Er was geen SARS-CoV-2-ziekte, alleen een reeks symptomen en een merkcampagne – Dr. David Martin

Deel ons verhaal!

Dr. David Martin wordt gezien als iemand die bewijs heeft geleverd dat "SARS een onderzoek is dat door mensen is ontwikkeld in het laboratorium van de Universiteit van North Carolina en vervolgens is gebruikt als wapen en is losgelaten om mensen aan te vallen." Nu heeft hij echter gezegd dat er "geen ziekte, het was een reeks symptomen en een merkcampagne"Vereenvoudigd zegt hij, het is een nepvirus dat enkel gebruikt werd om veel mensen ervan te overtuigen zich te laten injecteren.  

"Ze zeiden (de daders) dat ze een evenement zouden organiseren waarbij de mediahype het publiek ertoe zou aanzetten om een ​​medische tegenmaatregel te eisen, een vaccin genaamd, dus om de ondubbelzinnige aard van wat dit is, te illustreren: het was binnenlands en internationaal terrorisme, het was samenspanning, het was afpersing.", zegt Martin.

Helaas heeft een groot deel van de beweging voor vrijheid in de gezondheidszorg zijn eerdere uitspraken over een opzettelijke ‘vrijlating’ gebruikt om geloofwaardigheid te verlenen aan het idee van een in een laboratorium gemaakt virus, een idee dat veel discussie heeft veroorzaakt tegen degenen die nooit in het bestaan ​​ervan hebben geloofd.

Martins theorie heeft dus mogelijk de eenheid verzwakt en de waarheidsbeweging verdeeld. Nu lijkt het erop dat Dr. Martin, die op zijn minst insinueerde dat er sprake was van een "opzettelijke vrijlating", van gedachten is veranderd en zegt dat er geen sprake was van een ziekte!

Wie is David Martin PhD?

Voor degenen die niet weten wie Dr. Martin is. Dr David Martin spreekt al sinds 2006 over de oorsprong van SARS en kon een historische tijdlijn schetsen die leidde tot de vermeende pandemie in 2020. Hij is een onmisbare stem voor degenen die op zoek zijn naar de waarheid over de plandemie en die hem altijd deskundig en betrouwbaar vonden.

Nog in mei dit jaar werd Dr. Martin gezien terwijl hij een toespraak hield op de Internationale Covid-top 3 – PersconferentieTijdens zijn presentatie betoogde hij dat de COVID-19-pandemie een met voorbedachte rade gepleegde binnenlandse terreurdaad was, die volgens hem niet van de ene op de andere dag plaatsvond.

In feite was er volgens hem “56 jaar aan gewerkt”, en hij betoogde dat een laboratorium voor biologische wapens aan de Universiteit van North Carolina in Chapel Hill vrijstelling kreeg van het moratorium op het verkrijgen van functies, zodat er in 2016 een tijdschriftartikel verscheen met de tekst “Het SARS-coronavirus staat op het punt om door mensen te worden ontdekt – in 2016.”

Dit beweerde Dr. Martin “was WIV-1., het Wuhan Institute of Virology Virus One"  die “Klaar was voor menselijke opkomst in 2016 tijdens de conferentie van de National Academy of Sciences”  en hij vervolgde: "dat in 2017 en 2018 de volgende zin in het dagelijkse spraakgebruik van de gemeenschap is gekomen:

"Er zal een accidentele of opzettelijke vrijlating van een luchtweginfectie plaatsvinden. […] Het sleutelwoord in die zin is natuurlijk het woord "vrijlating". Klinkt dat als een lek? Dr. Martin vraagt

"En zie daar, we kregen SARS-CoV-2 en vier keer in april 2019 – zeven maanden vóór de beschuldiging van patiënt nummer één – werden vier patentaanvragen van Moderna aangepast om de term “accidentele of opzettelijke vrijlating van een respiratoire ziekteverwekker” op te nemen.  Hieronder ziet u een dia uit de presentatie van Dr. Martin.

Is Dr. David Martin van gedachten veranderd?

Het lijkt erop dat de goede dokter van gedachten is veranderd, of misschien vertelt hij ons nu wat hij altijd al geloofde, maar insinueerde hij iets anders? Zoals Dr. Martin vorige maand onthulde, had hij een nieuw standpunt ingenomen in zijn analyse van de plandemie in een gesprek met Alec Zeck van DEWEGVOORUIT  over de zogenaamde basiswetenschap die de basis vormde voor het hele plan van 2020.

Het was een lang gesprek waarin Dr. Martin en de presentator van de podcast Alec het over veel fundamentele kwesties met betrekking tot virologie hebben, maar het ook oneens zijn. Ik zal proberen de belangrijkste onderdelen van die discussie te laten zien, maar de link naar de video vindt u onderaan het artikel.

Slechts enkele belangrijke punten

  • SARS cov2 was een brandingcampagne.
  • Zij (de daders) hebben duidelijk aangegeven dat er geen sprake is van een ziekte, maar van een reeks symptomen.
  • De vaccins werden ruim vóór de pseudopandemie bereid.
  • De laatste vier jaar waren het gevolg van een vooropgezette daad van binnenlands en internationaal terrorisme.
  • Eigenlijk was het een ziekte van de aantallen, en niet zomaar een ziekte.
  • De aantallen zijn tot stand gekomen door gebruik te maken van vals-positieve testresultaten van frauduleuze PCR-testen.
  • Dit was propaganda en oorlogsvoering.
  • Dr. Martin beweert dat hij zich met de propagandaoorlog bezighield om aan te tonen dat de propagandisten zelf over hun eigen vervalsbare bewijsmateriaal beschikten.

De gastheer vroeg Dr. Martin meteen wat hij van SARS-cov-2 en virussen in het algemeen vond. De antwoorden die hij kreeg waren behoorlijk verrassend.

SARS cov2 – De merkterreurcampagne  

Dr. Martin kwam meteen met een belangrijk punt, namelijk dat “er bestond voor hem geen twijfel over dat mensen die de intentie hadden de mensheid te verstoren en te schaden, en mensen die de intentie hadden dingen te bouwen die uiteindelijk het milieu zouden vergiftigen om het menselijk leven onbereikbaar te maken, zodat ze meer controle zouden kunnen hebben, een reeks biologische wapens en scheppingsinspanningen gebruikten om een ​​gemerkte terreurcampagne te creëren." 

SAR cov1 werd uitgeroeid 

Hij vervolgt echter: “de Branded Terror-campagne" was een campagne die de term SARS cov2 moest bevatten, een term die nodig was omdat ze SARS cov1 hadden uitgeroeid. "En het is nogal zuur als je een angstverhaal probeert te verkopen om de zaak die we zeiden dat het was uitgeroeid, terug te draaien, want dat zou suggereren dat de wetenschap die het had uitgeroeid, fout was, en dat kun je natuurlijk niet doen als je een terreurcampagne probeert te voeren.""   en

“SARS cov2 was een brandingcampagne die in februari 2020 werd gevoerd.”

Geen ziekte – een reeks symptomen – een merkcampagne.  

