
"Israël en Hamas in oorlog na verrassingsaanvallen vanuit de Gazastrook", meldde The Guardian, eraan toevoegend: "Een grondinfiltratie door Hamas-strijders in Israëlische steden en dorpen in de periferie – een ongekende ontwikkeling in de 16 jaar sinds de islamisten de strook innamen – is nog steeds gaande. De Israel Defence Forces (IDF) meldden dat er op een gegeven moment zeven dorpen en steden onder controle van Hamas stonden."
Israël heeft een van de meest geavanceerde hightech legers en inlichtingendiensten, dus er klopt iets niet aan dit verhaal. Zoals: Hoe op aarde kan iemand Israël verrassen??
Helaas is de reactie op de aanslagen, die naar verluidt “de Israëlische veiligheidsdiensten hebben verrast”, een oorlogsverklaring geweest en de Israëlische premier Benjamin Netanyahu heeft gezegd: in een televisieverklaring:
"Onze vijand zal een prijs betalen die hij nog nooit eerder heeft meegemaakt: ‘We zijn in oorlog en we zullen winnen.’"
Israël zal uiteraard de steun hebben van alle leiders van alle natiestaten, die ook de geïndoctrineerde steun zullen hebben van het volk met het onmenselijke doel om "Palestina af te maken!!". We moeten ons afvragen wie er baat heeft bij deze barbaarse aanvallen die onschuldige mensen zullen afslachten? Wie zit hierachter? Wie financiert het?
Geen verrassing
NIETS is een verrassing, we hebben ons leven al meer dan een eeuw uitgestippeld. Ook dit was een geplande operatie, zoals gebruikelijk: Probleem – Reactie – Oplossing. De enigen die er baat bij hebben, zijn degenen die de mechanismen controleren waarmee de oorlog wordt uitgevochten; dit kunnen doorgaans zijn: de wapens die worden geproduceerd, de centrale banken en de schulden die voortvloeien uit deze conflicten, de brandstof die nodig is om deze oorlogen aan te drijven...
Al deze mechanismen worden beheerd door dezelfde groep mensen, en vaak financiert diezelfde groep ook beide kanten van de oorlog.
"...Het raamwerk voor het sturen van gedachten en handelingen in conflicten die leiden tot een vooraf bepaalde oplossing. Dit wordt bereikt door het bewustzijn te manipuleren tot een circulair patroon van denken en handelen. De synthetische oplossing voor deze conflicten kan niet worden geïntroduceerd tenzij degenen die gemanipuleerd worden een kant kiezen die de vooraf bepaalde agenda bevordert." — George Wilhelm Friedrich Hegel, De Hegeliaanse Dialectiek.
Er kwamen vandaag vroeg in de ochtend nog meer huiveringwekkende woorden van Netanyahu:Die ochtend, op sjabbat en een feestdag, viel Hamas Israëlisch grondgebied binnen en vermoordde onschuldige burgers, waaronder kinderen en ouderen. Hamas is een wrede en kwaadaardige oorlog begonnen. We zullen deze oorlog overwinnen, ondanks een ondraaglijke prijs. Dit is een zeer moeilijke dag voor ons allemaal.

"Hamas wil ons allemaal vermoorden. Dit is een vijand die kinderen en moeders vermoordt in hun huizen, in hun bedden, een vijand die ouderen, kinderen en jonge vrouwen ontvoert, die onze burgers afslacht en uitmoordt, inclusief kinderen, die gewoon op pad gingen om van de feestdagen te genieten. Wat er vandaag is gebeurd, is ongekend in Israël – en ik zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. De hele regering staat achter deze beslissing.
TDe IDF zal onmiddellijk al haar macht inzetten om de capaciteiten van Hamas te vernietigen. Wij zullen hen vernietigen en we zullen deze duistere dag die zij de staat Israël en haar burgers hebben opgedrongen, krachtig wreken. Zoals Bialik schreef: 'Wraak voor het bloed van een klein kind is nog steeds bedacht door Satan'.
"AAlle plekken waar Hamas actief is, zich schuilhoudt en opereert, die verdorven stad, zullen we in puin veranderen."
niet uitgelokt
Wat opvalt, afgezien van de sinistere toon van het gepraat over een "wraakaanval", is dat het woord "niet-uitgelokt" veelvuldig in koor wordt gebruikt door politici en andere prominente namen met betrekking tot de Hamas-operatie. We zijn bekend met het gebruik van "Hypnopaedia" door onze "leiders" om de visie die we moeten innemen over te brengen, vooral in de afgelopen bijna vier jaar.
Het woord ongeprovoceerd werd echter voor het laatst gebruikt toen regeringen verwezen naar Oekraïne/Rusland en Noam Chomsky uitlegde dat "de reden om erop te staan het de 'ongeprovoceerde invasie' te noemen, is dat je heel goed weet dat het geprovoceerd was." Zie X-video hieronder
Alan Mcleod schrijft:Het is ongelooflijk om te zien hoe al die westerse politici, die zich al jaren op de borst kloppen en zeggen dat we de gewapende strijd tegen de buitenlandse bezetting (in Oekraïne) moeten steunen, de Palestijnen die vandaag de dag in opstand komen, omschrijven als "terroristen". Een buitengewoon informatief moment.. '
Hoewel er mensen zijn die we in nauwe samenwerking zouden verwachten, zijn er anderen die wellicht een verrassing zijn. Er zijn er veel meer die zich onder hen lijken te bevinden en die niet alleen het woord "niet-uitgelokt" gebruiken, maar ook krachtig pleiten voor wat neerkomt op bloedige aanvallen op de "Hamas-terroristen", die uiteraard vele onschuldige Palestijnen zullen verminken en doden.

Dit zijn de woorden van een oorlogshitser, zegt schrijfster Caitlin Johnstone, verwijzend naar Kennedy's bericht, en ze voegt eraan toe: "Hier komen dagen en dagen waarop westerse nieuwsmedia op sluwe wijze de relatie tussen agressor en verdediger omkeren en verslag doen alsof het geweld begon met het Hamas-offensief, spontaan uit het niets.”
Maak ze af
Oproepen tot genocide.
De Israëlische politicus Ariel Kallner roept op tot "een bloedbad dat het bloedbad van 1948 zal overschaduwen". In 1948 zuiverden Israëlische troepen naar schatting 800,000 Palestijnen etnisch. Is dit geen oproep tot genocide?

Hoe kan de moord op onschuldige burgers ooit gerechtvaardigd worden in naam van wraak? Toch werden de Palestijnen vanwege hun daden als "terroristen" beschouwd. Voordat ze de tanks inzetten, sturen ze de journalisten, en die zullen alleen laten zien en vertellen wat hun wordt opgedragen.
Ze laten je deze kaart nooit zien in het nieuws of de informatie in de onderstaande video. Dat komt omdat het de cruciale context biedt die nodig is voor iedereen die de situatie in Israël en Palestina wil begrijpen.bron

Er is hier iets heel erg mis
"TDeze oorlog en elke oorlog is verschrikkelijk, voor iedereen die erbij betrokken is, behalve voor degenen daar word je toch rijk van?"zegt journaliste Efrat Fenigson, die 25 jaar geleden in de inlichtingendienst van het Israëlische leger diende, zou dit haar wellicht kwalificeren om te zeggen dat "het onmogelijk is dat Israël niet wist wat er zou komen en dat"er is hier iets heel erg mis"
Ze deelde haar mening over de oorlog in Israël naar aanleiding van het nieuws dat Hamas Israëlisch grondgebied zou binnenvallen, gebaseerd op wat ze had gehoord van burgers ter plaatse en officiële verklaringen. Volgens Efrat vond er slechts een jaar geleden een militaire operatie in Gaza plaats ter voorbereiding op een dergelijke gebeurtenis, en er wordt voortdurend getraind voor dit scenario. Dit roept volgens haar ernstige vragen op over de Israëlische inlichtingendienst.
Wat is er gebeurd?
Efrat gaat verder met te zeggen: "tTwee jaar geleden werd met succes een ondergrondse barrière met sensoren geplaatst die alarmeren bij dit soort 'terroristische' inbreuken. Deze zouden een alarm afgeven in het geval van een terroristische inbreuk."volgens Efrat, die eraan toevoegde dat “Israël heeft een van de meest geavanceerde legers, hoe kan het dat er geen enkele reactie kwam op de doorbraken in de grens- en hekwerken?"Dit is iets wat ze, naar eigen zeggen, niet kan begrijpen, nadat ze bij de inlichtingendienst van het Israëlische leger heeft gediend.
Het is onmogelijk dat Israël het niet wist
"Het is onmogelijk dat Israël niet wist wat er ging gebeuren. Dat kan het niet, door zich langs het hek te bewegen, worden alle krachten gemobiliseerd. Wat is er gebeurd met het sterkste leger ter wereld? Hoe komt het dat de grensovergangen zo open stonden? Er klopt hier iets niet. Er is iets heel vreemds aan de hand. Deze reeks gebeurtenissen is niet typisch en zeer ongebruikelijk voor het Israëlische verdedigingssysteem.
"Gezien de recente normalisatie-inspanningen tussen Israël en Palestina, onder leiding van Saoedi-Arabië, vraag ik me af of een gevangenenruil alleen serieus overwogen kan worden als er zoiets schokkends gebeurt. Is het mogelijk dat alleen met Israëlische gijzelaars de vrijlating van gevaarlijke gevangenen uit Israëlische gevangenissen gerechtvaardigd is? Ik weet het niet."
Hefboomwerking
De mainstream media meldden dat vice-Hamasleider Salah Al Arouri voorstelt om Israëlische gevangenen als pressiemiddel in onderhandelingen te gebruiken, dus misschien... Een punt over Israël in de afgelopen jaren dat ik wil maken: er heerst een algemeen gevoel van onveiligheid in Israël, er is politieke en sociale instabiliteit en onrust. Overheidsgeld wordt misbruikt voor agenda's zoals COVID, klimaat, hervorming van het rechtssysteem, de afschaffing van contant geld en nog veel meer."
De huidige regering is naar mijn mening zeer corrupt, terwijl de vorige niet beter was. Ik geef niet om een publieke opinie, ik wil kwaadaardige krachten blootleggen, waar en wie ze ook zijn. Dus voor mij lijkt deze verrassingsaanval een geplande operatie op alle fronten.
Dit is absoluut een mislukking om het Israëlische volk te beschermen. Misschien wel de grootste mislukking sinds de Jom Kippoeroorlog, precies 50 jaar geleden, zo niet groter. Trouwens, is het toeval dat het precies 50 jaar geleden is, op die dag? De Jom Kippoeroorlog vond plaats op 6 oktober 1973. Als ik een complotdenker was, zou ik zeggen dat dit voelt als een oorlog van de diepe staat. Het voelt alsof het Israëlische en Palestijnse volk opnieuw aan de hogere machten zijn verkocht. Tegelijkertijd is dit nog steeds heel, heel moeilijk te bevatten."
De aanval op Israël is al tientallen jaren onderdeel van een plan, er is zelfs over geschreven door Albert Pike, de 33e graads vrijmetselaar, van wie gezegd werd dat hij een derde wereldoorlog "voorzag". Hij hoefde geen mysticus, profeet of iets dergelijks te zijn; Pike kende het plan, een plan waaraan sindsdien is gewerkt om de succesvolle finale, hun "eindspel", te garanderen.
Wat ze misschien niet in overweging namen toen het plan werd opgesteld, is dat we een netwerk binnen handbereik zouden hebben om kennis over hun plannen te delen. We moeten niet vergeten dat dit netwerk veel groter is dan de 1% die ons probeert te controleren. Voordat we Benjamin Netanyahu steunen in zijn streven om "Gaza in puin te veranderen", is het raadzaam om meer te weten te komen over de geschiedenis van Palestina en Israël, en, belangrijker nog, het plan van de Deep State.
