Laatste nieuws op de ochtend van vrijdag 25 junith onthulde dat Matt Hancock een geheime affaire heeft gehad met zijn assistente Gina Coladangelo. We denken dat dit het enige is waar de natie over praat sinds de beelden van Hancock die de miljonairlobbyist omhelst, werden gepubliceerd. Het staat in ieder geval overal in de mainstream media en we betwijfelen of het binnenkort geen voorpaginanieuws meer zal zijn.
Maar omdat u zo geniet van Hancocks schaamte, weet u waarschijnlijk niet dat Public Health England op diezelfde dag een rapport publiceerde waaruit bleek dat de meeste vermeende Covid-19-doden aanzienlijk hoger liggen bij mensen die ten minste één dosis van het Covid-19-vaccin hebben gehad. Het hoogste aantal sterfgevallen vond plaats bij mensen die geacht werden volledig gevaccineerd te zijn.
Het rapport getiteld 'Zorgwekkende varianten van SARS-CoV-2 en varianten die in Engeland worden onderzocht', is de 17th technische briefing over vermeende zorgwekkende varianten in het Verenigd Koninkrijk en is buitengewoon interessante lectuur als je beseft wat de statistieken ons eigenlijk vertellen.
PHE heeft een handige tabel samengesteld met het aantal vermeende bevestigde gevallen van de Delta-variant in het Verenigd Koninkrijk, samen met het aantal vermeende sterfgevallen als gevolg van de variant. De tabel laat zien dat sinds 1st Februari 2021 tot en met 21st In juni 2021 waren er 9,571 vermeende bevestigde gevallen van de Deltavariant bij mensen ouder dan 50 jaar. Hiervan waren 8,025 alleen al in de afgelopen 28 dagen bevestigd.
Uit de gegevens blijkt echter dat ongevaccineerde mensen van 50 jaar en ouder slechts 10% van de vermeende bevestigde Covid-gevallen uitmaken, terwijl volledig gevaccineerde mensen 37% van de vermeende bevestigde gevallen uitmaken. Nog eens 40% van de vermeende gevallen betreft mensen die ten minste 19 dagen vóór hun vermeende bevestigde Covid-21-infectie één dosis van een Covid-19-vaccin hebben gekregen.

Zoals u in de bovenstaande tabel kunt zien, is het aantal mensen van 50 jaar en ouder dat volledig gevaccineerd is en een vermeend bevestigd geval van de Deltavariant heeft, 3 keer zo groot als het aantal mensen dat niet gevaccineerd is. Het aantal mensen van 1 jaar en ouder dat ten minste één dosis van het Covid-vaccin heeft gehad en een vermeend bevestigd geval van de Deltavariant heeft, is bijna 50 keer zo groot als het aantal mensen dat niet gevaccineerd is.
Toen de Covid-19-vaccins een noodvergunning kregen, hadden de autoriteiten geen idee of ze zouden werken. De beperkte onderzoeken die werden uitgevoerd, maten alleen of een gevaccineerde persoon ernstig ziek zou worden bij een infectie met Covid-19, ze maten niet of een gevaccineerde persoon nog steeds besmet kon raken met Covid-19, en ze maten niet of een gevaccineerde persoon het virus nog steeds kon verspreiden in overeenstemming met de algemeen aanvaarde kiemtheorie.
Er wordt beweerd dat vaccins de kans op een ernstige ziekte bij een infectie met Covid-19 aanzienlijk verkleinen. Hoewel een aanzienlijk hoger aantal gevaccineerde 50-plussers een bevestigd geval van de Deltavariant heeft vergeleken met niet-gevaccineerden, veronderstelt u dat het tegenovergestelde het geval zou zijn bij het aantal mensen dat naar verluidt is overleden aan de Deltavariant?

