gedaan sinds de duidelijk neppandemie begon.

Furine-splitsingsplaats…..

Toen ik hier een paar jaar geleden over las, kon je afleiden dat deze specifieke 'locatie' niet in de natuur kon voorkomen. Het werd in een laboratorium gemanipuleerd. Ik geloof dat Moderna (CIA) hier patenten op heeft. Ze hadden ook patenten op de ingrediënten van het 'vaccin' voordat de 'pandemie' begon.

Dit is allemaal gewoon verwarring in een toch al verwarrende ruimte.

Ik heb wel over de voorstanders van het NO-virus gelezen, maar aangezien ik geen viroloog ben, kan ik hun theorieën niet bevestigen of ontkennen.

Ik hoop dat dit enigszins wordt opgelost, want het vertroebelt het toch al dikke moeras alleen maar.

Bedenk dat dit een PSYCHOLOGISCHE oorlog in onze geest is.

Wees voorzichtig, blijf gezond en sta open voor nieuwe ideeën.

Vertrouw NIEMAND in het huidige klimaat.

De onthulling? Er rijzen vragen in me op.

Bedankt

Sam
Sam
Antwoord aan  Dukes
2 jaar geleden

Ik ben de auteur van dit artikel. Ik ben een ervaren biomedisch wetenschapper en heb jarenlang diagnostische virologische testen uitgevoerd. 

Wat betreft uw onderzoek naar de "Furin-splitsingsplaats", bestudeerde u bioinformaticadata. Die data waren niet afkomstig van gezuiverde/geïsoleerde virusdeeltjes volgens de wetenschappelijke methode. Ze werden gegenereerd op basis van sequenties verkregen uit een complexe biologische soep van meerdere soorten en vervolgens gemanipuleerd met onwetenschappelijke bioinformaticaprogramma's. 

De furinesplitsingsplaats is niet in de natuur ontstaan, maar is gegenereerd op een computer. Het is niet in een laboratorium gemanipuleerd, aangezien er geen deeltje was om te manipuleren. Patenten op vacciningrediënten bewijzen op geen enkele manier het bestaan ​​van een virusdeeltje, net zomin als geavanceerde kennis van de "covid"-psycho-operatie vóór de lancering ervan.

Er is geen reden tot verwarring, aangezien veel mensen uitgebreid over dit onderwerp hebben geschreven. Mike Stone (viroLIEgy) en drs. Sam en Mark Bailey zijn uitstekende bronnen van goede informatie over dit onderwerp. Ik heb ook verschillende artikelen over dit belangrijke onderwerp geschreven (meer artikelen in de maak).

De mensen die de zaken vertroebelen, hebben eigen belangen of zijn onwetend over de details van de pseudowetenschappelijke methoden die virologen gebruiken.

Frank Jacob
Frank Jacob
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Sam, bedankt voor het samenstellen van dit geweldige en goed onderzochte artikel. Ik ben geen wetenschapper, maar ik heb me een paar jaar verdiept in de 'virus'-theorie. Mijn conclusies worden weerspiegeld in wat je hier treffend hebt samengevat. Ik geloof veel meer dat wat er gebeurt te maken heeft met het gebruik van nanotechnologie om een ​​transhumanistische agenda te stimuleren. die ik in een interview heb onderzocht Met Dr. Ana Mihalcea. Zou het mogelijk zijn om u te interviewen voor mijn kanaal? Ik denk dat deze informatie aan zoveel mogelijk mensen moet worden doorgegeven. Zo ja, laat me dan weten hoe ik rechtstreeks contact met u kan opnemen. Hartelijk dank.

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Dukes
2 jaar geleden

Sorry Duke, dit is de nieuwe lijn die nu overal vandaan komt "Ik heb over de voorstanders van het NO-virus gelezen, maar aangezien ik geen viroloog ben, kan ik hun theorieën niet bevestigen of ontkennen.”