Dr. Martin beantwoordde de vraag “Wat was zijn mening over het virus?” door ons zijn nieuwe “theorie” te onthullen dat "er was geen ziekte, het was een reeks symptomen!” en dat "Het Internationale Comité voor de Taxonomie van virussen (ICTV) was zeer duidelijk in zijn oordeel bepaal dat!   De ICTV heeft op 2 maart 2020 haar officiële merk gepubliceerd

Dr. Martin zegt: "het zei dat er, ik citeer, een “nieuwe ziekteverwekker” was, die nieuwe ziekteverwekker zou de naam SARS cov2 krijgen", vervolgde Martin.zodat we, "etnisch" zoals u weet, zogenaamd "etnisch gevoelig" waren voor de Chinezen en dat er een, citeer "ziekte" in hun woorden, veroorzaakt werd, in hun woorden, door dit "ding" dat ze de ziekte covid-19 noemden,"

  "Maar“, betoogt hij, “ze waren heel duidelijk in hun bepaling dat er geen ziekte"Het was een reeks symptomen, en die symptomen werden vaak in verband gebracht met griepachtige ziektebeelden en zijn in verband gebracht met griepachtige ziektebeelden, omdat het een samenvoeging van symptomen is."

"Dus, het idee dat het een 'nieuwe ziekte' was, was een merkcampagne."

Internationaal terrorisme  

Dr. Martin vraagt ​​vervolgens om nogmaals te bevestigen, "voor het gesprek", dat de gehele afgelopen vier jaar een voorbedachte daad van binnenlands en internationaal terrorisme was, "En het allerbelangrijkste is dat de daders dat feit in 2015 hebben toegegeven."  

"Ze zeiden dat ze een evenement zouden organiseren waarbij de mediahype het publiek ertoe zou aanzetten een medische tegenmaatregel te eisen, een vaccin genaamd, dus voor de ondubbelzinnige aard van wat dit is, het was binnenlands en internationaal terrorisme, het was samenspanning, het was afpersing”, beweert Martin, eraan toevoegend dat ze eigenlijk “bedongen dat ze de misdaad in 2015 zouden plegen.” en “Ze voerden de misdaad volgens schema uit.”  

De virussen in het algemeen

Waar we het volgens Dr. Martin over hebben, is een terminologie die is veranderd sinds de introductie ervan in de 14e eeuw […] ‘voor zover virus betekent in het proto-Italiaans ‘gif’  

"Geloof ik dat er gifstoffen in de wereld zijn? Martin vraagt: "Het antwoord is ondubbelzinnig ja, en de reden is dat ik gifstoffen heb laten injecteren en ik weet dat die gifstoffen het gewenste effect hadden. In hoeverre geloven we dat er gifstoffen zijn?" ADie zijn er absoluut en het staat buiten kijf dat vergiften soms per ongeluk en soms opzettelijk worden toegediend om invaliditeit of de dood te veroorzaken”.

Virus betekent gif.  

Dr. Martin vraagt: “Is er een microdeeltje dat opduikt in de 18e eeuw? Is er een microdeeltje betrokken bij het veroorzaken van ziekten dat we nu een nieuw imago geven? En trouwens, het is weer een merknaam: we geven een virus een nieuw imago en vervolgens proberen we door slim taalgebruik op subtiele wijze het daadwerkelijke gebruik van die term, die al eeuwenlang wordt gebruikt, te vervangen: "gif".  

Voor een veroorzakende factor van wat dan ook is het antwoord absoluut, niet causaliteit, dat in 1663 werd uitgevonden. Causaliteit is specifiek een illusie van de intellectueel luien.Het idee dat we uit de pluraliteit van omstandigheden in het universum elke afzonderlijke factor kunnen identificeren die de omstandigheden creëert die aanleiding geven tot het ontstaan ​​van iets, is net zo arrogant en waanvoorstellingsvol als het Concilie van Nicea (het eerste concilie in de geschiedenis van de christelijke kerk) in de 4e eeuw probeerde te doen alsof ze het oneindige van het Goddelijke konden nemen en in een paar paragrafen de totale som konden dicteren van wat het betekent om religie te hebben.  

“Het idee dat we reductionistisch kunnen zijn tot het punt van domheid, waarbij we besluiten dat we de ontologie en het kader kiezen waarin we de natuur gaan begrijpen en dan de brutaliteit hebben om te zeggen dat we causaliteit gaan bereiken, gaat alle perken te buiten aan idiotie.  

Hij gaat verder met het toevoegen van een heel belangrijk feit, dat ongetwijfeld vandaag de dag gebeurt, maar in plaats daarvan zijn mensen bang om te worden belasterd, geschrapt, hun carrière te verliezen, etc.

"Het is belangrijk dat mensen in dit gesprek begrijpen dat Gottfried Leibniz (1646 – 1716) In 1663 publiceerde hij zijn proefschrift "dat ons moderne regressie gaf", en dat was, belangrijker nog, hetzelfde jaar waarin twee belangrijke gebeurtenissen plaatsvonden. Een daarvan was het houden van heksenprocessen en verbrandingen van ketterse wezens in Europa, en ook, zegt Martin, "de man die de fundamentele wiskunde schreef waar causaliteit en regressie op gebaseerd zijn, was luthers" en werd gesponsord door katholieken in een stad waar mensen werden verbrand omdat ze luthers waren."

Motivatie voor causaliteit  

 “Laten we dus heel duidelijk zijn”, vervolgt hij, “dat er een kleine motivatie was voor een man om een ​​verklaring voor causaliteit te bedenken, waartoe hij opdracht kreeg van katholieken, zodat hij niet op de brandstapel verbrand zou worden door precies dezelfde mensen die hem betalen, en als we werkelijk zouden begrijpen dat causale regressie daarvan de afgeleide is en dat alles wat we nu geneeskunde en wetenschap noemen een directe afgeleide is van een drogreden die in 1663 werd vastgesteld en gepubliceerd"Hij voegt eraan toe:als we dat zouden begrijpen, zouden we een ander gesprek voeren"  

Alec Zeck krijgt dan een zeldzaam woord in het gesprek (16:09) en vraagt: "Om het hier even duidelijk te maken: als we het over een virus hebben,? ""Ik heb het niet over de eerdere definitie van gif, ik heb het over een kleine, replicatie-competente, obligate intracellulaire parasiet die bestaat uit een genoom omgeven door een eiwitmantel die een infectieus deeltje is.  

Dr. Martin prijst “ALLE ONZIN, 100% onzin”

Het gevaar dat het zich herhaalt.  

Dr. Martin heeft zijn veranderde visie bijna verklaard en verontschuldigd, aangezien hij nu een “taak” heeft “niet om over virussen te debatteren”, maar om mensen verantwoordelijk te houden voor criminele daden die zij jegens de samenleving hebben gepleegd.”

"Dat is mijn opdracht. Een van de criminele daden die in de maatschappij werden gepleegd, was het uitvinden van een nep-virus op a computer. Als mensen de ware aard van de misdaad niet begrijpen, bestaat het gevaar dat deze zich herhaalt.”  

De vaccins veroorzaken veel ontstekingsaandoeningen en gevallen van turbokanker. hij zegt dat dit is “Wat er precies in deze vaccins zit en de mechanismen waardoor deze ziekten worden veroorzaakt, zijn nog steeds onderwerp van discussie en onduidelijkheid. Wat wel duidelijk is, is dat ze opzettelijk zijn ontworpen om chronische ziekte en de dood te veroorzaken. en “Propaganda over een nep-virus dat van persoon tot persoon kon worden verspreid, werd gebruikt om veel mensen ervan te overtuigen zich te laten injecteren.”

Concluderen:

Het bovenstaande is slechts mijn mening over enkele belangrijke punten die Dr. Martin in dit interview aankaartte. Hij gaf echter nog veel meer informatie, die u in de onderstaande video kunt beluisteren.

Er is echter één ding dat velen van ons zal opvallen: Dr. Martin ondersteunt hiermee het idee dat mensen soms dingen schrijven of zeggen die ze zelf niet eens geloven.