De onderstaande video lijkt een objectief beeld te geven van de geschiedenis van Israël/Palenstië.
The Expose heeft dringend uw hulp nodig…
Kunt u ons helpen om de eerlijke, betrouwbare, krachtige en waarheidsgetrouwe journalistiek van The Expose draaiende te houden?
Uw overheids- en Big Tech-organisaties
proberen The Expose het zwijgen op te leggen en uit te schakelen.
Daarom hebben we uw hulp nodig om ervoor te zorgen
wij kunnen u blijven voorzien van de
feiten die de mainstream weigert te delen.
De overheid financiert ons niet
om leugens en propaganda op hun site te publiceren
namens de Mainstream Media.
In plaats daarvan vertrouwen we uitsluitend op uw steun. Dus
steun ons alstublieft in onze inspanningen om
jij eerlijke, betrouwbare onderzoeksjournalistiek
vandaag nog. Het is veilig, snel en gemakkelijk.
Selecteer hieronder de methode die u het prettigst vindt om uw steun te betuigen.
Categorieën: Ongecategoriseerd
Hoi Patricia,
Weer een goed gepresenteerd artikel, weer een false flag.
Met dit incident willen we voorkomen dat we nadenken over de miljoenen mensen die zijn gestorven aan de gevolgen van de 19e-eeuwse aardbeving.
C19-vloeistof heeft honderdduizenden onschuldige, nietsvermoedende mensen het leven gekost.
Het is alsof onze genocide nooit heeft plaatsgevonden.
De aliens die Israël controleren, hebben dit aan zichzelf gedaan, om de controle over het verhaal te krijgen.
Waarom het verdomde kartel de oorlog in Israël orkestreert, die verder zal escaleren. Oorlogen verhullen ook de massale sterfte door het vaccin-biowapen.
https://tylagabriel.substack.com/p/betsy-and-thomas-whats-really-going
Ik weet niets over aliens, maar ik ben het met de rest eens. Want wanneer zouden regeringen die vroeger zelfs kinderen met het vaccin vergiftigden om de bevolking te ontvolken, zich druk maken om degenen die sterven in een oorlog, of beter gezegd "oorlog"? Waarschijnlijk hebben ze een oorlog georkestreerd om afleiding te creëren en de bevolking succesvoller te ontvolken?
Madonna moet wel uit de bloedlijn van Nostradamus komen, dat voorspelde ze 4 jaar geleden al. Eurovisiesongfestival, tweede nummer, vlaggen op de rug van de dansers.
Dit is niet zomaar een "verhaal". Meer dan 300 Israëlische families rouwen om het gewelddadige verlies van hun dierbaren. De timing kan afleiden, maar de gebeurtenissen zijn zeer reëel. De echte "vreemdelingen" zijn degenen die weigeren zich in Israël te verplaatsen wanneer gewelddadige Palestijnse criminelen hun volk martelen, vermoorden en ontvoeren. Als je intolerant bent voor vergelding om te voorkomen dat het opnieuw gebeurt, dan vergoelijk je de terroristen en moedig je ze aan. Hoewel ik denk dat het je niets kan schelen, zou het een weloverwogen overweging van je kant zijn om je onderzoek naar de waarheid achter dit voortdurende conflict uit te breiden.
Waarom verplaatst u zich, samen met mensen die net zo denken als u, niet eens in de schoenen van de Palestijnen?
Misschien komt er dan een einde aan deze cyclus van doden en wraak.
Of denk je dat Palestijnen minderwaardige mensen zijn en dat ze het verdienen om van hun land beroofd en uitgeroeid te worden?
Ten eerste bestaat er geen "Palestijns volk" – dat is een verzonnen term – die om politieke redenen wordt gebruikt. Het volk dat tegenwoordig "Palestijns" wordt genoemd, zijn Arabieren. Vóór de oprichting van de staat Israël werd het land voor het "mandaat" in tweeën gedeeld, waarbij 80% van het land werd gegeven aan de Arabieren, die het huidige land Jordanië vormden. De Arabieren hebben dus al het grootste deel van het mandaat voor een thuisland voor de Joden, gelegen in een zeer oud gebied dat de God van de Bijbel aan de Joden als hun erfdeel heeft beloofd. Het is geen toeval dat het landgebied Israël heet, want dat was de naam van het gebied duizenden jaren geleden.
Betekent dit dat de Arabieren die zichzelf "Palestijnen" noemen, ondermenselijk zijn? Natuurlijk niet! Als ze ervoor hadden gekozen vreedzaam te blijven, hadden ze vrede gehad.
Maar de onruststokers onder het "Palestijnse volk" behoren tot de islamitische religie, en in de islam moet een stuk land dat ooit onder islamitische heerschappij stond, onder islamitische heerschappij blijven, omdat Allah, de God van de islam, heeft beloofd dat Hij het zal beschermen. Als het dus in handen van anderen valt, is dat een schande voor Allah. Het is ook interessant dat het heilige boek van de islam, de Koran, waarvan wordt geleerd dat het directe citaten van Allah zijn, gegeven via Zijn Profeet Mohammed, uitlegt dat Allah dezelfde God is als de God van de Bijbel, en dat Allah de woorden die eraan voorafgingen, de Thora en het Evangelie (dat deel uitmaakt van de Bijbel van vandaag), heeft neergezonden – en dat niets Allahs Woord kan veranderen. Dit betekent dat als de Koran waar is, de Bijbel waar is, omdat Allah de Bijbel bevestigt. Maar als de Bijbel waar is, is de Koran (en Allah) vals, omdat de Koran de Bijbel duidelijk tegenspreekt.
Het is nog steeds waar dat de mensen die zichzelf vandaag de dag "Palestijnen" noemen volkomen normale en waardevolle mensen zijn, MAAR wanneer ze constant een pad van oorlog en vijandigheid jegens Israël bewandelen, is het logisch dat Israël zich verdedigt – en ze hebben tanden, dus raken mensen erdoor gewond. De reden dat het eindresultaat normaal gesproken meer slachtoffers oplevert aan "Palestijnse zijde" is dat, aangezien de Israëliërs over het algemeen veel meer om hun volk geven, ze schuilplaatsen en beschermingsstructuren voor hun volk bouwen – terwijl de "Palestijnse zijde" dat doelbewust NIET doet, omdat ze de gewonden en doden gebruiken als propaganda voor wereldwijde sympathie. Ze zijn ook bereid hun bevolking als "menselijk schild" te gebruiken. De mensen die het "Palestijnse volk" feitelijk als minderwaardig behandelen, zijn de "Palestijnse leiders" die niet in Gaza of op de Westelijke Jordaanoever wonen, maar de islam gebruiken om mensen op te hitsen – zodat ze hun gebrekkige leiderschap niet zo snel zullen zien. Dus hoe is deze oorlog begonnen? – nou, er was vrij recent een "gevangenenruil" tussen de VS en Iran, die Iran uiteindelijk miljoenen dollars opleverde – die ze, zoals te verwachten was, een vergelijkbaar bedrag uit andere begrotingsposten gebruikten – om Hamas' pogingen om een oorlog vanuit Gaza te voeren te steunen – dus ja, het is duidelijk dat dit een oorlog is die is begonnen door de "deep state" (van de VS) – hoe denk je anders dat ze de wereld zouden kunnen afleiden van hun catastrofale reputatie – en de reputatie dat ze hard optreden tegen hun grootste politieke doelwit en bedreiging – Donald Trump? Alle aanklachten die ze naar hem hebben gestuurd, werken averechts en leiden hen nergens toe – en leiden de mensen niet af van hun eigen corruptie en manipulatie van wie er aan de macht komt.
https://tapnewswire.com/2023/10/ukraine-sold-weapons-to-hamas-used-against-israel/
Marlene, kalmeer gewoon... we snappen het en voelen er grotendeels hetzelfde over... het verlies van onschuldige levens is tragisch en walgelijk... maar het is belangrijk om niet zo te trappen in de verontwaardiging van de onderwereld dat je de ware agenda en de waarheden op een hoger niveau over het hoofd ziet... en de echte poppenspelers die erboven staan! Word wakker.
Wat Marlene ether niet weet of niet wil onthullen –
“Professor Michel Chossudovsky legt het zionistische concept van Groot-Israël uit, informatie die voor Amerikanen is achtergehouden” – het Midden-Oosten is een veel gevaarlijkere situatie dan Oekraïne.
https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/10/professor-michel-chossudovsky-explains-the-zionist-concept-of-greater-israel-information-that-has-been-withheld-from-americans/
10 oktober – “Verontwaardiging nadat Israël de inwoners van Gaza had opgedragen naar Egypte te vluchten en vervolgens een enkele grensovergang had gebombardeerd”
https://www.zerohedge.com/geopolitical/outrage-after-israel-told-gazans-flee-egypt-then-bombed-lone-border-crossing
https://tapnewswire.com/2023/10/ukraine-sold-weapons-to-hamas-used-against-israel/
Bedankt Dave.
Ja ...
https://henrymakow.com/
Patricia, wat betreft de video hieronder, die het conflict samenvat: die is heel basaal en schetst een werelds perspectief.
Je zou moeten kijken naar wat de allerhoogste God zegt over het land, Zijn Land, en hoe belangrijk dit land voor Hem is, en naar de beloften aan Abraham met betrekking tot het land. Deze beloften zullen worden vervuld, en de machten van de duisternis weten dit, net als de diepe staat.
Het land en de verdeling ervan mishagen Hem op zijn zachtst gezegd. En wanneer dit gebeurt en er een verbond wordt gesloten, waar dit toe leidt, is dat op zijn zachtst gezegd niet zo best.
Een uitstekende leraar op dit gebied is Chuck Missler. Misschien vind je ook "Prophesy Watchers" op YouTube leuk. Ze zijn een uitstekende organisatie. Zegeningen.
Wat een stomme en hypocriete kop. Israël provoceert en valt Palestijnen al meer dan 70 jaar (non-stop) aan zonder enige stem van jou of de mainstream media – zelfs regeringen zwijgen over de Israëlische agressie en moord op Palestijnen, en jij durft deze aanval van Hamas ongeprovoceerd te noemen. Het is tijd om Palestijnen te helpen hun land terug te krijgen. En een einde te maken aan de Israëlische sloop van Palestijnse huizen en eigendommen. Israël heeft Palestijnen vermoord en beschoten. Er zijn 700,000 onrechtmatige bezettingen van Palestijns grondgebied, en jij noemt dit ongeprovoceerd – je bent overduidelijk een Israëlische trol. Krijg je feiten, of emigreer naar Israël.
Het was sowieso al zo afgelopen sinds Rothschild eind 1800e eeuw de papieren voor de vorming van Israël in Palestina opstelde.
Dat de VS en de VS dit allemaal mogelijk hebben gemaakt, is een ander punt.
Als je iemand met geweld het land afneemt waarop hij leeft, zal dat altijd in bloedvergieten eindigen.
Inmiddels is Israël 70 jaar geleden een feit geworden en is de natie ontstaan uit criminele daden.
De enige oplossing voor Israël is en was altijd de uitroeiing van de Palestijnen. Doe alsof je alleen maar wilt dat de Endlösung dit is, omdat iedereen aan de andere kant het land waar ze eeuwenlang op leefden, kwijt is.
U kunt de Rothschilds dankbaar zijn voor dit voortdurende bloedvergieten en dit voortdurende conflict zal niet eindigen totdat een van de partijen is uitgeroeid.