Omdat ze het bestaan ​​ervan niet kunnen bewijzen, is het nieuwste: Het is ONBESLOTEN, maar het is zeer waarschijnlijk dat het bestaat op basis van 'wat heeft mij ziek gemaakt' of 'biologische wapens op de vlucht zijn echt' - de voorgestelde conclusie voor de massa: Het kan me niet schelen, dit debat zal nooit eindigen, maar jij had de griep, dus moeten er virussen bestaan.

Ik ben ook geen professional, maar het proces van frauduleuze isolatie is heel eenvoudig te begrijpen. Zelfs voor een kind.

De HART heeft zojuist iets soortgelijks geprobeerd: 'We kunnen het niet bewijzen, maar ze moeten bestaan'

Het nieuwste van Mockingbird Media.

Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
2 jaar geleden

Er is misschien geen nieuw virus, maar de bloedstolselinjecties zijn desalniettemin dodelijke wapens. Het is bewezen dat ze nanotechnologie en hydrogeltechnologie bevatten, en de berichten over 'plotseling gestorven' zouden voldoende moeten zijn om empathie te wekken bij het schrijven van een artikel als dit.

Sam
Sam
Antwoord aan  Sneeuwvlok
2 jaar geleden

Ik heb dit artikel geschreven. Ik heb ook over de injecties tegen stolsels geschreven. Twee leden van mijn uitgebreide familie zijn nu overleden aan de injecties tegen stolsels. Mijn nicht moest in het ziekenhuis worden opgenomen na haar eerste injectie en een ander familielid is nu ernstig ziek. Suggereert u dat ik geen empathie heb?

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Beste Sam, als je tijd hebt, zou je dan niet zo vriendelijk willen zijn om je te verdiepen in het DNA-fraudegedeelte? Hun andere en nog steeds sterke 'wapen' is het 'sequencen' en dat vervolgens als bewijs gebruiken. Alleen als je geïnteresseerd bent natuurlijk, je hebt al geweldig materiaal geschreven.

Sam
Sam
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Ik ben altijd geïnteresseerd in het verspreiden van de waarheid. Kunt u precies uitleggen wat u bedoelt met "DNA-fraude"?

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Northern Tracy's Amino-leeftijd, de waarheid over genetica
Medisch debat, Genoom in oplossing, 2008 Californië
Dr. Tom Cowan (odysee) DNA: Is het echt wat we dachten? Webinar van 3 mei 2023

Een van de grootste fraudezaken ooit, verandert alles, maar mijn Engels is slecht en ik heb ook niet de juiste vakkennis.

Zeer waarschijnlijk is zelfs hun gepatenteerde zadenspel bedrog. Om nog maar te zwijgen van hun 'tests' wanneer ze op basis van je DNA vaststellen dat jij de moordenaar was. Het maakt mRNA en genbewerking (gericht maar willekeurig) onmogelijk. Kijk eens, begin bij Northern Tracy's. Dank je wel.

De eilandbewoner
De eilandbewoner
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Ik denk dat jouw Engels prima is!

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  De eilandbewoner
2 jaar geleden

Nee, maar bedankt.🙂
Het materiaal van Northern Tracey is op zichzelf al een prachtig onderzoekswerk, maar te lang en ingewikkeld; mensen lezen niet graag veel. Ik zal de link naar het geschreven materiaal aan Sam doorgeven.

Sam
Sam
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Dit is een interessant onderwerp. Om technische redenen kan ik geen lange video's maken. Heb je hierover goede schriftelijke informatie die ik kan bestuderen?