Een paar jaar geleden, tijdens mijn studie, sprak een wijze docent me aan omdat ik klassieke denkers citeerde en zei dat ze 'geloofden'. Ik heb bijvoorbeeld geschreven:Voltaire geloofde dat “iedereen die de macht heeft om je absurditeiten te laten geloven, ook de macht heeft om je onrecht te laten begaan”.Ik had geen idee of Voltaire dit überhaupt "geloofde", werd mij verteld. Dat was natuurlijk waar, ik niet.

Dit is iets dat de afgelopen drieënhalf jaar steeds duidelijker is geworden: alleen omdat iemand iets zegt, zelfs met overtuiging, betekent het zeker niet dat hij het ook echt doet. geloofd wie en wat je bent wat ze zeggen.

Neem de CEO van Pfizer, Albert Bourla, toen hij twee jaar geleden zei: “er zijn geen zorgen over de veiligheid van het vaccin,"Hij geloofde dat toch zeker niet als hij naar de eigen onderzoeksgegevens van Pfizer had gekeken?

Hoe dan ook, één ding dat het plandemietijdperk ons ​​heeft geleerd, is dat we, misschien wel meer dan ooit, doorgaans goede mensen een belachelijke, schadelijke agenda zien nastreven, en we kunnen er zeker van zijn dat er invloeden van buitenaf zullen zijn die de vaak bevooroordeelde argumenten die ze presenteren, beïnvloeden. We kunnen er zeker van zijn dat deze intelligente mensen niet oprecht geloven wat ze zeggen. En velen van ons hebben het vertrouwen verloren in degenen waarvan we weten dat ze hun carrière beschermen ten gunste van de mensheid.

Valt David Martin PhD in deze categorie? Is hij eerder beïnvloed om een ​​bepaalde agenda te volgen? Zo ja, waarom zijn we dan nu op de hoogte van dit nieuwe verhaal, een verhaal waarvan velen van ons in eerste instantie geloofden dat het waar was en waar we voor pleitten?

https://www.youtube.com/watch?v=4BHxfuOSc9Y

Uw overheids- en Big Tech-organisaties
proberen The Expose het zwijgen op te leggen en uit te schakelen.

Daarom hebben we uw hulp nodig om ervoor te zorgen
wij kunnen u blijven voorzien van de
feiten die de mainstream weigert te delen.

De overheid financiert ons niet
om leugens en propaganda op hun site te publiceren
namens de Mainstream Media.

In plaats daarvan vertrouwen we uitsluitend op uw steun. Dus
steun ons alstublieft in onze inspanningen om
jij eerlijke, betrouwbare onderzoeksjournalistiek
vandaag nog. Het is veilig, snel en gemakkelijk.

Selecteer hieronder de methode die u het prettigst vindt om uw steun te betuigen.

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van nieuwsupdates via e-mail

het laden


Deel ons verhaal!
auteur avatar
Patricia Harris

Categorieën: Ongecategoriseerd

Getagged als:

5 4 stemmen
Artikelbeoordeling
Inschrijven
Melden van
gast
82 Heb je vragen? Stel ze hier.
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Michael
Michael
2 jaar geleden

Wat is er gebeurd met de rechtszaak die hij en zijn handlangers hebben aangespannen tegen de daders van de pandemiefraude en de verschrikkelijke gevolgen daarvan?
Een belangrijk deel van het verhaal lijkt te ontbreken.

Jon
Jon
Antwoord aan  Patricia Harris
2 jaar geleden

David Martin is een vrijmetselaar en een gecontroleerde oppositie. Hij heeft een tatoeage op zijn arm die al eerder is getoond. Waarom probeer je een verhaal te promoten door het publiek onder de controle te krijgen in plaats van zijn ware achtergrond te publiceren? Hij is overal op internet te vinden, net als Robert Malone. Allebei slechte acteurs. Dat is de WAARHEID.

Roda
Roda
Antwoord aan  Jon
2 jaar geleden

Jon, deel alsjeblieft je documentatie over meneer Martin hier, dat zou ik op prijs stellen. Insinuaties zijn als stof in de wind. Hoe kan de onthulling opnieuw publiceren wat je hier hebt geplaatst? Of anderen ervan leren? Sommige mensen verzamelen lijsten, bedankt.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Jon
2 jaar geleden

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die beweert dat Robert Malone een vrijmetselaar is, of op welke andere manier dan ook verdacht zou zijn. Kunt u mij links geven? Alvast bedankt.

grrlrocks
grrlrocks
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Jon zei dat David Martin een vrijmetselaar is, niet Robert Malone. Hij zei echter wel dat zowel Martin als Malone gecontroleerde oppositie vormen.

Ontdekker
Ontdekker
Antwoord aan  grrlrocks
2 jaar geleden

Onzin. Malone is degene die verwarring zaait. Dr. Martin is consistent en volkomen helder.

Ontdekker
Ontdekker
Antwoord aan  Jon
2 jaar geleden

Dat is een leugen

Bruno
Bruno
Antwoord aan  Jon
2 jaar geleden

Nou Jon, misschien moet je eens kijken naar de volgende video, want dit zou betekenen dat hij met fantastische feiten en data strooit voor het Europees Parlement? https://todaynewsafrica.com/video-dr-david-martin-claims-covid-19-pandemic-was-pre-meditated-domestic-terrorism-speaks-at-european-parliament-summit/

Christine Massey
Christine Massey
Antwoord aan  Michael
2 jaar geleden

Ik heb het weggegooid.

De bewijsstukken voor deze zaak gingen allemaal over ‘het virus’ en ‘varianten’:
https://dockets.justia.com/docket/utah/utdce/2:2022cv00149/130857

“Indiening 3 Wijziging van Dossier: Fout: Eiser heeft een vordering tegen zichzelf ingesteld. Correctie: de tekst van het procesdossier is aangepast om aan te geven dat de klacht is ingediend tegen de gedaagden in plaats van de eiser; 

en
“Indiening van 19 MOTIE tot afwijzing wegens gebrek aan jurisdictie en memorandum ter ondersteuning, MOTIE tot afwijzing wegens het niet indienen van een claim”

De Het memorandumbesluit en de beschikking tot toekenning van het verzoek van de verweerders tot afwijzing en tot afwijzing van het verzoek van de eiser om een ​​voorlopig bevel als niet-ontvankelijk is te beschouwen, zijn online te vinden.

Sam
Sam
Antwoord aan  Christine Massey
2 jaar geleden

Ik neem aan dat u dezelfde Christine Massey bent die honderden verzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur (FOI) heeft ingediend bij gezondheidsautoriteiten en universiteiten met het verzoek om passend bewijs voor het bestaan ​​van SARS-CoV-2? Geen van deze organisaties kon dergelijk bewijs leveren, om de simpele reden dat het niet bestaat. Dit komt doordat SARS-CoV-2 op een computer is gecreëerd met behulp van moleculaire biologie en bioinformatica. Het deeltje bestaat fysiek niet zoals geadverteerd en een deeltje dat niet bestaat, kan onmogelijk een ziekte veroorzaken. Covid-19 is slechts een rebranding van veelvoorkomende symptomen die niets te maken hebben met een denkbeeldig virus.

Christine Thompson
Christine Thompson
Antwoord aan  Sam
2 jaar geleden

Christine Massey is zich volledig bewust van de feiten die u noemt!