Weet je, het zou sommigen helpen als je de geschiedenis eens zou lezen. Het land waarop de Israëliërs woonden, werd GEKOCHT van de Arabieren. Vaak zelfs van afwezige Arabische landeigenaren. Ze waren bereid om in feite stukjes onverdedigbaar land te accepteren rond een gecentraliseerde Arabische bevolking, zoals aangeboden door de VN, die het land verdeelde op basis van waar de mensen daadwerkelijk woonden. Niemand zou worden verwijderd of verplaatst. De Israëliërs zeiden ja. Ze zouden destijds ja hebben gezegd tegen ALLES, maar de Arabieren accepteerden het niet. Zij en al hun bondgenoten rondom Israël vielen aan met de bedoeling alle Israëliërs te vernietigen en "hen de zee in te drijven" (hun woorden). Nou, ze verloren de oorlog. Dus vielen ze opnieuw aan en verloren opnieuw een oorlog. En opnieuw. En elke keer dat de ARABIEREN aanvielen, won ISRAËL meer land. Misschien hadden ze er iets van moeten leren, hè? Als je iemand aanvalt en ZIJ wint, en JIJ verliest, is het misschien tijd om te stoppen met aanvallen? Je kunt Israël er niet de schuld van geven dat ze zoveel mogelijk land inpikken om zo verdedigbare grenzen te verkrijgen, terwijl JIJ degene bent die hen aanvalt.
Israël is al eeuwenlang het land van de Joden. Het "Palestijnse volk" werd minder dan 100 jaar geleden gecreëerd. De mensen die het "Palestijnse volk" vormen, hadden al een land: Jordanië. Het stuk land dat nu Israël vormt, was vrijwel onbewoond – totdat de Joden terugkeerden naar hun thuisland.
Het probleem is de islam. De islam claimt dat een stuk land dat onder de islam valt, altijd onder de islam zal blijven, omdat Allah – hun God – heeft gegarandeerd dat dit zo zal blijven. Een stuk land dat van de islam wordt afgenomen, is dus het bewijs dat Allah niet bij machte is om het veilig te stellen.
Maar je laatste alinea klopt waarschijnlijk wel, in die zin dat er duistere krachten achter het ‘Palestijnse volk’ zitten die hen aanzetten tot oorlog met Israël. Dat leidt tot VEEL bloedvergieten, want Allah is inderdaad machteloos tegenover de God uit de Bijbel, die keer op keer heeft gezworen Israël (Zijn land) en de Joden (Zijn volk) te beschermen. Het is bovendien zeer waarschijnlijk dat de mensen die zichzelf ‘Palestijnen’ noemen, door kwade krachten buiten henzelf tot waanzin gedreven worden om ‘Allah te beschermen’. Ze leven geïsoleerd van de ‘actie’ of oorlog.
Ja. Toen Palestina Israël werd, vluchtten alle Palestijnen die generaties lang in het land hadden gewoond, of werden verdreven en vluchtten naar de Gazastrook. Toen besloot Israël dat ook te willen. Israël had decennialang genocide gepleegd.
De "Palestijnen" die "generaties lang op het land woonden" verdrongen de Joden die er vóór hen woonden. Leer de echte geschiedenis kennen en verwerp de leugens van de mainstream media.
De joden verdrongen zichzelf na de Kruisiging van onze Heer Jezus Christus. Het is tijd dat u de echte geschiedenis leert.
Eigenlijk waren er vóór Israël nooit "Palestijnen". Er woonden Arabieren in steden die min of meer geregeerd werden door afwezige landeigenaren en/of als onderdeel van Syrië. Ze waren NOOIT een onafhankelijk land. Ze woonden er GEEN generaties lang. Jeruzalem was NOOIT de hoofdstad van een Arabisch land.
Sterker nog, veel Arabieren kwamen uit de omringende Arabische landen naar Israël, omdat er banen ontstonden toen de eerste Israëliërs infrastructuur aanlegden, het land irrigeerden om er boerderijen te bouwen, enzovoort. Ze kwamen de grens over om in Israël te werken, waar ze beter betaald kregen dan thuis. Toen werden ze plotseling Palestijnen genoemd.
Als je ooit geschiedenis hebt gelezen, weet je dat oorlogen vluchtelingen creëren. En vluchtelingen gaan overal heen waar ze kunnen en worden als burgers onderdeel van hun nieuwe gebied. Dat is de aard van de wereld sinds het begin van de beschaving. Ze behouden hun vluchtelingenstatus niet voor altijd. Nee — alleen Palestijnen hebben hun vluchtelingenstatus behouden. Alleen Palestijnen werden, toen ze naar buurlanden gingen waar ze dezelfde taal spraken, dezelfde religie en dezelfde geschiedenis hadden, desondanks afgeschermd van hun broeders en in geïsoleerde vluchtelingenkampen vastgehouden om generaties lang te worden getraind als menselijke munitie tegen Israël. Sterker nog, kleinkinderen van die Arabieren die (door hun eigen religieuze leiders) te horen kregen dat ze moesten vluchten en de Arabische strijders in 1948 alle Joden moesten laten uitmoorden... zelfs als ze nu professionals in de VS zijn, behouden ze nog steeds hun vluchtelingenstatus. De VN heeft een speciale organisatie die "Palestijnse vluchtelingen" apart behandelt van alle andere vluchtelingen in de wereld, omdat ze anders worden behandeld. Natuurlijk is het niet eerlijk tegenover de vluchtelingen zelf, omdat zij nooit een andere identiteit mogen hebben dan deze vervalste.
Opnieuw veroorzaakt religieuze, bijgelovige mythologie de dood van honderdduizenden mensen omdat "God" dat zei. Iedereen heeft de verkeerde religie en moet sterven, is de mentaliteit van de "religieuze geest".
Zoals ik al zei, kijk en zie...zegeningen.
De belofte was NIET gericht aan de Joodse usurpators die er nu zijn. Kijk naar de laatste zin van Zacharia (hoofdstuk 14): "Er zullen geen Kanaänieten meer in het huis van de Heer (Jeruzalem) zijn", zoals nu wel het geval is.
Ja, dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat alleen Hij weet wie wie is aan het eind van de dag...
Haatdragende antisemieten interesseren zich niet voor de waarheid. God is niet in hun leven. En alleen omdat Joden en Arabieren dezelfde vader hebben, Abraham, betekent nog niet dat Ismaëls nakomelingen hem daadwerkelijk eren, of iemand die hen niet 72 maagden in de hemel belooft. Kleine kans – lol!
Ik vermoed dat Israël het zal proberen zolang het nog kan.
De NAVO (dat wil zeggen de VS) zal zich binnenkort moeten overgeven aan de Russen in Oekraïne, waardoor Rusland de grootste militaire wereldmacht wordt.
Landen die voor hun bestaan afhankelijk zijn geweest van de Amerikaanse hegemonie, zullen in de nabije toekomst een aantal zeer moeilijke keuzes moeten maken. Het lijkt erop dat de Israëliërs die al gemaakt hebben.
Israël moet de Palestijnen die nog over zijn, uitroeien om een einde te maken aan deze voortdurende conflictsituatie in Gaza. Daarom heb ik geen medelijden meer met de zogenaamde 6 miljoen Joden die in de concentratiekampen van de Tweede Wereldoorlog zijn omgekomen.
Dit is hetzelfde verhaal op de langere termijn. En ja, naarmate het Westen verzwakt, wordt Israël gedwongen om actie te ondernemen, omdat de steun die het ooit had, afneemt.
Het is allemaal een spel met echt fazantenbloed. Deze landen ondertekenden ALLEMAAL SAMEN de VN-depopulatieagenda, logen ALLEMAAL over de ruimte en maanlandingen, ondertekenden ALLEMAAL het Antarctisch Verdrag om ons de waarheid over onze wereld te onthouden, en werkten allemaal samen om een pandemie te verzwelgen en hun burgers te vergiftigen.
Ze zouden dit kunnen doen door ons te delen en te regeren, door religies, landroof, gedwongen migratie, door oorlogen en vaak door door de mens veroorzaakte rampen, of anders.
Zouden wij – de mensheid – oorlogen voeren zonder de steun van de cabal? Wie van jullie zou kiezen voor een jacht, een privéjet, of wat dan ook? Zolang het leven comfortabel genoeg is, kinderen veilig zijn en er genoeg eten is, betwijfel ik of we dat zouden doen. De torens waren een interne constructie, ik wed dat de huidige oorlog ook een interne constructie is om een grotere te ontketenen. We sterven waarschijnlijk niet snel genoeg, maar we ontwaken tot wie onze echte vijand is.
Patricia, verwijder alsjeblieft 2 van de 3 bijna identieke reacties. De eerste 2 wachtten op moderatie. Daarom heb ik de bijnaam en de formulering een beetje aangepast. Dank je wel.
Hoi Abigail, sorry, ik had niet door dat er drie dezelfde berichten waren geplaatst. Ik hoop dat ik de juiste heb verwijderd.
Wat een stomme en hypocriete kop. Israël provoceert en valt Palestijnen al meer dan 70 jaar (non-stop) aan zonder enige stem van jou of de mainstream media – zelfs regeringen zwijgen over de Israëlische agressie en moord op Palestijnen, en jij durft deze aanval van Hamas ongeprovoceerd te noemen. Het is tijd om Palestijnen te helpen hun land terug te krijgen. En een einde te maken aan de Israëlische sloop van Palestijnse huizen en eigendommen. Israël heeft Palestijnen vermoord en beschoten. Er zijn 700,000 onrechtmatige bezettingen van Palestijns grondgebied, en jij noemt dit ongeprovoceerd – je bent overduidelijk een Israëlische trol. Krijg je feiten, of emigreer naar Israël.
Heb je het artikel dan niet gelezen?
Soms is het beter om dat eerst te doen voordat je iemand aanvalt op de opvattingen die je alleen maar aan hem of haar toeschrijft.
ALS u het artikel zou lezen, zou u zien dat ik de Hamas-aanval niet 'ongeprovoceerd' heb genoemd, maar dat ik simpelweg verwees naar het feit dat zoveel anderen dat ook hadden gezegd en dat ik heb geprobeerd hen ongelijk te geven.
Patricia, het is heel dapper en gedurfd dat je dit onderwerp aankaart. We zijn klaar.
De waarheid is dat dit gaat escaleren en dat Iran misschien ook een rol gaat spelen.
Dit land gaat de komende dagen een cruciale rol spelen. We hebben nog niets gezien.
De derde tempel speelt hierin een cruciale rol. Degenen die het weten, weten dat er een bouwproces gaande is.
Volgens de Schrift komt er iemand die daar op de troon zit. Deze daad staat bekend als de gruwel die verwoesting veroorzaakt.
In dat proces zullen de dagen van Jakobs benauwdheid aanbreken, en dat ziet er niet goed uit voor Gods uitverkoren volk.
Het lijkt erop dat dit nodig is om hen terug te brengen naar de enige Messias. Er staan ons dus interessante dagen te wachten.
Wacht af en zie hoe de voorspelling van de profetische tijdlijn zich voor uw ogen ontvouwt.
Had ik al verteld dat er een vredesverdrag getekend werd dat ongeveer drie jaar standhield, en dat hij daarna losbarstte?
Verder is alles prima.
Ik vind het lied ‘Het gaat goed met mijn ziel’ mooi.
Blijf dapper.
Jacobsprobleem? Waarom denk je dat er een oorlog is tegen Noordse/Germaanse, Keltische blanken?
“Het blanke ras is de kanker van de menselijke geschiedenis.”
Jodin, Susan Sontag
Je hebt me daar in verwarring gebracht…
Ik zie geen God, John, alleen de kwade kant. De Bijbel is een samenvoeging van elementen uit eerdere, oudere religies. Wat ik nu zie, is dat de Cabal zich aan dat boek houdt en ons nooit iets goeds heeft gedaan.