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Een samenvatting die makkelijk te begrijpen en voor iedereen toegankelijk is, alstublieft? (Ik begrijp niet alles volledig, deels vanwege mijn gebrek aan professionele basiskennis en beperkte Engels.) Ik ben niet geschikt, één foutje en ik kan het geheel in diskrediet brengen. Het is te belangrijk.
https://northerntracey213875959.wordpress.com/2021/06/30/the-amino-age-and-the-new-abnormal-doctors/
(reacties zijn ook interessant)

Geneticadebat (ter ondersteuning van Tracey)
https://www.medicdebate.org/node/2208?language=en

Sam
Sam
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Interessant. Dr. Harold Hillman wordt in een van deze artikelen genoemd. Ik heb al een artikel over hem geschreven met de titel "Moderne geneeskunde: een kasteel gebouwd op zand", dat u misschien interesseert.

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Er staat een hoop technisch jargon in die links, maar één ding is me WEL bijgebleven nadat ik ze allemaal had gelezen (vooral de tweede link), en dat is GOD!
Wetenschappers proberen de kern van de zaak (Job 19.28) is te vergelijken met het terugdoen van een roerei in de schaal: dat kan niet (alleen te zien op de playbackvideo!).

Kun je door te zoeken God vinden? Kun je de Almachtige tot in de perfectie vinden?
Het is zo hoog als de hemel. Wat kun je doen?
Dieper dan de hel, wat kun je weten?

Taak 11.7-8.

John Rawlins
John Rawlins
2 jaar geleden

Als er geen virus bestaat, hoe kunnen mensen dan polio oplopen (veroorzaakt door een virus zoals gemeld door Google) en waarom beschermen poliovaccinaties mensen?

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  John Rawlins
2 jaar geleden

Het werd veroorzaakt door pesticiden die op kinderen werden gespoten. Je vindt nog steeds advertenties in de kranten van toen: "DDT is goed voor je", met een lachende koe, huisvrouw en kind. Toen het virus zich verspreidde, verkochten de VS de aandelen aan Europa en begon ook hier de polio-'epidemie'.
Details: The Poisoned Needle van Eleanor McBean, gratis te downloaden van whale.to en van Truthcomestolight.com

Dave Owen
Dave Owen
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

Hallo Abigale24,
Je hebt helemaal gelijk, polio werd zelfs de zomerziekte genoemd.
Want toen gebruikten de boeren DDT.
Pas toen DDT verboden werd, werd de ziekte voor het grootste deel genezen.
Later kwam het door het vaccin, rond de 19e eeuw.

De eilandbewoner
De eilandbewoner
Antwoord aan  John Rawlins
2 jaar geleden

"zoals gerapporteerd in Google"? Dat zou een waarschuwing moeten zijn!!

marlene
marlene
2 jaar geleden

Zoals ik al vermoedde. Briljant. Waarom duurde het zo lang om het te delen? Maar bedankt dat je ons, ons, de nodige gespreksstof hebt gegeven om de sluier van onzin te doorbreken.

Schantz
Schantz
2 jaar geleden

Zaterdag 30 november 2019

Contactrapport 728

Ptaah:
Alle Amerikaanse staatsfunctionarissen moeten dus op dezelfde manier staats- en mensheidscriminelen worden genoemd en in dat opzicht op hetzelfde niveau worden geplaatst als het nazi-imperium in de 20e eeuw.

Hetzelfde principe heeft altijd geheerst in China, en doet dat nog steeds, … (Opmerking FIGU: De oorsprong van het geheime criminele onderzoek naar het coronavirus ligt in een besluit dat teruggaat tot de jaren zeventig. 

In die tijd ontmoette de leider van China, Mao Zedong, een wraakzuchtige Amerikaanse burger die de Chinese partijleider het idee presenteerde om een ​​viraal biowapen te ontwikkelen. Mao Zedong pakte dit idee vervolgens op en liet het in het geheim implementeren. Er wordt vandaag de dag nog steeds aan gewerkt en daaruit is nu het coronavirus ontstaan. 

Dit echter zonder dat de huidige Chinese overheid op enigerlei wijze bij het project betrokken is of er ook maar enige kennis van heeft.