Sam
Sam
Antwoord aan  Christine Thompson
2 jaar geleden

Ja, ik ben me er volledig van bewust dat zij zich er volledig van bewust is. Wat belangrijk is, is dat anderen zich er ook volledig van bewust zijn.

grrlrocks
grrlrocks
Antwoord aan  Christine Thompson
2 jaar geleden

Dus, IS zij dezelfde Christine Massey? Is dat wat je zegt?

Ontdekker
Ontdekker
Antwoord aan  Michael
2 jaar geleden

Nee. Hij heeft duidelijk gezegd dat de zaak door de rechterlijke macht is afgewezen.

Roda
Roda
2 jaar geleden

“Virusmythe” (https://www.virusmyth.com/aids/) is een internationale groep medische professionals, opgericht begin jaren 1980. Keri Mullins (RIP, uitvinder van de PCR-test en winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede) stond centraal in deze groep. Velen van hen werden hun medische inkomen en licenties (?) ontnomen, schreven boeken en richtten medische praktijken op buiten de traditionele verzekeringsregelingen om. De saga gaat verder...

Chris
Chris
Antwoord aan  Roda
2 jaar geleden

BEDANKT voor het laatste interview, het verklaart VEEL over Dr. Martin..!!!
Trouwens, de overledenen (zoals vele soldaten op het slagveld, die zelf de dood verspreidden en uiteindelijk werden gedood omdat ze getuige waren van de misdaden):
https://karymullis.com/
de voornaam was KARY…
De virussen, zoals je je kunt herinneren, bestonden al lang vóór 1980!!! De GROTE pandemie van 1918 was een van de gevolgen (althans die van bacteriële oorsprong) van injecties. De Nobelprijs voor anafylaxie uit 1913 laat zien waarom we in de 'covid'-tijden waar we nu mee te maken hebben, zoveel doden en gewonden hebben gekregen, en alle gevolgen van injecties EN elektromagnetische velden op het menselijk lichaam.

Roda
Roda
Antwoord aan  Roda
2 jaar geleden

Documentaire van -Virus Myth- Group. "House of Numbers" 2:44 https://www.houseofnumbers.com/

David Robert Mackenzie
David Robert Mackenzie
2 jaar geleden

Alleen ons gezond verstand zegt ons dat alle virussen niet bestaan. Je moet bewijzen dat iets bestaat. Je kunt niet bewijzen dat iets niet bestaat. Er is geen enkel bewijs dat er een virus bestaat.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  David Robert Mackenzie
2 jaar geleden

Heeft iemand ooit bewezen dat God bestaat? Er zijn vaste deelnemers aan deze site die sterk geloven in het woord van God.

Audrey
Audrey
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Ik kan zeggen dat God bestaat! Hij is al mijn hele leven bij me. Ik heb Hem talloze gebeden zien verhoren. Als ik iets niet begrijp, vraag ik het en leidt Hij me naar het antwoord. Hij spreekt tot me over vredestichter zijn en als ik Hem volg, voel ik zoveel vrede. Hij lost situaties op waar ik me zorgen over maak. Dus ik heb volledig vertrouwen in Hem. Ik heb een diepgewortelde vreugde dat God de controle heeft en daarom kan ik rusten! Ik geloof ook dat de opname spoedig komt. Zo niet, dan zal ik nog steeds in Hem rusten.

Jeroen
Jeroen
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Geloof is geloof. Dat betekent niet dat het waar is. Je kunt alles geloven.
Het probleem is dat er mensen zijn die beweren dat de uitspraak 'virussen bestaan' een wetenschappelijke bewering is. Zonder wetenschappelijk bewijs is dit geen wetenschap. Het is geloof.

Voor zover ik weet zijn er geen mensen die beweren dat 'God bestaat' een wetenschappelijke bewering is die wetenschappelijk bewezen kan worden. Het is een heel ander verhaal, dat niet betekent dat God wel of niet bestaat.

John Caley
John Caley
Antwoord aan  Jeroen
2 jaar geleden

HET LEVEN IS geschapen… dat is bewijsbaar

JG
JG
Antwoord aan  Jeroen
2 jaar geleden

Kunnen de evolutietheorie en de oerknaltheorie bewezen worden? Of de relativiteitstheorie? Het zijn allemaal theorieën.

JG
JG
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Kijk om je heen en in de spiegel, wie/wat denk je dat deze plek heeft gecreëerd? Was het er één of meerdere, wie weet. Laat je niet meeslepen door religie. Deze plek is niet door toeval ontstaan.

LaDonna
LaDonna
2 jaar geleden

De tweede dag dat ik persoonlijk over Covid hoorde, zeiden ze dat kleine kinderen het niet konden krijgen. Ik wist meteen dat het onzin was, want kinderen zijn virusfabrieken.

INGRID C DURDEN
INGRID C DURDEN
2 jaar geleden

Heeft Dr. Martin niet meteen gezegd dat dit geen nieuwe ziekte was? Dat heb ik hem meer dan twee jaar geleden horen zeggen. Ik heb er geen vervolg aan gegeven, maar destijds zei hij dat het dezelfde ziekte was als die uit 2 en dat er meerdere patenten op waren aangevraagd.
Wat de rechtszaak betreft, ik denk dat dat Rainer Fuelmilch was, toch? Ik weet niet zeker of er iets uit zal komen, het lijkt erop dat iemand anders (met macht) de zaak moet beginnen. Dit zijn echter slechts mijn gedachten.

grote chagrijn
grote chagrijn
2 jaar geleden

Ongeacht het debat over het bestaan ​​van het virus of niet, werden we voorgelogen. Wat er gebeurde was niet erger dan een normaal griepseizoen en aan de milde kant van normaal. De instructie werd gegeven om sterfgevallen te classificeren als veroorzaakt door covid, ongeacht de werkelijke oorzaak. Deze enorme inflatie van de cijfers gaf de regeringen de kans om de bevolking angst aan te jagen en draconische maatregelen af ​​te dwingen vanwege de 'noodsituatie'.

Phillis Stein
Phillis Stein
Antwoord aan  grote chagrijn
2 jaar geleden

Precies mijn eerste gedachte. Ik denk dat we soms verstrikt raken in de details van wat iets wel of niet is, in plaats van ons te concentreren op het feit dat dit HOE DAN OOK een gigantische psychologische operatie op het publiek was (op militaire schaal), met als doel ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen zichzelf injecteerden met deze stoffen die niet alleen MENSEN kunnen schaden, verminken en doden (depopulatieagenda), maar ook het eigen DNA kunnen veranderen! Dat is de informatie waar we ons naar mijn mening op moeten blijven concentreren. Nogmaals, hoe dan ook, dit was een GROTE MISDAAD TEGEN DE MENSHEID en er moet gerechtigheid worden gezocht en gediend.

Ik zou er nog op willen wijzen dat de volgende vraag zou moeten zijn: Kunnen deze prikken leiden tot een veranderd menselijk bewustzijn?

Mijn stelling is dat het absoluut JA kan. Deze vraag wordt ook gesteld door Dr. Guy Hatchard, PhD, onderzoeker en psycholoog. Ik moet toegeven dat ik opgelucht was dat iemand deze vraag stelde, want het was mijn EERSTE vraag (aangezien ik er al vanuit ging dat de prikken op ons DNA gericht zouden zijn – zoals blijkt, terecht). Hij zei:

"“De relatie tussen bewustzijn en genetische functie is grotendeels genegeerd bij overwegingen over de veiligheid van genbewerking.”