Wie zijn de uitverkorenen (oftewel: de hogere rechten?) en op basis waarvan precies? Dit is het probleem met religies: ze zijn een instrument om ons te delen en te regeren. Jouw God of mijn Schepper zou dat toch zeker niet willen? Zou hij willen dat we bloedige oorlogen voeren en ook onze nakomelingen (zijn schepping) doden? Aan de ene kant gaf hij ons een superieur, zelfherstellend lichaam, maar aan de andere kant zouden we dat moeten gebruiken om de schepping te vernietigen?
Er zijn geen uitverkoren mensen, alleen mensen die niet zouden moeten lijden en vroegtijdig zouden moeten sterven. Maar omdat de meesten helaas eigenlijk maar schapen zijn, zijn ze gemakkelijk te verleiden tot zelfvernietiging, vaccinaties of bommen.
Abigail, je moet de aard van de val begrijpen, de scheiding die we hebben geleden of geërfd, en hoe dit het hart van onze Vader God en Schepper heeft gebroken.
Maar de prijs daarvoor werd betaald aan het kruis, voor iedereen.
Wat is ons antwoord op deze vraag van Zijn Zoon?
Ik ben het eens over religie: de letter van de wet brengt de dood.
Als je Jezus leert kennen, is Hij de meest onreligieuze persoon die je ooit zult ontmoeten.
Brengt ons van de dood (spirituele dood) naar het leven. Hij geeft ons vaak de overwinning in een bepaalde situatie, maar haalt ons er niet noodzakelijkerwijs uit.
Als je alleen maar duisternis en kwaad ziet, is Hij degene die je ogen en zelfs je hart kan openen. Dat is immers wat Hij is, naar ons hart, een persoonlijke relatie, geen religie.
Hij was óf een leugenaar, óf hij leefde in waanbeelden, óf hij sprak de waarheid.
Velen hebben ontdekt dat Hij is wie Hij zei dat Hij was en geloven Hem op Zijn woord, dat Hij niemand zal afwijzen die tot Hem komt.
Van daaruit kunnen we Hem op Zijn woord geloven, Zijn aanwezigheid in de praktijk brengen en Hem vinden in de kleine dingen van de dag, of helemaal niet. En zie, in deze omgeving begint Hij Zichzelf bekend te maken: de Genezer van gebroken harten en verbrijzelde geesten, de Minnaar van onze zielen.
Zelfs de reden voor het leven zelf.
Vaak is het woord van God in tijden van nood en verdrukking: “Wees stil en weet dat Ik God ben”.
Zoals een mens (de mensheid) in zijn hart gelooft, zo is hij.
Abigail, als je alleen de donkere kant ziet, zou het dan helpen als je een aantal van je geloofssystemen eens onder de loep neemt?
Het is zeker belangrijk om een open blik te houden. Blijf dit goede werk doen en blijf zoeken naar de waarheid. Ik denk dat je zult ontdekken dat Hij echt een persoon is. Veel zegeningen.
Veel oppositiesites stellen de aanval zelf ter discussie. Aan het begin van het conflict in Oekraïne vermaakten ze ons met nepfoto's als 'waarheid', beelden uit videogames, crisisacteurs, beelden uit een film, het verhaal van een journalist die twee keer omkwam, eerst in Afghanistan.later in Oekraïne, Raketten en vliegtuigen, eerder en op andere locaties opgenomen. Niemand van ons is er om te weten wat er werkelijk aan de hand is. Na de SHook-hoax ('lachende crisisacteur, vader van een slachtoffer') en de maanlandingshoax weet ik niet zeker of de aanslagen nu echt plaatsvinden, maar een toneelstuk zijn. Of, als ze plaatsvinden, is het geen toneelstuk met echt bloed.
Ik stuitte net op een heleboel foto's over Maui (je vorige geweldige artikel). Patricia, deze foto's zijn duidelijk gefotoshopt, de gebouwen komen niet overeen, de auto's zijn ergens anders geknipt en geplakt. Waarom? Er zouden meer dan 1000 kinderen verdwenen zijn, maar geen van hen had een luidruchtig familielid een paar kilometer verderop die naar ze op zoek was?
Ik weet niet meer wat er werkelijk gebeurt, of beter gezegd, wat er überhaupt gebeurt.
Oorspronkelijk was Israël een land van het Joodse volk. Het werd ongetwijfeld binnengevallen door vele etnische groepen en de Palestijnen arriveerden en assimileerden zich in de Israëlische cultuur tot de Romeinse verwoesting van de Tempel in 70 n.Chr. Hoewel dit werd gevolgd door het begin van de diaspora, bleven er zowel christenen als Joden over tot de invasie van de moslims eeuwen later, na Mohammeds tijd, en bouwde handel met het Midden-Oosten op met het geld van zijn oudere vrouw, Khadija.
Je hoeft de Koran maar vluchtig te lezen om te zien dat het een mengelmoes van de Bijbel is, door elkaar gehusseld, zonder enige context voor ÉÉN ding. Het is net zoiets als lezen: "Mary had een lammetje, lammetje, lammetje en hij stak zijn vinger in zijn hoed en noemde het macaroni." Beide uitspraken zijn echte kinderliedjes, maar hebben in geen enkel opzicht iets met elkaar te maken.
Hoewel Mohammed al 50 jaar dood is, hebben de moslims de Tempelberg, waar ooit de Joodse Tempel stond, aangewezen als de plaats waar Abraham de moordpoging op ISMAEL heeft gedaan. De moslims beweerden dat Isaak uit Isaak is voortgekomen in plaats van uit de Joods/Christelijke tijd. Daarom werd de Tempelberg verklaard tot de plaats van de 'Rotskoepel', die zich net ten zuiden van het gebied bevindt waarvan zij beweren dat Mohammed daar ten hemel is gevaren op een Buraq, een paard waarmee hij elke nacht van Mekka/Medina naar Jeruzalem reed.
Tot op de dag van vandaag is Jeruzalem het TRADITIONELE JOODSE THUISLAND, ook al hebben velen geprobeerd het voor zichzelf op te eisen. Ze streefden naar een vreedzaam leven met de Palestijnen, en de Palestijnen wilden het NIET.
Ik herinner me dat ik als kind dag na dag hoorde over megabombardementen op onschuldige mensen in Joodse gebieden. Dus toen ik hoorde over wat zij APARTHEID noemen, begreep ik volledig waarom ze muren en hekken hadden gebouwd om de Palestijnen binnen te houden. Wanneer mensen gewelddadig zijn en jihad willen voeren, moorden, verkrachten en veroveren in plaats van te bouwen en zich om mensen te bekommeren... Uiteindelijk zal de dominante groep die criminele elementen verstoten. Omdat de Palestijnen niet met elkaar overweg kunnen, is het misschien tijd dat ze terugkeren naar hun traditionele thuisland Syrië.
Hoi Robbi,
Je moet even wat rustiger aan doen.
Christenen en Joden werden pas in 325 na Christus gelegaliseerd, met het Verdrag van Nicea.
Voordien waren er alleen Romeinen en Hebreeën.
Het is niet eenvoudig en ingewikkeld.
Dank je wel, Robbie. Je kent je geschiedenis goed en ik waardeer je opmerking.
Niemand kent de geschiedenis goed, ze hebben het herschreven, Tartarije verdween alsof het nooit zou bestaan. Het is geen complottheorie, het staat overal in oude boeken en kaarten, we weten niets over onze werkelijke geschiedenis van vóór 1900 of zo, die horen er ook bij.
Hij kent geen geschiedenis. Hij weet niets over de eeuwenlange vredelievende geschiedenis van het Ottomaanse Rijk en hoe de Britten het vernietigden en eindeloze oorlogen in het Midden-Oosten brachten.
“Hoe Groot-Brittannië het Arabisch-Israëlische conflict begon | Gratis documentaire geschiedenis”
https://www.youtube.com/watch?v=ZXfuqUhzESg
Er is geen Jood die zich op een gegeven moment niet bekeerde. De Israëlieten waren GEEN Joden.
“Jullie bereizen zee en land om één proseliet te maken, en wanneer hij eenmaal voor jullie gewonnen is, maken jullie hem tot een kind der hel, dat twee keer zo erg is als jullie zelf.”
Mattheüs 23:15 Jezus tot de Edomitische Joden
Oorspronkelijk behoorde Opatia tot het Oostenrijks-Hongaarse Rijk, maar op de een of andere manier vind ik het oké om de Joegoslaven (nu Kroaten) niet uit te dagen om mijn geliefde zee te stelen en mij een fortuin te laten betalen om ervan te kunnen genieten, alleen al vanwege het feit dat we ooit een Rijk waren.
Pas je aan of sterf als je je "imperium" niet heel kunt houden. Er zijn overal Getuigen van Gods volk, meestal in besluitvormings- of invloedrijke posities. In mijn ex-land hadden veel politici een dubbele nationaliteit, de andere is die van mij. Zijn ze goed genoeg om 'mijn land' naar hun hand te zetten, maar hebben ze nog steeds een eigen land nodig? Waarom? Ze zijn de acteurs en hooggeplaatste leraren, ze zijn de hooggeplaatste artsen (mijn land), ze bezitten de beste gebieden, ze zijn nooit arm, in ieder geval niet uit de middenklasse of hogere middenklasse.
Dat heet hebzucht.
Toen verving mijn zoon per ongeluk (plotseling ziek) een acteur in een toneelstuk (hij was daar vanwege IT-problemen) en bleek hij erg getalenteerd, charismatisch op het podium en knap. Zijn leraar en wij moedigden hem ook aan, maar hij gaf het op, want in dat land kunnen alleen JW's een succesvolle carrière hebben, een grote club, maar jij hoort er niet bij. Geen racisme, alleen feiten.
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom ze MOETEN deelnemen aan bloedige oorlogen, terwijl ze in andere landen al zo succesvol zijn.
Hebzucht. Misschien een waanvoorstelling dat ze zo gekozen zijn. Ze zijn niet gekozen, maar handelen samen, terwijl anderen constant verdeeld zijn over alles. Ze vormden een succesvolle 'club', we discussiëren over wie een ver land mag krijgen. NIET onze zaak, wat er ook gebeurt, het gaat ons niet aan en wij (onafhankelijk van nationaliteit) zouden ons niet moeten laten meeslepen in het steunen van de belasting of zelfs het eindigen van de Derde Wereldoorlog.
Om uw begrip te vergroten –
“Professor Michel Chossudovsky legt het zionistische concept van Groot-Israël uit, informatie die voor Amerikanen is achtergehouden” – het Midden-Oosten is een veel gevaarlijkere situatie dan Oekraïne.
https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/10/professor-michel-chossudovsky-explains-the-zionist-concept-of-greater-israel-information-that-has-been-withheld-from-americans/
10 oktober – “Verontwaardiging nadat Israël de inwoners van Gaza had opgedragen naar Egypte te vluchten en vervolgens een enkele grensovergang had gebombardeerd”
https://www.zerohedge.com/geopolitical/outrage-after-israel-told-gazans-flee-egypt-then-bombed-lone-border-crossing
Hier is een video van 30 seconden die bewijst dat Robbi ongelijk heeft en je alles vertelt wat je moet weten over de Israëlische strijdkrachten:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Van een zeer deskundige historicus –
“… Deze hele situatie begon na westerse bemoeienis met het buitenlands beleid, toen Frankrijk en Groot-Brittannië na de Tweede Wereldoorlog besloten Joodse Europeanen naar Palestina te sturen. Slechts 10% van de bevolking was destijds Joods. Op 15 mei 1948 vond de Nakba ('catastrofe' in het Arabisch) plaats, te midden van de opkomst van de zionisten, aangezien er aan beide kanten extremisten zijn. Zo'n 750,000 mensen, oftewel twee derde van de bevolking, werden uit hun huizen verdreven en gedwongen vluchtelingen te worden in een land dat ze ooit bewoonden.