In de jaren zeventig werd door de Chinese staatsleider Mao en een Amerikaan een besluit genomen tot clandestien onderzoek in laboratoria. Dit besluit is tot op de dag van vandaag zo gebleven en wordt nog steeds voortgezet, want haat duurt letterlijk generaties lang voort.

https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Contact_Report_728

https://www.futureofmankind.co.uk/w/index.php?search=Mao&title=Special%3ASearch&go=Go

https://www.futureofmankind.co.uk/w/index.php?search=Wuhan&title=Special%3ASearch&go=Go

Mao en de wraakzuchtige Amerikaan kunt u lezen via de onderstaande link.

https://brighteon.social/@Schantz

skyfallonhead
skyfallonhead
2 jaar geleden

Virus? De hemel zal op ons hoofd vallen? De reden waarom onze homeostase verandert, is nooit één ding. De grote verraad hier is wat er is gebeurd met de veteranen in dit vakgebied die het erover eens zijn dat de virustheorie onjuist is. Er is hier veel geld mee gemoeid. Heel triest dat mensen hun eigen onwetendheid en angst niet opzij kunnen zetten om te beseffen wat dat geld doet.

Kalle Möllmann
Kalle Möllmann
2 jaar geleden

Als ik je goed begrijp, is het woord ‘virus’ (definitie: gif) gebruikt als CAMOUFLAGE in die recente geheime ONTVOLKINGSOORLOG, waarbij echte mensen stierven aan meerdere oorzaken…?
.
Dus WAT werd er precies gebruikt als dat onbekende BIO-WAPEN – om MENSEN te DODEN en de planeet te ontvolken – als het NIET een virus was?
.
Of zijn BIO-WAPENS – zoals die “SARIN” die de NAZI’s gebruikten, of die “agent orange” van de Amerikaanse luchtmacht in Vietnam, of het gif dat ze gebruiken voor die WEERMANIPULATIE, dat “Wij, het volk” “Chem Trails” noemen – ook sciencefiction?

Abigail24
Abigail24
Antwoord aan  Kalle Möllmann
2 jaar geleden

Straling + dodelijke ziekenhuisprotocollen.
Zelfs de griepvaccins van 2019 (minstens 2 soorten) bevatten grafeenoxide, dat reageert met niet-ioniserende straling uit de omgeving (onze draadloze apparatuur en hun antennes). 5G kan echter zelf ook enkele gevallen veroorzaken, en is waarschijnlijk ook de oorzaak. Bijvoorbeeld in Wuhan, New York en op cruiseschepen. Als je met 60 GHz speelt, heb je geen extra grafeenoxide nodig om dodelijk te zijn.

Samenvatting: Ze gebruikten verschillende methoden om te doden, maar ze werden allemaal opgeroepen voor COVID-gevallen.

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
Antwoord aan  Abigail24
2 jaar geleden

correct; ze testten al hun verschillende technologieën/wapens. Zoals ze tijdens veel oorlogen doen, Afghanistan etc.

Demeter
Demeter
2 jaar geleden

Ik heb dit artikel nog eens bekeken en ben persoonlijk gefascineerd door het gebrek aan speurwerk op zogenaamde waarheidsgerichte nieuwssites, afgezien van altnews.org. Dat stond aan het begin van onze reacties.

Het suggereert dat veel reacties hier te ongemakkelijk/te waar zijn om door de gebruikelijke groepen te worden aanbevolen. Zeker niet alleen van mij, er wordt veel interessants besproken onder dit artikel.

Ik zou graag willen weten of anderen hier ook hun mening over hebben.

DMX
DMX
2 jaar geleden

Hallo meneer Simon Lee
Ik hoop dat je hier nog steeds op reacties reageert.
Ik heb dit artikel met grote interesse gelezen. Het is de eerste keer dat ik een argumentatie zie die het 'geen virus'-argument ondersteunt. Bedankt.
Ik heb een vraag:
Ik heb gelezen dat de zogenaamde Spaanse griep eigenlijk de Rockefellergriep zou moeten heten. Ze injecteerden tienduizenden Amerikaanse troepen en stuurden ze naar het einde van de Eerste Wereldoorlog. Zo verspreidden ze de 'ziekte' over de hele wereld toen de troepen terugkeerden.
Kunt u uitleggen hoe troepen die werden geïnjecteerd met het gif dat gebruikt werd, deze aandoening konden verspreiden naar honderdduizenden andere mensen?