Mijn bewering is dat het helemaal niet "genegeerd" is; ik stel dat dit een van de grotere DOELEN van de prik was. Niet alleen wisten ze AL dat vaccins tegen covid NIET WERKEN (vanwege de snelle mutatiesnelheid van covid), maar deze vaccins waren ook al voorzien door minstens één persoon die bijna 100 jaar geleden overleed! Je hebt misschien wel eens gehoord van de geweldige Rudolf Steiner (ook de uitvinder van de biodynamische landbouw – waar ze nog steeds niet achter kunnen komen WAAROM en HOE dat werkt, maar het werkt wel) die deze vaccins voorspelde, naar mijn mening.

Deze inentingen zullen het menselijk lichaam zodanig beïnvloeden dat het zal weigeren een thuis te bieden aan de spirituele neigingen van de ziel. Mensen zullen worden ingeënt tegen de neiging om spirituele ideeën te koesteren... Ik heb je verteld dat de geesten van de duisternis hun menselijke gastheren, in wie ze zullen wonen, zullen inspireren om een ​​vaccin te vinden dat elke neiging tot spiritualiteit uit de ziel van mensen zal verdrijven wanneer ze nog heel jong zijn.
~ Rudolf Steiner

Zoals ik al zei, Steiner overleed in 1925, bijna honderd jaar geleden, maar ik geloof dat we zojuist de eerste van de ‘inentingen’ hebben meegemaakt waar hij hier naar verwijst.

Gezien het feit dat CONTROLE zo'n belangrijke rol speelt bij deze elites, is er geen betere manier om de mensheid te controleren dan door hun genoom te controleren. Je genoom, of DNA, is je BLAUWDRUK en, naar mijn mening, ook je "trap naar de hemel". Het is de wenteltrap!

Ik dacht dat ik het even over dit BELANGRIJKSTE onderwerp zou hebben, zodat mensen de verreikende gevolgen hiervan kunnen begrijpen. Want eerlijk gezegd praten niet veel mensen over dit aspect.

Ik hoop dat dit mensen nog een reden geeft WAAROM het belangrijk is om deze prikken te vermijden.

Mark
Mark
Antwoord aan  Phillis Stein
2 jaar geleden

Interessant, ben je bijbels? Ik geloof dat mij is verteld dat Israël in hun tijd, die 'Jakobs benauwdheid' wordt genoemd, de ergste aanval ooit op hen is. Mijn eerste vraag was waarom Jakobs droom, waar hij het meest bekend om stond, het antwoord was: 'een droom over een ladder die hemel en aarde verbindt'. Ik dacht: oh mijn hemel, we weten nu dat ons DNA een spiraalvormige ladder is die ons fysieke bestaan ​​beschrijft. Ons DNA, zo vinden we, is een echo in dit rijk vanuit een ander. Zag Jakob een dubbele spiraal? Ik denk het wel. Zou het verbreken van die verbinding niet Satans natte droom zijn? Bid voor Israël.

Chris Carvell
Chris Carvell
Antwoord aan  Phillis Stein
2 jaar geleden

Geweldige opmerking.
Bekijk de recente video's van Harald Kautz Vella en Ana Maria Mihalcea MD PhD voor fascinerende inzichten in de spirituele strijd die wij doormaken.

Nathalie Brys
Nathalie Brys
2 jaar geleden

Michael Yeadon is van mening dat hij dezelfde mening is toegedaan (geen virus), maar hij is ook geleidelijk van gedachten veranderd nadat hij in de loop van de tijd meer informatie had verkregen.
Neurowetenschapper Giardino, werkzaam bij het Ministerie van Defensie, legt de truc goed uit in video's die Karen Kingston deelt: je richt je op een paar influencers (gooit misschien iets in hun drankje) en zij creëren de symptomenhysterie waar de hypochonders en hun volgers allemaal voor vallen. Voor de wind. Omdat het doelwit (inclusief de winst van functie) een 'geneesmiddel' is dat als vaccin wordt verkocht, maar in werkelijkheid een militaire tegenmaatregel is die niet onderworpen is aan klinische tests en normale veiligheidsprocedures; een Frans gezegde: 'Alleen dwazen veranderen niet van gedachten'. Yeadon en Martin hebben gelijk: als we het voor de hand liggende verhaal geloven, kunnen ze de operatie gemakkelijk herhalen.

Phillis Stein
Phillis Stein
Antwoord aan  Nathalie Brys
2 jaar geleden

Ik ben het met je eens over mensen die van gedachten veranderen. Dit moet niet als een probleem worden gezien – het hoort bij wetenschap en kritisch denken in het algemeen om van gedachten te kunnen veranderen als er nieuwe informatie beschikbaar komt. Dat is een GOED iets. Degenen die niet van gedachten veranderen als er nieuwe informatie beschikbaar komt, zijn overgeleverd aan cognitieve dissonantie.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Phillis Stein
2 jaar geleden

"Degenen die niet van gedachten veranderen als er nieuwe informatie binnenkomt" – met andere woorden, zij negeren feiten – is dat niet de definitie van een onverdraagzame?

Ken Hughes
Ken Hughes
2 jaar geleden

Covid-19 was zo dodelijk dat ze bewoners van verzorgingshuizen moesten vermoorden om het te bewijzen. Het was zo besmettelijk dat ze de PCR-test moesten manipuleren om 45 cycli te draaien en 90% valspositieve uitslagen te genereren. Let wel, ik heb het begin dit jaar opgelopen en het was niet prettig. Geen symptomen van hoesten of griep, maar extreme misselijkheid. Tien dagen niet gegeten. 'Een kilo afgevallen. Dus, hoe moet ik dit rationaliseren? Ik vermoed dat ze bang waren dat veel mensen net als Dr. Martin zouden denken, dus dat ze iets moesten vrijgeven. Nou, dat zou ik doen als ik een psychopaat was.

Phillis Stein
Phillis Stein
Antwoord aan  Ken Hughes
2 jaar geleden

Eigenlijk zou mijn ervaring met de groep "antisociale persoonlijkheidsstoornissen" waar je het over hebt, zijn dat ze het juist amusanter zouden vinden om de mensheid voor de gek te houden door te geloven in iets dat niet eens bestaat! Net als in het kinderboek "De nieuwe kleren van de keizer". Ik heb deze mensen van dichtbij meegemaakt – helaas lijk ik in mijn leven hun aandacht te hebben getrokken. Ik zou het kind zijn geweest dat erop wees dat de keizer ECHT NAAKT was!

Zoals Orwell zei:

'De Partij heeft je opgedragen het bewijs van je eigen ogen en oren te verwerpen. Het was hun laatste, meest essentiële bevel.'
~ George Orwell, 1984

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Ken Hughes
2 jaar geleden

"Ik heb het begin dit jaar gehad en het was niet prettig. Geen symptomen van hoesten of griep, maar wel extreme misselijkheid." - laat Sam dat niet horen.

Sam
Sam
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Sam heeft dat gehoord. Werd jouw "extreme misselijkheid" bevestigd door de volkomen onbetrouwbare PCR-test of de volkomen onbetrouwbare laterale flow-antigeentest? Ik word "extreme misselijkheid" als mensen de oplichterij, bewust of onbewust, in stand houden.