Honderden dorpen werden in die tijd "overgedragen" of etnisch gezuiverd van Palestijnen. De meerderheid van de Palestijnen vestigde zich in de Gazastrook, …”
https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/fleeing-gaza-is-impossible/
Deze man weigert het feit onder ogen te zien: ER WAS EN IS GEEN ETHINICITEIT IN PALESTINA. Palestijnen zijn etnische SYRIËRS die naar Israël emigreerden en na de tijd van de islamitische verovering pas moslim werden... Die vervolgens zowel Joden als christenen DISCRIMINEERDEN, hen louter belastten vanwege hun geloof, hen bedreigden vanwege hun geloof en hen van de maatschappij isoleerden vanwege hun geloof, PRECIES ZOALS ZE NU GEÏSOLEERD ZIJN.
HET IS TIJD VOOR DEZE JONGE JOURNALIST OM NAAR ZIJN EIGEN ETNICITEIT TE KIJKEN, OMDAT HET ZO BELANGRIJK LIJKT TE ZIJN VOOR MOSLIMS... Palestijnen leefden vreedzaam TOTDAT ze gedwongen werden om MOSLIM te worden. IN DE HADITH EN SOERAHS AAN HET EINDE VAN DE KORAN WORDT DE MOORD OP ALLE NIET-MOSLIMS GEVRAAGD.
Wat Robbi niet weet –
“Professor Michel Chossudovsky legt het zionistische concept van Groot-Israël uit, informatie die voor Amerikanen is achtergehouden” – het Midden-Oosten is een veel gevaarlijkere situatie dan Oekraïne.
https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/10/professor-michel-chossudovsky-explains-the-zionist-concept-of-greater-israel-information-that-has-been-withheld-from-americans/
Hier is een video van 30 seconden die bewijst dat Robbi ongelijk heeft en je alles vertelt wat je moet weten over de Israëlische strijdkrachten:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Van een zeer deskundige historicus –
“… Deze hele situatie begon na westerse bemoeienis met het buitenlands beleid, toen Frankrijk en Groot-Brittannië na de Tweede Wereldoorlog besloten Joodse Europeanen naar Palestina te sturen. Slechts 10% van de bevolking was destijds Joods. Op 15 mei 1948 vond de Nakba ('catastrofe' in het Arabisch) plaats, te midden van de opkomst van de zionisten, aangezien er aan beide kanten extremisten zijn. Zo'n 750,000 mensen, oftewel twee derde van de bevolking, werden uit hun huizen verdreven en gedwongen vluchtelingen te worden in een land dat ze ooit bewoonden.
Honderden dorpen werden in die tijd "overgedragen" of etnisch gezuiverd van Palestijnen. De meerderheid van de Palestijnen vestigde zich in de Gazastrook, …”
https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/fleeing-gaza-is-impossible/
De dienstplicht van Amerikanen is illegaal en is dat altijd geweest
Het ontwerp is een vorm van gedwongen arbeid en contractarbeid en is in strijd met ons publiekrecht, onze grondwetten en het internationaal recht.
De enige manier waarop ze hiermee wegkwamen tijdens de Tweede Wereldoorlog, in Korea en Vietnam, was door te doen alsof wij allemaal ‘vrijwillig’ hun verplichtingen ten aanzien van het buitenlands staatsburgerschap op ons namen in ruil voor onvoorwaardelijke ‘voordelen’ waarvan we niet op de hoogte waren en die we niet zochten.
Al deze veronderstelde ‘burgerschapscontracten’ en ‘sociale welzijnscontracten’ zijn in feite onredelijk: dit betekent dat ons een rad voor ogen is gedraaid en we door middel van geheimhouding en onwetendheid in contractuele verplichtingen zijn gelokt waarvan we ons niet eens bewust zijn.
Deze privécontracten worden dan geacht geldig te zijn en een uitoefening te zijn van ons recht om contracten te sluiten, ondanks de verboden van het publiekrecht, de grondwetten en het internationaal recht. Dit komt omdat we zogenaamd hebben ingestemd met de federale burgerschapsverplichtingen en het is de bedoeling dat dit allemaal vrijwillig is.
Deze list en regelrechte leugen wordt gepromoot door de constante eisen en het gevlei van niet-aangewezen buitenlandse agenten om jonge mannen en vrouwen te laten inschrijven voor de 'Selective Service'. Ze intimideren jongeren om zich in te schrijven en bedreigen en vleien hen onder het mom van de wet – met de belofte van voordelen als ze dat doen, en straffen als ze dat niet doen.
Toen we telefooncontacten van “Selective Service” volgden, bleek dat deze afkomstig waren uit het District of Columbia (een buitenlandse locatie) en uit Puerto Rico (een Brits Gemenebest – een andere buitenlandse locatie).
Als u zich laat verleiden tot 'vrijwillige dienst' door u aan te melden voor de dienstplicht, geeft u de daders extra gronden om de internationale autoriteiten te vertellen: 'Ziet u? Hij heeft zich vrijwillig aangemeld voor de dienstplicht.' - terwijl 'hij' in werkelijkheid gedwongen, verkeerd geïnformeerd, bedreigd, beschaamd en verleid werd om dit te doen door niet-aangegeven en bedrieglijke buitenlandse agenten die onder het mom van de wet handelden.
De dienstplicht is een vorm van gedwongen dienstplicht (jargon van de marine) en gedwongen dienstplicht (jargon van de landmacht). Beide zijn al tweehonderd jaar verboden.
De enige manier waarop deze idioten hierin slagen, is door te beweren dat u zich “vrijwillig” heeft aangemeld en u vervolgens in geheime en afgedwongen contracten te lokken.
Wat ze je ook niet vertellen over de dienstplicht is dat het om huurlingendienst gaat en dat je tijdens je dienstverband bij de British Crown Corporation en haar lokale franchise, de US, Inc., minder dan 1/10e verdient van wat andere huurlingen verdienen.
Ze zullen er ook niet bij vermelden dat je voortdurend betrokken zult zijn bij handelingen die niets te maken hebben met de verdediging van dit land, maar alles met het verdedigen van de winstgevendheid van hun eigen buitenlandse, particuliere, commerciële bedrijven.
Ze vertellen je niet dat de meeste van die daden crimineel van aard zijn en dat je aansprakelijk bent voor oorlogsmisdaden als je gepakt wordt. En dat ‘ik volgde alleen maar bevelen op’ geen excuus is.
The Draft is een criminele organisatie en moet, voordat ze van start kan gaan, worden stopgezet. Dat geldt ook voor de bedrijven die deze praktijken hebben bevorderd.
Ze houden zich allemaal bezig met illegale activiteiten die specifiek verboden zijn volgens de conventies die deze bedrijven toestaan te bestaan.
Annuleer alle ‘verkeerde’ registraties bij de Selective Service en informeer de leden van het Territoriale Congres dat u niet vrijwillig in een federale jurisdictie verblijft en niet bewust de federale burgerschapsverplichtingen accepteert.
Als ze aanhouden, dien dan strafrechtelijke aanklachten in bij het dichtstbijzijnde Internationaal Gerechtshof en het Bureau van de Provost Marshal. Als uw staatsassemblee al een staatsrechtbank heeft opgericht en een kennisgeving van hun actie heeft gestuurd, leg hen dan de feiten en de weerzinwekkende Buck Act van het Territoriale Congres van de Verenigde Staten voor, zodat zij de wet en de feiten kunnen beoordelen, en de Draft Boards in uw staat kunnen sluiten voordat ze überhaupt van start gaan.
Beschuldig deze bedrijven van fraude, verkeerde voorstelling van zaken, poging tot onrechtmatige omzetting, poging tot identiteitsdiefstal, poging tot samenzwering met de pers en gedwongen rekrutering door buitenlandse huurlingen, poging tot binnenlandse piraterij en poging tot ontvoering onder het mom van de wet.
Stuur een kopie van uw claim en klacht naar de Inspecteur-Generaal van het Leger, de Minister van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Staten en de delegatie van het Congres die naar verluidt de territoriale en gemeentelijke burgers van uw State of the Union vertegenwoordigt.
Als ze u post sturen die geadresseerd lijkt te zijn aan uw naam, geschreven in hoofdletters, dien dan een klacht in bij de postautoriteiten wegens postfraude. Ze proberen u namelijk op te lichten en een verkeerde voorstelling van zaken te geven door post te sturen die geadresseerd is aan een buitenlandse gemeentelijke instantie naar uw adres.
Vecht niet tegen de Oekraïners, niet tegen de Russen en ook niet tegen de Chinezen. Vecht tegen de dienstplicht en de buitenlandse gemeentelijke instanties die deze proberen in te roepen. Vecht tegen Joe Biden.
Hij is niet onze Amerikaan Opperbevelhebber. Hij is "een" opperbevelhebber.
Als u het niet gelooft, vraag dan maar aan Joe Biden om zijn bekrachtigde eed voor het niet-geregistreerde openbare ambt, bekend als de president van de Verenigde Staten van Amerika. Schriftelijk, zodat er geen manier is om het te verdoezelen.
U zult merken dat er sinds de jaren 1850, toen de huidige machtsovername door middel van bedrog en list begon, niemand meer een openbaar ambt bekleedde met de juiste kwalificaties en openbare eden.
AVR Fiduciair
“Oorlog breekt uit in het Midden-Oosten – Pas op voor de eenzijdige berichtgeving in de Amerikaanse media”
https://vaccineimpact.com/2023/war-breaks-out-in-the-middle-east-beware-of-the-u-s-media-one-sided-coverage/
“Deze ‘verrassingsaanval’ op Israël lijkt net zo dubieus als de ‘bosbranden’ in Lahaina…”
https://markcrispinmiller.substack.com/p/this-surprise-attack-on-israel-seems
https://m.youtube.com/watch?v=pWJEyq1SIQQ&feature=youtu.be
Definitieve deep state oorlog net als de proxy Oekraïne Rusland onzin
Akkoord.
Bedankt Patricia! Satans tijd is kort, dus zijn handlangers, de gangsters, controleren de zaken achter het gordijn! Goed tegen kwaad, en we weten wie er uiteindelijk wint! Niet degenen met verstand, geld, status of titel, maar degenen die tot Gods Familie behoren en met Jezus (Yeshua) zijn.
De kant van de islamisten kiezen is NIET goed voor uw site! De islam werd in de derde eeuw na Christus gesticht door het christelijke Vaticaan en het christendom ontstond in diezelfde eeuw vanuit heidense wortels. Het was de bron van het communisme en de nazi's met hun kromme kruis in de 20e eeuw.
Er is NIETS Hebreeuws of Bijbels aan het christendom! Voor mij voelt dit als een zoveelste "pogrom" tegen Israël en het Joodse volk. Ik zag video's van Hamas-soldaten die zich als slechte beesten gedroegen tegenover onschuldige burgers en een vrouw bij haar haar in een auto trokken! 😡
Deze aanval kan een vroege waarschuwing zijn voor de noordelijke aanval door Rusland/bondgenoten en Iran/bondgenoten in Ezechiël 38-39, Psalm 91 en Joël 2.