Sam
Sam
Antwoord aan  DMX
2 jaar geleden

Hallo. Er is geen bewijs dat de Spaanse griep besmettelijk was. Verschillende pogingen om de ziekte van mens op mens over te dragen, mislukten. De vaccinaties die u noemt, waren bedoeld voor bacteriële longontsteking en veroorzaakten inderdaad ziekte bij de ontvangers. Retrospectieve analyse van weefselmonsters uit die tijd toonde aan dat veel mensen stierven aan een bacteriële longontsteking en niet aan een "virus". Het was in die tijd ook gebruikelijk om zeer hoge doses aspirine te gebruiken, wat een andere doodsoorzaak was bij grote aantallen mensen. Andere factoren zoals stress, ondervoeding, slechte sanitaire voorzieningen, giftige gassen en de introductie van nieuwe oorlogsgerelateerde elektromagnetische velden voor communicatie speelden ook een rol.

openhartig
openhartig
2 jaar geleden

Dit hele artikel, dat probeert aan te tonen dat virussen niet bestaan, biedt geen enkel ondersteunend onderzoek, laat staan ​​bewijs dat deze beweringen ondersteunt. Probeer de volgende keer alsjeblieft eerst, hoe klein ook, een bewijs te leveren dat traceerbaar en controleerbaar is, en, als wetenschappers geïnteresseerd zijn, overal ter wereld reproduceerbaar. DANK U WEL. Zo lijkt het er veel meer op dat de auteur een 'eigen' agenda heeft.

Jean-Marc PENNORS
Jean-Marc PENNORS
2 jaar geleden

De theorie over het laboratoriumlek is er alleen maar op gericht om ons af te leiden, wat betekent dat onze aandacht wordt afgeleid van iets veel belangrijkers. Niemand wil een gemanipuleerd virus verspreiden om iemand anders schade te berokkenen, alleen maar omdat het op elk moment terug kan slaan. Deze laboratoria zijn hoogstwaarschijnlijk een manier om geld te stelen van "onze" overheid.
Er was geen virus dat ziektegolven veroorzaakte; die golven werden veroorzaakt door STRALING, 's nachts, in nauwkeurig getimede cycli. Deze middelen waren van militaire aard. Heeft niemand anders deze middelen?