Jeroen
Jeroen
Antwoord aan  Ken Hughes
2 jaar geleden

De DID heeft iets vrijgegeven. Dierlijke gifstoffen in drinkwater, chemtrails, griepvaccins (bij zorgmedewerkers in Noord-Italië vóór de grote COVID-uitbraak), enzovoort.
Zie onderstaande video. Bekijk ook de documentaires Watch the Water 1 en 2.

https://rumble.com/v330ry6-dr.-ardis-reveals-the-venom-is-in-the-vaxxs-food-water-drugs-etc.-and-how-t.html

B Seidem
B Seidem
2 jaar geleden

Dode mensen. Iedereen die dit vaccin heeft gepromoot, zou dood moeten zijn.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  B Seidem
2 jaar geleden

en al diegenen die zich vrijwillig hebben aangemeld om in vaccinatiecentra de prikken toe te dienen.

Christine Massey
Christine Massey
2 jaar geleden

Niemand heeft ooit aangetoond dat er daadwerkelijk een zogenaamd "virus" bestaat in de geschiedenis van de virologie, en David Martin heeft helaas miljoenen mensen in verwarring gebracht met zijn heldere communicatiestijl. Lees de methoden in elk artikel over "virusisolatie" – het is per definitie pseudowetenschap. De methoden zijn altijd ongeldig en berusten op een cirkelredenering.

Phillis Stein
Phillis Stein
Antwoord aan  Christine Massey
2 jaar geleden

Klopt, maar de meeste "virussen" hebben daadwerkelijk patentnummers. Een paar voorbeelden (ik heb er MEER) zijn: AIDS US-Patent 5676977, SARS US-Patent 7897744 & 8506968, en Coronavirus US-Patent 10130701.

Je kunt veel leren door naar patenten te kijken – ik heb 8 voorbeelden hiervan.

Ik zag dat ALLE 8 middelen gepatenteerd zijn in de VS en één ervan zegt zelfs openlijk dat het gepatenteerd is door de Rockefeller Foundation. Zij lijken de meerderheid van de westerse geneeskunde in handen te hebben en doen dat al meer dan 100 jaar.

Phillis Stein
Phillis Stein
Antwoord aan  Phillis Stein
2 jaar geleden

Wij werden vergiftigd.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Christine Massey
2 jaar geleden

Ja, zijn taalgebruik is een probleem.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Christine Massey
2 jaar geleden

Hier is een voorbeeld van zijn onzinnige stijl: "Dit idee dat we reductionistisch kunnen zijn tot het punt van domheid, waarbij we besluiten dat we de ontologie en het kader gaan kiezen waarin we de natuur gaan begrijpen en dan de brutaliteit hebben om te zeggen dat we causaliteit gaan bereiken, gaat de grenzen van idiotie te boven" - maar misschien is het mijn idiotie die ervoor zorgt dat ik het moeilijk vind om het te begrijpen.

Chris
Chris
2 jaar geleden

Dr. Martin, ik ben er een van, en heb in ieder geval vanaf het begin geprobeerd uit te leggen waar we mee te maken hebben: NIH-databanken met synthetische sequenties van giftige eiwitten, die dodelijk zijn wanneer ze worden geïnjecteerd... Ik heb dat allemaal op eigen kosten gedaan, zonder enige hulp van buitenaf, behalve dat ik toegang kreeg tot wat wetenschappelijke documenten van vrienden die toegang hebben tot...
HET SPIJT ZO OM DE PERSOONLIJKE TRAGE VAN Dr. Martin TE HOREN!!! En wat een ironie, dat juist datgene waar hij zo'n hekel aan heeft, mijn leven heeft gered, vele malen...
Op een HEEL ANDERE NOOT. Het kruid dat ik het meest HAATTE, koriander, is nu 'niet meer verkrijgbaar' voor mijn smaak!!! Ik proef het gewoon helemaal niet meer, na de covid-pandemie van 2021!! DIT IS ECHT ENG, voor mij, terwijl ik GMO's begrijp... EN trouwens, terwijl ik mijn hele leven kristallografie heb gedaan, moet ik toegeven dat ik daar VEEL LEGE RUIMTE zag!!!!! De wiskundige trucs moeten wel met Fouriertransformatie beginnen, denk ik...

Jeroen
Jeroen
Antwoord aan  Chris
2 jaar geleden

Plak 7 dagen lang nicotinepleisters van 6 mg en uw smaak zal waarschijnlijk herstellen. U heeft een gifvergiftiging. Luister naar Dr. Ardis.

https://rumble.com/v330ry6-dr.-ardis-reveals-the-venom-is-in-the-vaxxs-food-water-drugs-etc.-and-how-t.html

Lorna
Lorna
2 jaar geleden

Ik heb het interview beluisterd en ik ben van mening dat Dr. Martin een academische dialoog voert met de interviewer, waarbij hij teruggrijpt op de aannames die 'lang geleden' zijn gedaan over wanneer, hoe en waarom de medische terminologie is ontstaan ​​en ook hoe de causaliteit is gedefinieerd, enz. Hij zegt ook duidelijk dat als de initiële parameters anders waren gedefinieerd, we nu een ander gesprek zouden voeren. Dit is, naar mijn mening, volkomen logisch. Dr. Martins bijdragen aan het Covid-gesprek spelen zich af binnen de bestaande parameters, of hij het er nu mee eens is of niet. Om de goede strijd te voeren, heeft hij, naar mijn mening, wijs gekozen om niet de bouwstenen te bestrijden van hoe we onze bestaande medische realiteit hebben vormgegeven.
Dus ik zie niet dat hij ergens 'van gedachten is veranderd'. Of er zogenaamde virussen bestaan ​​en of deze virussen ziekten veroorzaken, is een heel ander gesprek. Een gesprek dat natuurlijk gevoerd moet worden. Maar dat is een fundamentele discussie.

Dave Owen
Dave Owen
2 jaar geleden

militair arresteert PFIZER-CEO ALBERT BOURLA
Geplaatst door: Seawitch [E-mail verzenden]
Datum: woensdag 9 augustus 2023 19:28:00
http://www.rumormill.news/227317

Phillis Stein
Phillis Stein
Antwoord aan  Dave Owen
2 jaar geleden

Ik begrijp dat hij een tijdje aan arrestatie is ontkomen door terug te keren naar zijn geboorteland Griekenland toen Bancel werd gearresteerd. Ik begrijp echter dat hij onlangs is teruggekeerd naar de VS en dat ze hem daar hebben kunnen oppakken.

Craig
Craig
2 jaar geleden

Toen dit begon, was ik er zo dichtbij dat ik het een snotneus noemde.

Craig
Craig
2 jaar geleden

En Trump is daar niet bij betrokken, LOL.

Craig
Craig
2 jaar geleden

Komen uit een bio-lab en worden direct in een spuit gedaan, net als ALLE vaccins en naalden zijn ze allemaal GIFTIG, GIFTIG en DIARREE. Bio-hekserij.

Anoniem
Anoniem
2 jaar geleden

Ik kreeg de vreemdste griep in mijn leven sinds de griep van Hongkong, met Kerstmis, nog voordat er reclame werd gemaakt voor het corolla-virus. Pas toen ze ermee begonnen te adverteren, besefte ik dat ik het corolla-virus had. Wat een gevoel, al die Sunshine-lolly's zijn stijf.
Hoe dan ook, ik voelde me er alleen maar zwaar en slaperig door. Het was niets vergeleken met de griep in Hongkong, waarbij ik dacht dat ik elk moment zou sterven.
En ik kon het herleiden tot pinda's uit China in plastic zakken bij Woolies. Ik voelde er al iets vreemds over toen ik ze kocht, maar negeerde het gewoon. Helaas hebben ze allerlei stappen doorlopen van China tot Woolies.