"Het merkteken van het beest" in Openbaring 13:18 zal het christendom zijn, dat als eerste door de Amerikaanse overheid wordt afgedwongen. Ik plaats mijn berichten openbaar en vrij op MeWe. EEUWIGE LEVENSZEGENINGEN VOOR JAHWEH'S HEILIGEN! 😁
Het christendom heeft dezelfde heidense wortels: om een grotere groep mensen te manipuleren en te beïnvloeden (regeren) hadden ze een paar hoofdreligies nodig om de kudde binnen barrières te houden, maar wel gedeeld. Sommige oude gebouwen dragen nog steeds de symbolen van de drie hoofdreligies in hun antennes.
Wat doet de wassende maan op het koningszegel van Richard I? Waarom is Saladin wit en blond op oude schilderijen?
Het was geen religieus symbool van de Islam. Ze hebben de geschiedenis herschreven om ons te delen en te regeren in naam van de 'goden'.
Wat u denkt te weten over de geschiedenis is onjuist, en hetzelfde geldt voor de oorsprong van religies.
"Een over het hoofd gezien symbool van de oude beschaving”
https://www.tart-aria.info/en/an-overlooked-symbol-of-the-old-civilization/
Jayna, eeuwenlang leefden de drie religies vreedzaam naast elkaar in het kalifaat, het Ottomaanse Rijk. Dit gaat niet over religie, maar over het onrecht van één groep die land steelt en anderen uit hun thuisland verjaagt.
Dit is hoe de Britten het Ottomaanse Rijk vernietigden en een eindeloze oorlog naar het Midden-Oosten brachten – door middel van leugens, bedrog, verraad en verraad – “Britse spionnen in Arabië” – waarvan Lawrence of Arabia de bekendste is.
https://www.youtube.com/watch?v=fLooIoWcjhE
“Hoe Groot-Brittannië het Arabisch-Israëlische conflict begon | Gratis documentaire geschiedenis”
https://www.youtube.com/watch?v=ZXfuqUhzESg
“Voorspelt dat niet veel goeds?”
Ik kies niet de kant van de 'islamisten'. Het spijt me als ik die indruk heb gewekt.
De reguliere media hebben de wreedheden van “Hamas” belicht. Ik heb geprobeerd aan te tonen dat de mensen in Palestina er duidelijk ook al lange tijd onder lijden.
Ik heb ook geprobeerd aan te tonen dat er geen kans was op een ‘verrassingsaanval’ op Israël.
Het zijn niet de Palestijnen die schuldig zijn aan deze afschuwelijke daad en die daarom de genocidale wraak die velen eisen, niet verdienen.
Dit was een geplande, geënsceneerde aanval waar alleen de orkestrators van profiteerden. Helaas zijn het, zoals altijd, de mensen aan beide kanten die eronder lijden.
Je weet nog niet eens de helft...en daarom weet je ook niet waar je het over hebt.
Hier is een video van 30 seconden waarin Jayna alles te weten komt wat ze moet weten over de Israëlische strijdkrachten:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Ik ben het ermee eens dat de Mossad wist dat deze aanvallen eraan kwamen, en Netanyahu ook. De reden dat ze dit lieten gebeuren, is dat Israël een excuus heeft om Palestijnen af te slachten en meer grondgebied van hen af te pakken.
En misschien moeten ze Oekraïne als hun nieuwe veilige land beschouwen, want Palestina is niet veilig genoeg, zoals we nu allemaal kunnen zien….
https://tapnewswire.com/2023/10/ukraine-sold-weapons-to-hamas-used-against-israel/
Laten gebeuren? Zij zijn waarschijnlijk degenen die raketten op hun eigen volk hebben afgevuurd en het hele gedoe hebben veroorzaakt! Nationalistische zionisten staan erom bekend hun eigen volk op te offeren bij provocaties/evenementen zoals deze...
WERDEN AMERIKAANSE WAPENS DIE NAAR OEKRAÏNE ZIJN GESTUURD GEBRUIKT BIJ DE HAMAS-AANVAL OP ISRAËL?
https://sonar21.com/were-u-s-weapons-sent-to-ukraine-used-in-the-hamas-attack-on-israel/
VS gaat wapens naar Israël sturen om Hamas tegen te gaan, dat Amerikaanse wapens uit Oekraïne en Afghanistan gebruikte om Israël aan te vallen, wat door de VS wordt gefinancierd.
https://genesiustimes.com/breaking-us-to-send-israel-weapons-to-counter-hamas-which-used-us-weapons-from-ukraine-and-afghanistan-to-attack-israel-which-is-funded-by-us/
Wat maakt het uit? Ze hebben ons nooit gevraagd of we Oekraïne, Israël of de andere partijen wilden steunen? Oorlogen zijn voor de sekte een zakelijke aangelegenheid, ze verdienen er veel geld mee en er kunnen meer schapen worden geslacht. Win-win voor hen.
“Nee, de Hamas-invasie was geen Israëlische ‘inlichtingenmislukking’”
https://www.zerohedge.com/news/2023-10-08/no-hamas-invasion-was-not-israeli-intelligence-failure
Hoe heeft de regering-Biden de Derde Wereldoorlog gemist?
"In de Trump-regering was dit simpel: AQ, ISIS en buitenlandse terroristische organisaties waren allemaal topprioriteiten. Elk jaar creëert het Witte Huis een nieuw rek en stapel binnen de NIPF, bijvoorbeeld tijdens Bidens eerste jaar was klimaatverandering de topprioriteit. Geloof me niet, zijn eerste CONOP (concept of operations, het mandaat dat het roer van het ministerie van Defensie beweegt) ging over klimaatverandering. Niet terroristen, niet de CCP, niet Iran, en niet de kartels (zoals we deden tijdens Trumps ambtstermijn), maar het weer. Daar is je kritieke inlichtingenfalen, gedreven door Bidens verlangen om inlichtingen te gebruiken voor politieke doeleinden. En dat was opzettelijk. Dat is het verschil tussen Trump en Biden. Nu ziet de wereld wat er gebeurt als je dat niet doet."
https://www.thegatewaypundit.com/2023/10/kash-patel-how-did-biden-administration-miss-world/
"De Taliban zeiden dat ze Jeruzalem zouden veroveren, dus gaf Biden hen om aan Hamas te geven: ScanEagle militaire drones, grondaanvalsvliegtuigen, granaatwerpers, gecodeerde militaire communicatieapparatuur, lucht-grondraketten, laserrichteenheden, thermiet, brandbommen, gecodeerde mobiele telefoons en laptops, miljoenen dollars, 9 miljoen patronen van kaliber 50, platendragers en kogelwerende vesten, identiteitsdetectieapparatuur en biometrie, militair materieel ter waarde van $ 80 miljard en $ 68 miljard aan Iran - allemaal gegeven aan Hamas om de aanval uit te voeren. Sommige kleine wapens die in Afghanistan in beslag werden genomen, werden ook in handen van Palestijnen aangetroffen, dus heb geen medelijden met hen, want ook zij hebben vrouwen en kinderen verminkt en vermoord! "Je kunt niet van Amerika houden en tegelijkertijd onze vijanden bewapenen." Betekenis tDit is de oorlog van Biden, de Deep State, tegen Israël!
Hier is een video van 30 seconden waarin Marlene alles te weten komt wat ze moet weten over de Israëlische strijdkrachten:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Als je echt wilt begrijpen waarom Israël het slachtoffer is van de "Palestijnse" genocide, moet je Israëls recht en plicht begrijpen om degenen die Israëliërs martelen, verminken en vermoorden te vermoorden! Als ze dit recht zouden uitoefenen, zouden meer dan 300 onschuldige mannen, vrouwen en kinderen nog in leven zijn en zouden er meer dan 3000 niet ontvoerd zijn.
Waarom zouden we? Ik ben nog steeds verlamd door het feit dat onze eigen regeringen allemaal marionetten van het WEF zijn en tweederde van de wereld hebben vergiftigd met nanotechvaccins, inclusief KINDEREN (miljoenen?). Ik denk niet dat velen de emotionele energie hebben om met deze of gene kant te sympathiseren. Stop met die emotionele chantage! Niemand praat over de vermiste (dode, ontvoerde en gemartelde?) kinderen van Maui, niemand praat over de kinderen van de zeer waarschijnlijk georkestreerde aardbeving van Turkije en Syrië, of over de kinderen van Marokko of Libië.
Zijn die kinderen superieur aan de MSM die het Westen chanteert en ons bombardeert met emotioneel verontrustende foto's en nieuws, maar die op de een of andere manier een paar uur aandacht besteden aan Marokko en Libië en niet veel meer aan Maui?
Zijn Israëlische kinderen belangrijker dan onze eigen vergiftigde kinderen? Of de recente slachtoffers van de genoemde, onnatuurlijke gebeurtenissen? Echt? Waarom? Is hun pijn groter? Erger? En zo niet, hoe zit het dan met het vinden van evenwicht? Ik herinner me nog steeds de foto's van de dode Palestijnse kinderen, vreselijke brandwonden, was het witte fosfor? Kunnen we ze niet uit het oude nieuws halen voor wat evenwicht?
Het zijn niet de kinderen die beslissen over oorlogen, wij beslissen wanneer we openlijk de Cabal steunen die ons de oorlog in wil drijven, wat overigens ook gevolgen kan hebben voor ONZE kinderen.
Probeer niet te praten over echt begrip, Marlene. Je woorden onthullen dat je vol haat zit, dus je standpunten zijn niet die van een vredestichter.
Je moet je huiswerk nog wat beter doen, Marlene. Je bent precies waar ze je willen hebben... je denkt er allemaal over na, precies zoals ze willen dat je denkt. De zionistische poppenspelers aan de top houden je voor de gek, helemaal voor de gek.
Hier is een video van 30 seconden die bewijst dat Marlene ongelijk heeft en je alles vertelt wat je moet weten over de Israëlische strijdkrachten –
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Hier is een video van 30 seconden die Marlene meer inzicht geeft in de Israëlische strijdkrachten dan alles wat ze ooit heeft gezien – https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Openbaring 2:9….En, ik citeer….
Het enige wat ik wil toevoegen aan deze verschrikkelijke situatie, waarin duizenden, misschien wel honderdduizenden onschuldige mensen gewond zullen raken of gedood zullen worden.
Oorlog is een racket: Smedley Butler: gratis downloaden, lenen en streamen: Internet Archive
OMG – daar heb je het. Een valse vlag om een echte oorlog met de Palestijnen te beginnen en te rechtvaardigen...
“Nee, de Hamas-invasie was geen Israëlische ‘inlichtingenmislukking’”
https://www.zerohedge.com/news/2023-10-08/no-hamas-invasion-was-not-israeli-intelligence-failure
En met Iran ontwikkelt het zich snel in de door de Cabal gewenste richting.
"De Taliban zeiden dat ze Jeruzalem zouden veroveren, dus gaf Biden hen om aan Hamas te geven: ScanEagle militaire drones, grondaanvalsvliegtuigen, granaatwerpers, gecodeerde militaire communicatieapparatuur, lucht-grondraketten, laserrichteenheden, thermiet, brandbommen, gecodeerde mobiele telefoons en laptops, miljoenen dollars, 9 miljoen patronen van kaliber 50, platendragers en kogelwerende vesten, identiteitsdetectieapparatuur en biometrie, militair materieel ter waarde van $ 80 miljard en $ 68 miljard aan Iran - allemaal gegeven aan Hamas om de aanval uit te voeren. Enkele kleine wapens die in Afghanistan in beslag werden genomen, werden ook aangetroffen in handen van Palestijnen die betrokken waren bij de marteling, moord en ontvoering van Israëlische vrouwen en kinderen - dus heb geen medelijden met deze gewelddadige Palestijnen die veroordeeld zouden moeten worden voor de gruweldaden van hun daden.
“Je kunt niet van Amerika houden en tegelijkertijd onze vijanden bewapenen” Dit is Bidens oorlog tegen Israël!