Angie Bold
Angie Bold
2 jaar geleden

Het systeem van lipidenanodeeltjes draagt ​​ladingen met zich mee die inactief zijn in deze mensen, totdat ze worden geactiveerd door een bepaalde frequentie. De mobiele telefoon zou moeten worden afgeschaft, omdat deze nanobots kristalantennesystemen rond het zenuwstelsel bouwen. Ze gaan mensen op afstand besturen. Maar er wordt ook gezegd dat een lading die vergelijkbaar is met hondsdolheid, fantasieën over een zombie-apocalyps zal aanwakkeren. En hun mobiele telefoons sturen een signaal naar de NaNobots en het nieuwe gif wordt vrijgegeven. In veel podcasts beweren artsen dat er geen ziekte bestaat, maar alleen gifstoffen en parasieten. En dat de vaccins vol zitten met parasieten die jarenlang sluimerend aanwezig blijven, totdat ze in contact komen met andere gifstoffen en de nieuwe ziekte ontstaat. En dat schimmelparasieten sporen-eieren hebben die sprekend op tumoren lijken. Demonische psychopaten met kennis van gevallen engelen die ons waarschijnlijk allemaal dreigen te vermoorden als de leiders niet akkoord gaan met de genocide op ouderen en gehandicapten en hen niet informeren. Ik denk dat ze alleen op zoek zijn naar mensen die deze vergiften kunnen overleven. Omdat er toch een hybride mutant ras ontstond. Ze lopen onder ons rond en drinken bloed. Ze eten ons, mensen van de bloedlijn van Jezus. Maar alleen de ongeredden kunnen gevangen worden genomen en geofferd. Ik geloof niet dat de baby's van ware wedergeboren christenen gestolen en geofferd kunnen worden. Waarom rapporteren de zogenaamde christelijke triggerkanalen, die deze vreselijke dingen aan het licht brengen, over het aantal ware christenen dat door al deze samenzweringen in de loop der jaren is getroffen? Onze leiders raadplegen juist de gevallen engelen die de reuzen uit Genesis hebben bedacht. Mensen zijn er eigenlijk trots op dat ze tot hun soortgenoten behoren. Ze geloven dat ze de overwinnaars zijn van het dominante ras en ze brengen hun nakomelingen in de waan dat de God van de Bijbel nep of slecht is. Ze bouwen een leger tegen God en gebruiken hun christelijk gezinde soldaten om het vuile werk op te knappen. Er is hier een verhaal over gescheiden kinderen in een dromenland. Ik denk dat deze occulte klootzakken erachter zijn gekomen hoe je zielen kunt stapelen, zielen kunt uitwisselen etc. maar God orkestreert het allemaal in het geheim voor Zijn doel. Zij moeten de bloedlijnkinderen zijn van de verloren stammen van Jacob. Bid alstublieft voor de zielen van geofferde en geaborteerde baby's, zodat God al Zijn verloren schapen van de verloren snelweg kan terugvinden. Er is aarde onder ons. Waaraan danken mensen met een gebroken hart hun uithoudingsvermogen en overleving van zelfmoordgedachten? Muziek. Predikanten noemen het duivelsmuziek, hoewel er overal occulte symbolen in de christelijke muziekmedia te vinden zijn. Ook hier heeft Gif in het geheim (voor hen) de controle en de enige manier waarop engelen ons, zijn uitverkoren kinderen, zouden kunnen bijstaan, is als zij aardengelen waren die liedjes schreven over liefde en verlies en die mensen met een gebroken hart zouden helen. Het is een theorie. Maar ik heb de Heilige Geest die mij leidt en als ik het mis heb, zal dit hier nog steeds te lezen zijn. Ik zoek naar de verloren stammen van Jacob. Er worden veel liedjes gezongen voor deze groep kinderen die op zoek zijn naar lichamen om in te verblijven, maar de enige lichamen die ze kunnen vinden, zijn de lichamen die de wetenschappers in hun MK Ultra-programmering voorbereiden op demonische bezetenheid. God opent een deur of een raam voor die kinderen die lijden onder demonische rituelen van traumatische gedachtecontrole en satanisch ritueel misbruik. Satan is echt, hij zit achter het kwaad. Maar God zorgt ervoor dat het goed gaat met hen die Hem liefhebben. Wij leven volgens de gouden regel en geven alle eer aan de Vader en Jezus, onze Redder. Kom tot de Vader als een klein kind. Sommigen zouden zeggen: naïef, naïef, blind vertrouwen. En ze denken dat het een dodelijk slecht iets is. Ik zeg je, het is de enige manier om God te imponeren.
De Vader. De God van Abraham, Isaak en Jakob. De Bijbel zegt dat we Satan overwinnen door het bloed van het Lam en het woord van ons getuigenis. Dit is mijn getuigenis en een deel is mijn theorie. Maar ik zoek gewoon het koninkrijk van God. En de waarheid van de mysteries die door de Vader worden onthuld. Eerst aan zijn kinderen en daarna aan iedereen die erom geeft. Probeer Jezus. Al mijn liefde. Angela Bold, geboren op 1965 april XNUMX. (Om de ironie te begrijpen*) geen astrologie.