UltraZero
UltraZero
2 jaar geleden

De COVID-cheerleaders zijn er weer mee bezig

Ren voor je leven! Ze hebben zojuist de gevreesde BS-variant ontdekt.
Covid-mutanten zijn overal!
Bestel nu je 7e BS-booster voordat het te laat is!

“De COVID-oplichterij is weer begonnen. De gebruikelijke COVID-oplichters hebben hun scripts en de propaganda wordt door de mainstream media verspreid.”

https://www.globalresearch.ca/new-covid-variants-propaganda-ramping-covid-con/5828204

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  UltraZero
2 jaar geleden

Ze zullen nooit stoppen. Ze zijn meedogenloos. Ze geven niet op, daarom komen dit soort mensen in machtsposities terecht.

Phillis Stein
Phillis Stein
2 jaar geleden

Ik zou zeggen dat we waarschijnlijk de 'griep' hadden, met de toevoeging van 5G-stralingsvergiftiging (waarbij ik opmerk dat vergiftiging vrijwel dezelfde symptomen geeft als een 'virus'). Ik vermoed bovendien dat er grafeen of een vergelijkbare component is toegevoegd aan de griepprikken van het vorige seizoen. Vitamine D (en K2) hadden ze aan ouderen moeten geven en dat zou naar mijn mening een aanzienlijk verschil hebben gemaakt.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Ik geloof dat het allemaal een hoax en een complot was, en een van de belangrijkste redenen daarvoor was, zoals hierboven gezegd, “om veel mensen ervan te overtuigen zich te laten injecteren”.

Ik hoop dat u geduld met me hebt, want ik moet bekennen dat ik die twee delen – "Virus betekent gif" en "Motivatie voor causaliteit" – niet begrijp. Misschien ben ik intellectueel lui.

Het punt dat ik wil beargumenteren is: “causaliteit is een illusie van de intellectueel luie” – wat betekent dit – dat dingen gewoon gebeuren, dat er nooit een oorzaak is voor iets?

Citaat: "Het idee dat we tot in den treure reductionistisch kunnen zijn, waarbij we besluiten de ontologie en het kader te kiezen waarin we de natuur gaan begrijpen en dan de brutaliteit hebben om te zeggen dat we causaliteit zullen bereiken, gaat alle perken van de idiotie te buiten." - Nou, ik moet wel een idioot zijn. Ik dacht dat dingen een oorzaak hadden.

Zoals ik het begrijp, kreeg het woord influenza in de 20e eeuw een nieuwe betekenis. De oude betekenis kwam van het woord invloed. Men geloofde dat ons leven onder invloed staat van de sterren en andere hemellichamen, en dat ziekte van bovenaf kwam. In de 20e eeuw begon men het te gebruiken zoals we het nu gebruiken: een ziekte die wordt veroorzaakt door het algemeen aanvaarde, maar hier betwiste, idee van een griepvirus.

Dus "influenza" betekende de oorzaak van elke ziekte, het was van de sterren neergezonden en beïnvloedde ons leven. Gaan we terug naar die tijd? Wetenschappers kunnen nooit een oorzaak vinden, ziekte is door de hemel gezonden?

Ik heb nog een tweede punt over waarheid, leugens en wat te geloven.

Citaat: "Alleen omdat iemand iets zegt, zelfs met overtuiging, betekent nog niet dat hij gelooft wat hij zegt." Dat klopt, en we leren al op jonge leeftijd dat mensen liegen. Het verhaal van Pinokkio leert ons daarover, als we dat al niet door ervaring hadden ontdekt.

Helaas is liegen een menselijke eigenschap die het moeilijk maakt de waarheid te vinden.

Wat betreft wat je over Voltaire zegt – "Iedereen die de macht heeft om je absurditeiten te laten geloven, heeft de macht om je onrecht te laten begaan" – als hij dat zei, waarom zou je dan denken dat hij het niet geloofde? Het is zeker een terechte en waardevolle uitspraak. Absurditeiten hebben mensen vaak overgehaald om oorlog te voeren – het incident in de Golf van Tonkin (dat nooit heeft plaatsgevonden), massavernietigingswapens in Irak, enzovoort.

Vertrouw niemand niet, tenzij je een reden hebt om aan te nemen dat hij/zij heeft gelogen.

Dus hoewel we al op jonge leeftijd leren dat mensen liegen, lijken veel volwassenen die les te vergeten en vertrouwen ze politici en wetenschappers achter een podium en nieuwslezers die propaganda spuien. Voltaire kreeg gelijk toen hij zei dat hij mensen moest overtuigen om onrecht te plegen – al die vrijwilligers die zich bijvoorbeeld vrijwillig aanmeldden om in vaccinatiecentra te werken en mensen de bloedstolselprik te geven.

Dus, na al dat gepraat: "Valt David Martin PhD in deze categorie? Is hij eerder beïnvloed om een ​​agenda te volgen?" – mijn conclusie – ik weet het niet, en ik ben daar stellig van overtuigd!

Overigens heeft Peter Hitchens, voor zover ik weet, twee keer over een soortgelijke ervaring als de jouwe geschreven, namelijk dat een leraar hem vertelde over de aard van de waarheid zoals die door Frances Bacon werd geformuleerd en door Josephine Tey werd herzien.

Van de juichende menigte onder Tony Blair tot de verguisde koning Richard III met zijn bochel: PETER HITCHENS vertelt hoe een detectiveverhaal dat hij van een leraar op een privéschool kreeg, hem de meest waardevolle les in zijn leven leerde: geloof NOOIT wat iedereen anders zegt dat waar is.

Uit dat artikel: “Het boek heet The Daughter Of Time en is geschreven door Josephine Tey, zelf een nogal mysterieuze vrouw over wie we verbazingwekkend weinig weten.

De titel verwijst naar de uitspraak van Sir Francis Bacon: 'Waarheid is de dochter van tijd, niet van autoriteit'. Deze uitspraak zou bekender moeten zijn.

Het is in zekere zin het allerbeste detectiveverhaal ooit geschreven. Degenen die het kennen, behoren tot een aanzienlijk geheim genootschap, dat nog steeds veel te klein is, van geluksvogels. Degenen die het nog niet hebben gelezen, staat een geweldige verrassing en een grote schok te wachten.

...

Of het nu gaat om de Covid-paniek (buitensporig), wie de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog echt heeft gewonnen (de Fransen), de ware aard van het 'Goede Vrijdag'-akkoord (een enorme overgave aan terreur onder Amerikaanse druk) of het huidige conflict in Oekraïne (een andere keer), ik denk altijd aan de lasterlijke uitspraken van Richard III en kom in opstand tegen elke mening die iedereen aanhangt.”

https://www.dailymail.co.uk/debate/article-11966835/PETER-HITCHENS-reveals-detective-novel-taught-NEVER-believe-says.html

“PETER HITCHENS: Vandaag publiceer ik het document dat ons van de oorlog zou kunnen redden”

Uit dat artikel: “Op een dag zullen veel andere mensen in de media en de politiek erkennen dat ze de afgelopen maanden tekort zijn geschoten in hun plicht om de waarheid te vertellen, door te zwijgen of – erger nog – mee te doen aan een schreeuwende poging om cruciale feiten te onderdrukken.”

en – “De dappere dissidenten die protesteerden tegen het verbergen van de waarheid zijn zeer serieuze mannen, totaal apolitieke wetenschappers die de onderdrukking van het bewijsmateriaal dat ze hadden verzameld en onderzocht, gewoonweg niet konden verdragen. Ze zijn door hun voormalige werkgevers met slijm overgoten.”

https://www.dailymail.co.uk/debate/article-8060973/PETER-HITCHENS-Today-Im-publishing-document-save-war.html

Eilandbewoner
Eilandbewoner
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

Dat was een uitstekende opmerking over "invloed/influenza"! Ik had de verbanden nog nooit gelegd tot ik je reactie las! Ik had nog niet eerder over de etymologie van "influenza" nagedacht.
Het is nu allemaal duidelijk.
Omdat ik het blijvende Woord van God eerbiedig, raakte het me meteen! Job 38:31-33:
Kunt u de zoete invloeden van de Pleiaden binden en de banden van Orion losmaken?
Kunt u Mazzaroth op zijn tijd ter wereld brengen?
Of kun jij Arcturus en zijn zonen leiden?
Kent u de bepalingen van de hemel?
Kunt Gij de heerschappij daarvan op aarde bepalen?