PS: Verwijder mijn reactie alsjeblieft niet vanwege een meningsverschil.”PALESTIJNS RAPPORT VAN JUNI: DOOR JOE BIDEN IN AFGHANISTAN ACHTERGELATEN AMERIKAANSE WAPENS BEREIKEN GAZA” – 10/8/23
https://roccistuccishow.com/june-palestinian-report-us-arms-left-by-joe-biden-in-afghanistan-reach-gaza/%5D
Hier is een video van 30 seconden die bewijst dat Marlene ongelijk heeft en je alles vertelt wat je moet weten over de Israëlische strijdkrachten –
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Contactrapport 429
Billy:
Het is al lang duidelijk dat daar waar de Amerikanen, in de vorm van hun regering en leger, met hun grote snuit openrijten, al het kwaad van de wereld ontstaat.
Daarnaast moet gezegd worden dat het niet verwonderlijk is dat Israël met zijn oorlogspolitiek, moordpolitiek en criminaliteitspolitiek steeds meer in de problemen komt en wereldwijd steeds meer vijanden produceert, zowel in de islamitische wereld als in hun vriendenkring.
Wat daar door Israël op moorddadige, criminele en onverantwoorde wijze wordt beraamd, namelijk de oorlog tegen Hezbollah en Hamas in de Gazastrook en in Libanon, is een zeer gevaarlijke situatie en kan, waar mogelijk, leiden tot een wijdverbreide brand, waar met name Israël zich aan kan vallen.
Zeker als de islamitische wereld zich plotseling openlijk tegen Israël keert en het land met de grond gelijk maakt.
Als de vijanden, Israël en de Arabische landen, en daarmee ook de islamitische gelovigen en joodse gelovigen wereldwijd, evenals hun aanhangers, hun gedrag en daden ten opzichte van elkaar niet veranderen en hun wederzijdse haat en hun moorddadige daden en gedrag niet oplossen, ten behoeve van een vreedzame coëxistentie, …
Maar hoe zit dat nu precies:
In Jeruzalem zullen de weinige mensen die nog leven, zich tot aan hun enkels door het mensenbloed worstelen.
https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Contact_Report_429
“Nee, de Hamas-invasie was geen Israëlische ‘inlichtingenmislukking’”
https://www.zerohedge.com/news/2023-10-08/no-hamas-invasion-was-not-israeli-intelligence-failure
geen verrassing, de enige verrassing is wie ze de schuld geven van hun eigen false flags. Isnotreal staat erom bekend dat ze dit soort activiteiten in scène zetten als excuus om nog meer genocide te plegen.
"Australische verslaggever Sharri Markson huilt in de lucht vanwege de barbaarse aanvallen van Hamas op IsraëlDe slechtste crisisactrice ooit…
https://rumble.com/v3o25xm-aussie-reporter-sharri-markson-breaks-down-crying-on-air-over-barbarity-of-.html
Het is duidelijk dat deze schrijver niet in Jezus of profetieën gelooft. Het is altijd een samenzwering, valse vlag of weeroorlog.
En wat dan nog? Ik raad je vriendelijk aan om wat materiaal van Eric Dubay te bekijken. Hij werd vaak belachelijk gemaakt, maar is een scherpzinnige man die zijn gelijk bewijst. Het christendom heeft heidense wortels; Jezus, Maria en de apostelen behoorden allemaal tot oudere religies. Normaal gesproken bemoei ik me niet met het geloof van anderen, we moeten vrij zijn om te kiezen wat we geloven, maar het probleem is dat de vertrouwde stemmen van de Cabal nu proberen de Bijbel te gebruiken om ons te verlammen en niets doen terwijl 'het spel beslist is': de opname, de komst van Jezus, het einde van de wereld, enzovoort.
Even kijken.
https://www.youtube.com/watch?v=ZftML6pAv7E&list=PLUrnnkvyMBf8xNX8nvc9p_rFn4SOCZLvl&index=52
Oh? Hoe is dit overduidelijk? Je weet dit door een artikel? Gedraag je.
Het conflict is gebaseerd op een leugen. Het land, Judea en Samaria, is al meer dan 3500 jaar eigendom van de Joden. Er bestaat geen historisch volk dat "Palestijnen" heet, dat is onwaar. Iedereen die in het gebied woonde dat Palestina heet, werd Palestijn genoemd: Joden, christenen, Arabieren. Totdat iemand op het briljante idee kwam om de Arabieren die in 1948 uit Israël vluchtten "Palestijnen" te noemen, alsof ze een apart volk waren.
Wat we vandaag de dag in wezen Palestijnen noemen, zijn de eerste en tweede generatie legale en illegale arbeidsmigranten die van eind 1800 tot 1948 naar Israël trokken. Toen begonnen de Joden terug te keren naar hun land en het te bewerken, van moerasland in het zuiden tot woestijnland in het noorden tot wat het nu is. Zij verlieten Israël in 1948 op verzoek van de Arabieren zelf, die met vijf legers buiten de Israëlische grenzen klaarstonden om de Joden uit te roeien. De Arabieren verloren en de Arabieren die Israël verlieten, ongeveer 5 mensen, bleven in de gebieden waar ze zich nu bevinden en zijn daardoor in aantal toegenomen.
Het Arabische moslimvolk, en de rest van de wereld, moet erkennen dat het kleine stukje land dat de Joden bezitten, van hen is. En hoewel ze vele malen vervolgd en verdreven zijn, betekent dit niet dat het land niet langer van hen is. Als de Arabieren dit inzien en in vrede met de Joden willen leven, zijn de Joden meer dan bereid om in vrede met elkaar te leven.
Hier is een video van 30 seconden waarin O Kristian je alles vertelt wat hij moet weten over de Israëlische strijdkrachten –
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Dus je bent het ermee eens dat het conflict gebaseerd is op een leugen? De Israëliërs hebben haar uit haar functie gezet, samen met de andere politieagenten. In tegenstelling tot Arabische terroristen, die geprezen worden om hun daden en straatnamen naar zich vernoemd hebben.
Ze werd ontslagen, maar welke andere taak kreeg ze? Werd ze beschuldigd van een misdrijf? Nee. De kern van die video is dat het de mentaliteit van de Israëlische strijdkrachten laat zien: ze zien het Palestijnse volk als minderwaardig en denken dat ze zo wreed en genadeloos tegen hen kunnen zijn als ze willen. De meeste Israëlische strijdkrachten die deze wreedheden (misdaden!) begaan, komen ermee weg. Hier zijn nog een paar andere koppen:
– November 2019, voor “Israëlische soldaat krijgt tik op de vingers voor moord op ongewapend kind”. – MOORD op een kind.
– December 2019, voor “Blinding the Truth': Israëlische sluipschutters richten hun blik op demonstranten in Gaza”.
– februari 2020, voor “Video van Israëlische bulldozer die lichaam van Palestijn door Gaza sleept, veroorzaakt wereldwijde verontwaardiging” en voor “Schokkende, gruwelijke details komen naar boven over Israëlische en Amerikaanse marteling van Palestijnse gevangenen – veel erger dan Fallujah”.
Er zijn veel meer.
… en een ander punt dat je uit die video moet halen, is dat het een voorbeeld is van eindeloze provocatie. Hun land is gestolen, en er wordt maandelijks nog meer gestolen, en ze zijn het slachtoffer van onophoudelijke vervolging, geweld en moord. Elke actie om terug te vechten is begrijpelijk en gerechtvaardigd. Het is zelfverdediging tegen een pestkop.
Ik denk dat het de houding van hun strijdkrachten aantoont, dat zij de consequenties moest dragen. Jullie blijven de Joden het recht op hun eigen land ontzeggen en de leugen dat ze het gestolen hebben, voortzetten. Deze leugen wordt aan de jonge generatie Arabieren doorgegeven. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken en bereid zijn de Joden te terroriseren voor iets wat de Joden niet gedaan hebben. Het is daarom een tragedie voor de jonge Palestijnse Arabieren dat ze door hun leiders misleid en voorgelogen worden.
Het begon allemaal met het feit dat de islamitische Arabische staten geen Joodse aanwezigheid konden accepteren in wat zij beschouwden als islamitisch Arabië, toen de Joden begin 1900 naar hun land terugkeerden. Islamitische haat is de belangrijkste reden achter alle terreur, vervolging en intimidatie van Joden in Judea en Samaria. Het is duidelijk dat er ook geïsoleerde, onnodige acties zijn van Joodse autoriteiten en individuen tegen Palestijnen. Helaas is dit niet te vermijden wanneer men voortdurend wordt blootgesteld aan provocaties van de Arabieren, gebaseerd op islamitische haat, politieke leugens en geschiedvervalsing.
Het begon allemaal met het feit dat de islamitische Arabische staten geen Joodse aanwezigheid konden accepteren in wat zij beschouwden als islamitisch Arabië, toen de Joden begin 1900 naar hun land terugkeerden. Islamitische haat is de belangrijkste reden achter alle terreur, vervolging en intimidatie van Joden in Judea en Samaria. Het is duidelijk dat er ook geïsoleerde, onnodige acties zijn van Joodse autoriteiten en individuen tegen Palestijnen. Helaas is dit niet te vermijden wanneer men voortdurend wordt blootgesteld aan provocaties van de Arabieren, gebaseerd op islamitische haat, politieke leugens en geschiedvervalsing.
Nonaense. Het probleem dat veel van jullie hebben, is hoezeer jullie betrokken zijn bij Israëlische propaganda. Ze zijn een werkelijk zielig leger. Zet geen wapens in voor competente soldaten. Hun inlichtingenvergaring is lang niet zo goed als ze graag denken. De diepte van de haat die steeds meer mensen jegens hen koesteren, kan niet worden onderschat. Ten slotte negeren jullie volledig de intelligentie, competentie en toewijding van het verzet tegen Israël. Ze hebben bewezen verliezers te zijn. Zakkenvullers in al hun meest recente conflicten. Niets wijst erop dat ze verbeterd zijn, terwijl Hamas en Hezbollah veel beter getraind en bewapend zijn geworden.
"Ze hebben bewezen verliezers te zijn”
Je maakt vast een grapje, ze beïnvloeden regeringen. Hoe kunnen ze dan verliezers zijn? Kun je me een president of premier in het Westen noemen die geen openlijk grote fan of marionet van hen is? De MSM is overduidelijk hun nieuws/slaven. Ik wil net zo'n verliezer zijn als zij, ik wou dat ik de MSM drie dagen lang kon beïnvloeden wat ik zou schrijven en dat deze wereldwijde nachtmerrie snel voorbij zou zijn.
Je bent iets belangrijks vergeten.
(1) Kijk nog eens naar de kaarten van Israël door de tijd heen. Bij de eerste poging van de VN zouden de Palestijnen bijna AL het land hebben gekregen en Israël een volledig onverdedigbare strook rondom de randen, met de grotere Negev (ziet er goed uit op de kaart, toch?) als een volledig woestijn en onbewoonbaar gebied. Israël zei JA, de Palestijnen zeiden NEE. Ze wilden ALLES.
(2) Door de jaren heen heeft Israël de Palestijnen aangeboden hun eigen land te geven. Ja – keer op keer. Maar keer op keer hebben de Palestijnen geweigerd. Ze wilden niet echt onafhankelijkheid. Ze wilden geen eigen land. Ze wilden ALLES. En toch waren ze er tegelijkertijd blij mee om onder controle te blijven van afwezige landeigenaren.
(3) Er bestond niet zoiets als "etnische zuivering". Natuurlijk waren er tragedies aan beide kanten, want dat is wat er in een oorlog gebeurt. Maar de Arabieren die in Israël wonen, zijn Israëlische staatsburgers en kunnen ook in de regering dienen. Ze zijn staatsburgers. Degenen die in door Palestijnen gecontroleerde gebieden wonen, staan... nou ja... onder Palestijnse controle. Maar dat zijn geen getto's. Ze worden niet gedwongen daar te blijven.
(4) Zelfs in de jaren zeventig, toen ik in Israël woonde, werden Arabische vrouwen die een baby verwachtten aangemoedigd om naar Israëlische geboorteziekenhuizen te komen om hun baby te krijgen. Hun dorpen boden hen niets, dus voorzag Israël hen van een babyuitzet en gratis medische zorg. Wij, Israëlische burgers, profiteerden ervan, omdat wij ook een babyuitzet kregen toen onze baby's geboren werden, maar we wisten allemaal dat het was ingevoerd om de Arabische vrouwen in het dorp aan te moedigen naar het ziekenhuis te komen en hun baby's niet thuis te krijgen. Er zaten misschien wel tien vrouwen in een kamer, en we werden op geen enkele manier gescheiden.
(5) De Arabische dorpen, die voorheen nooit elektriciteit of telefoon hadden, werden allemaal aangesloten op het Israëlische elektriciteitsnet. Ze kregen diensten.
Arabieren hebben dus altijd de keuze gehad om deel uit te maken van Israël, of om hun eigen land te hebben. Keer op keer werd hun een eigen land aangeboden. Elke keer dat ze een nieuwe eis stelden, werd daaraan voldaan. En keer op keer wezen ze alle aanbiedingen af. Ze wilden AL het land... ze beweerden officieel dat er geen stukje land ter grootte van een postzegel aan de Israëliërs kon worden overgelaten, maar hun doel was totale genocide.
En, mocht je het nog niet gemerkt hebben: de Arabische landen rondom Israël zijn veel groter en hebben veel meer inwoners dan Israël ooit heeft gehad. En het zijn woestijnen. Israël heeft aangeboden hen te leren hoe ze het land moeten irrigeren. Ze hebben dat aanbod afgewezen. Sorry, jongens, maar je moet oogsten wat je zaait, en wat de Arabieren (of hun overheersers) hebben gezaaid, is de dood.
Bedankt voor deze demonstratie van hoe je de geschiedenis een andere draai kunt geven om de schuldigen onschuldig te laten lijken. Je bent iets vergeten: de etnische zuivering in 2014.
Hier is een video van 30 seconden waarin Shula alles vertelt wat hij/zij moet weten over de Israëlische strijdkrachten:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Ik ben blij dat meer mensen de waarheid vertellen, blijf sterk Shula 🙂
Uhhh, Pike schreef hier al over in 1871. ALLE DRIE WERELDOORLOGEN ZIJN GEPLAND. Tijd voor ons allemaal om wakker te worden!
https://www.news24.com/news24/albert-pike-the-3-world-wars-20130628
10 oktober – “Verontwaardiging nadat Israël de inwoners van Gaza had opgedragen naar Egypte te vluchten en vervolgens een enkele grensovergang had gebombardeerd”
https://www.zerohedge.com/geopolitical/outrage-after-israel-told-gazans-flee-egypt-then-bombed-lone-border-crossing
Ik geloof dat Israël eraan meewerkte om een wereldoorlog te beginnen, zodat zij en de Amerikaanse neoconservatieven hun schatkist met miljarden dollars konden vullen. Ik word misselijk van de babymoord en de verkrachting van vrouwen; de video's die ik heb gezien zijn afschuwelijk. Als Israël deze oorlog goedkeurt, hebben ze duidelijk bloed aan hun handen en zouden ze aangeklaagd moeten worden voor misdaden tegen de menselijkheid, samen met alle prikken die ze hun volk dwongen te nemen, de injecties met biologische wapens.
Hier is een video van 30 seconden die u alles vertelt wat u moet weten over de Israëlische strijdkrachten:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html
Van Paul Craig Roberts – “Veteraan van de Israëlische inlichtingendienst zegt dat de Hamas-aanval op Israël ruikt naar het werk van de Deep State”
https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/11/israeli-intelligence-veteran-says-the-hamas-attack-on-israel-smells-like-the-work-of-the-deep-state/
De Hamas-verbond Het Handvest van Hamas, formeel in het Engels bekend als het Verbond van de Islamitische Verzetsbeweging, werd oorspronkelijk uitgegeven op 18 augustus 1988 en schetst de identiteit, het standpunt en de doelstellingen van Hamas (de Islamitische Verzetsbeweging). Een nieuw handvest werd op 1 mei 2017 in Doha uitgegeven door Hamas-leider Khaled Mashal.
Het oorspronkelijke Handvest identificeerde Hamas als de Moslimbroederschap in Palestina en verklaarde haar leden tot moslims die “God vrezen en de vlag van de Jihad opheffen in het aangezicht van de onderdrukkers.” Het handvest stelt dat “onze strijd tegen de Joden zeer groot en zeer serieus is” en roept op tot de uiteindelijke oprichting van een islamitische staat in Palestina, ter vervanging van Israël en de Palestijnse Gebieden, en de vernietiging of ontbinding van Israël.] Het benadrukt het belang van de jihad en stelt in artikel 13: "Er is geen oplossing voor de Palestijnse kwestie dan door middel van de jihad. Initiatieven, voorstellen en internationale conferenties zijn allemaal tijdverspilling en zinloze inspanningen." Het handvest stelt ook dat Hamas humanistisch is en tolerant tegenover andere religies, zolang ze "de soevereiniteit van de islam in deze regio niet langer betwisten". Het handvest voegt eraan toe dat "het afzweren van een deel van Palestina betekent het afzweren van een deel van de religie [van de islam]".Het oorspronkelijke handvest werd bekritiseerd vanwege de gewelddadige taal die het bevatte tegen alle Joden. Sommige commentatoren zagen dit als een aansporing tot genocide.
Wat is de band tussen Hamas en de Palestijnen?
De islamitische groep Hamas heeft een grote meerderheid behaald bij de parlementsverkiezingen, terwijl Palestijnse kiezers de langdurige heerschappij van de Fatah-beweging afwijzen.
https://www.aljazeera.com/news/2006/1/26/hamas-wins-huge-majority
Voorbereiding op de overstap van Israël naar Nieuw Groot-Kazaria (voorlopig nog Oekraïne genoemd) en intensivering van de aanwezigheid in de toekomstige provincies van het Hemelse Jeruzalem, zoals het genoemd zal worden, met name in Duitsland, enigszins gedwongen, en in Hongarije, vrijwillig. Wat denk je waarom Orbán zijn kleine muur kreeg? Voor de Hongaren? Het begin van een nieuwe grote verschuiving om de wereld over te nemen, met name Europa en Centraal-Europa. met de meest vruchtbare grond ter wereld om de zetel te zijn. Een groot project vereist opoffering. Shalom.
Veel feiten en enkele vragen van iemand met kennis van de situatie –
“… Dit is wat de commandant van het Kerem Shalom Bataljon, die het gebied tot in detail kent, schreef…
Er klopt iets niet volgens mij!!! Dit is een raadsel waar ik geen antwoord op kan vinden.
Ik weet toevallig hoe het er in Gaza en aan de grens aan toegaat. Ik was commandant van de Kerem Shalom-sector (Rafih), ik had de leiding over de Kissuf-sector, ik ken de omheining heel goed, ik weet hoe het leger daar werkt. …”
https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/12/perhaps-my-speculation-was-on-the-mark/
Hoe Groot-Brittannië het Arabisch-Israëlische conflict begon | Gratis documentaire geschiedenis
Deze film is de moeite waard om te kijken, maar als je niet alles wilt zien, kijk dan tussen de 4 en 7 minuten. Hij is de moeite waard om te kijken, maar de echte machthebbers worden niet genoemd; zij bleven achter het gordijn. Zo worden bijvoorbeeld na 9 minuten The Young Turks genoemd, maar het verhaal erachter wordt niet onthuld.
https://www.youtube.com/watch?v=ZXfuqUhzESg
“De aanval op Israël maakt al tientallen jaren deel uit van een plan, er is zelfs over geschreven door Albert Pike, de 33e graads vrijmetselaar, van wie gezegd werd dat hij een derde wereldoorlog "voorzag". Hij hoefde geen mysticus, profeet of iets dergelijks te zijn; Pike kende het plan, een plan waaraan sindsdien is gewerkt om de succesvolle finale, hun "eindspel", te garanderen.
Haha, je denkt toch niet dat vrijmetselaars computers en internet hebben bedacht? Ze zijn geobsedeerd door wiskunde en meetkunde en waren al lang voor de Eerste Wereldoorlog betrokken bij de diepste lagen van de Amerikaanse overheid. Ze gebruikten alleen andere namen. Ze hebben talloze organisaties. Dat is wat "geheime genootschappen" doen.
Ik wilde je bijna uitleggen wat er nu eigenlijk aan de hand is, en je hebt wel ongeveer driekwart van het plaatje al in beeld, maar dat laatste kwart is erg belangrijk om het in perspectief te plaatsen.
Maar zodra je dat perspectief hebt, besef je dat de mensheid eigenlijk haar eigen grootste vijand is, en dat we waarschijnlijk geluk hebben met deze vrijmetselaars. Haha. Het is echter moeilijk te accepteren, omdat je eerst moet leren dat alles wat je denkt te weten een leugen is, en dan begin je je af te vragen wat waarheid eigenlijk is. Het is geen gemakkelijk perspectief om te krijgen, maar als je het eenmaal hebt, besef je plotseling dat wat er gebeurt bijna móét gebeuren.
De enige reden dat ik "bijna" zeg, is omdat er andere manieren zijn waarop het zou kunnen, maar het zou een bewustzijn en inspanning vergen die de mensheid nooit zou kunnen opbrengen. Ze KAN het wel, maar ze wil het gewoon niet. Het is een van die dingen die te veel ruimte en tijd kost.
Je kunt bijvoorbeeld de hele oceaan zwart kleuren, maar dat kost veel inkt en we hebben toegang tot andere planeten nodig voor grondstoffen. De middelen zijn er nog niet, maar dat zou wel kunnen. Dit moet echter nu gebeuren. Het is snel te laat, weet je hoe moeilijk het is om dit soort samenwerking in stand te houden? Denk daar eens over na. Waarom zoveel moeite? Om de wereld te regeren, echt waar?
Het is geen wonder dat mensen gaan denken dat aliens hierbij betrokken moeten zijn, of dat levens verlengd moeten worden en al die andere gekke dingen...
Omdat het dat waarschijnlijk wel doet. Ik kan me geen andere manier bedenken waarop zoveel zo lang volgehouden zou kunnen worden. En als dat al bereikt kan worden, wat dan? Mensen die zoveel bereikt hebben, weten precies waartoe we in staat zijn.
Ben je religieus? "Heb een beetje vertrouwen." Haha.
Misschien moeten mensen eens wat minder bereid zijn om gewelddadige daden te plegen. Misschien moeten ze eens wat langer nadenken voordat ze bang of boos worden. Dan zou er geen oorlog zijn. Ga je dan geweld rechtvaardigen omdat het de wet van de jungle is? Omdat de macht gelijk heeft? Omdat we straks robots hebben die bestuurd worden door een verpletterende NWO om ons in het gareel te houden, zoals Robocop, en moeten we ons daartegen verzetten? Lol.
Dit bestaan is gebondenheid en slavernij... maar slavernij heeft ook zo zijn voordelen, net als alles. "Zo boven, zo beneden", weet je wel? Het polaire spectrum is terug te vinden in alles wat we in de fysieke wereld kunnen waarnemen. Alles heeft positieve en negatieve kanten.