Veel dank.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
Antwoord aan  Kijker Zoeker
2 jaar geleden

ps – “De waarheid is de dochter van de tijd en niet van autoriteit” – Francis Bacon, en ik heb geen reden om te denken dat hij het niet geloofde.

Kijker Zoeker
Kijker Zoeker
2 jaar geleden

“FDA laat bom met ivermectine vallen”

https://www.zerohedge.com/covid-19/fda-drops-ivermectin-bombshell

snarevox
snarevox
2 jaar geleden

Het is de HOOGSTE tijd dat dit aspect meer aandacht krijgt. Ik zeg dit al sinds ik dit schrijf, maar krijg er alleen maar weerstand op.

GRIEP IS NOG STEEDS GRIEP, WELKE ANDERE NAAM OOK.

grrlrocks
grrlrocks
2 jaar geleden

Je vergist je als je in paragraaf 2, onder "Motivatie voor causaliteit", zegt dat het David Martin was die Alec Zeck constant onderbrak... het was precies het tegenovergestelde – Zeck onderbrak Martin constant. Ik heb net het interview bekeken en Zeck liet Martin nauwelijks zijn uitspraken afmaken. En Zeck zei meer dan eens dingen als: "Laat me uitpraten" of "Laat me spreken", ondanks dat HIJ degene was die Martin onderbrak. Dat zou je een verkeerde indruk kunnen hebben gegeven. Maar wat de reden ook is, je hebt het mis.

Ferd III
Ferd III
2 jaar geleden

De Rona-zwendelpandemie heeft niets met de CC te maken. Als ik zulke onzin lees, zet ik het geluid gewoon uit. Martin weet vrijwel niets over de CC, of ​​zelfs maar over de geschiedenis van de 'wetenschap'. Je kunt teruggaan naar de 19e eeuw om de oorsprong van het medisch totalitarisme te vinden – allemaal afkomstig uit de 'Tijd van de Rede'.

madeliefje
madeliefje
2 jaar geleden

Mijn mening. Ik ben zeer dankbaar voor de genialiteit van mannen zoals Dr. David Martin. Ik moet erop vertrouwen dat hij gerechtigheid voor de mensheid zal bewerkstelligen. In de afgelopen drie jaar heb ik door uitgebreid onderzoek (meer dan 3 uur) geleerd dat ik absoluut niets kan vertrouwen. Ik moet absoluut alles in twijfel trekken. Ik accepteer nu dat ik, toen ik mijn hele leven ziek was, vergiftigd ben. Covid-5000 was een goed geplande criminele samenzwering om de mensheid te ontvolken/de totale controle over te nemen en zichzelf enorme sommen belastinggeld uit elk land toe te eigenen. Ze wilden ervoor zorgen dat er genoeg geld was om elke autoriteit ter wereld te blijven omkopen. Ik heb nooit geloofd dat geld de wortel van alle kwaad was, tot nu toe.
Vóór de vaccins was er nooit sprake van overdracht van mens op mens, maar van gif dat aanvankelijk in de lucht hing toen ze in het laboratorium geproduceerde gifstoffen vrijgaven. In de Italiaanse en Franse studies vonden de wetenschappers maar liefst 36 gifstoffen en toxines. (Dr. Bryan Ardis.com leest de studies voor) Het is ongetwijfeld in de lucht gespoten. Door hun angstspelletjes, geholpen door alle regeringen die door het WEF geïnfiltreerd waren, vervalsten ze de cijfers van de zogenaamde covid-doden en vermoordden ze onze ouderen in verzorgingshuizen en ziekenhuizen om de aantallen op te drijven. Geholpen door het medisch personeel, dat vond dat hun salaris belangrijker was dan het leven van anderen. Vervolgens duwden ze miljarden mensen nog meer gif in de armen. We zien nu massale sterfgevallen en invaliditeit door deze gifstoffen. Ik ben de afgelopen drie jaar twee keer ernstig ziek geweest met ernstige griepachtige verschijnselen. Ik behandel mezelf de afgelopen vier maanden voor gifvergiftiging en heb een enorme verbetering in mijn gezondheid en energie gezien. David Martin is duidelijk getraumatiseerd door zijn jeugd. Dat soort schade doet mij vermoeden dat hij zich bij geen enkele groep zou aansluiten. Ik las een opmerking waarin stond dat hij de gecontroleerde oppositie zou zijn. Wat een grap!
Hij zou zich altijd alleen maar aan zichzelf verantwoorden. Zoals je hebt gehoord, staat hij niemand toe iets te zeggen waar hij het niet mee eens is en hij heeft het superieure intellect om erover te debatteren. Ik heb hem drie jaar geleden gevonden en vanaf het begin heeft hij covid-3 nooit een virus genoemd. Hij noemde het een criminele oplichterij, net als Dr. Mike Yeadon, die ik gelukkig ook in dezelfde periode vond. Mike Yeadon erkent nu ook dat dit waarschijnlijk een gif uit de lucht was. Mike trekt de virustheorie ook in twijfel, aangezien hij viroloog is, wat best lastig voor hem is.

Chris Carvell
Chris Carvell
2 jaar geleden

Als natuurkundige zou ik, als ik verklaar dat ik een nieuwe planeet of een nieuw fundamenteel deeltje heb ontdekt, daar bewijs voor moeten leveren, bijvoorbeeld een afbeelding.
ER IS NOG NOOIT EEN VIRUS GEÏSOLEERD, GEZUIVERD, IN BEELD GEMAAKT, GESEQUENCEERD, enz. EN HET IS NOOIT AANGETOOND DAT HET ZIEKTE VERSPREIDT. Daarom moeten we in de eerste plaats deze KERNLEUGENS van de satanisten aankaarten, waaruit alle andere daaruit voortvloeiende leugens (maskers, lockdowns, "vaccins", enz.) duidelijk worden.

Bid voor Karen Kingston die beweert dat de handlangers van Dr. Malone het op haar gemunt hebben, omdat ze onthulde dat de "experimentele gentherapie" (ha ha) in werkelijkheid een "militaire tegenmaatregel" van het Amerikaanse Ministerie van Defensie is met EUA en een "elektromagnetisch apparaat" (voor verbinding met IoT, AI, 5G/6G/7G etc.) dat Wij, het Volk, verminkt, steriliseert, doodt en transhumaniseert tot digitale slaven voor de psychopathische, kwaadaardige globalisten.

Ontdekker
Ontdekker
2 jaar geleden

Ik vind Alec neerbuigend en hij onderbreekt David meestal midden in een zin, en laat zijn gast meerdere keren niet uitspreken. In tegenstelling tot wat hij in de schriftelijke samenvatting zegt, is David NIET van gedachten veranderd.
Het lijkt erop dat Alec zijn gast ondermijnt.