Omdat meneer Hancock ons keer op keer heeft verteld dat de Covid-19-vaccins onze enige weg terug naar normaal zijn en dat we naar voren moeten treden, onze mouwen moeten opstropen en de prik moeten halen wanneer dat nodig is. Dus de vaccins moeten toch zeker doen wat ze beloven? Het is toch niet zo dat meneer Hancock tegen ons zou liegen? Hij heeft misschien wel tegen zijn vrouw van vijftien jaar gelogen en een affaire gehad met een assistent die hij had aangesteld om het ministerie van Volksgezondheid te controleren en haar daarvoor belastinggeld te geven, maar hij zou toch niet tegen het Britse volk liegen?
Helaas lijkt het erop dat meneer Hancock weer eens liegt: in plaats van dat de Covid-19-vaccins onze weg terug naar normaal zijn, is het juist het tegenovergestelde. Want de gegevens van Public Health England laten zien dat het aantal vermeende sterfgevallen als gevolg van de Delta-variant het hoogst is onder degenen die twee doses van het vaccin hebben gekregen.

Van de 117 vermeende Covid-doden die sinds 1 zijn voorgekomen,st In februari waren maar liefst 60% van hen mensen die minstens één dosis van een Covid-19-vaccin hadden gekregen, dat hen zogenaamd zou moeten beschermen tegen ernstige ziekte. Maar de meerderheid bestond niet uit mensen die slechts één dosis hadden gekregen. 70% van degenen die zelfs na minstens één dosis van de Covid-19-prik waren overleden, was in feite volledig gevaccineerd, en nog eens 27% van degenen die minstens één dosis hadden gehad, had hun eerste dosis minstens 21 dagen voor hun overlijden ontvangen.
Volgens gegevens van PHE vertegenwoordigt het aantal niet-gevaccineerde mensen dat vermoedelijk is overleden aan de Deltavariant slechts 37% van alle vermeende Covid-doden.
PHE onthulde in hun rapport ook hoe angstaanjagend gevaarlijk de Deltavariant is. Tabel 2 laat zien dat het sterftecijfer voor de Deltavariant een astronomische 0.1% bedraagt.

We vragen ons af of u net zo verbaasd was als wij over een sterftecijfer van slechts 0.1%? Misschien is het een vergissing, want de mensen die trouw het BBC-nieuws volgen, de overheid en de WHO vertrouwen, trouw een mondkapje dragen, anderen verkondigen dat er niets aan de hand is als het gaat om het nemen van een experimenteel vaccin omdat "de wetenschap nu gewoon sneller is", en anderen proberen te dwingen zich te laten vaccineren omdat "de deltavariant echt gevaarlijk is", kunnen toch niet allemaal ongelijk hebben?
The Expose heeft dringend uw hulp nodig…
Kunt u ons helpen om de eerlijke, betrouwbare, krachtige en waarheidsgetrouwe journalistiek van The Expose draaiende te houden?
Uw overheids- en Big Tech-organisaties
proberen The Expose het zwijgen op te leggen en uit te schakelen.
Daarom hebben we uw hulp nodig om ervoor te zorgen
wij kunnen u blijven voorzien van de
feiten die de mainstream weigert te delen.
De overheid financiert ons niet
om leugens en propaganda op hun site te publiceren
namens de Mainstream Media.
In plaats daarvan vertrouwen we uitsluitend op uw steun. Dus
steun ons alstublieft in onze inspanningen om
jij eerlijke, betrouwbare onderzoeksjournalistiek
vandaag nog. Het is veilig, snel en gemakkelijk.
Selecteer hieronder de methode die u het prettigst vindt om uw steun te betuigen.
Categorieën: Breaking News, Wist u dat?, De Expose-blog, Wereldnieuws
Hier draagt niemand een mondkapje en houdt men zich alleen aan social distancing, want daar moeten ze dat doen, maar nergens anders. Het is een van de meest multiculturele regio's van heel Australië. Mensen zijn constant op reis voor hun werk, zoals het bezorgen van voedsel, granen, vlees, wol, enz. aan markten. Ook reizen mensen constant naar het buitenland voor zaken, zowel interprovinciaal als binnen de staat. Toen de burgeroorlog uitbrak, was het net na Chinees Nieuwjaar en waren veel Chinezen net terug van een familiebezoek. Geen enkele pesto hier heeft ooit COVID gehad. En bijna heel Australië en de rest van de wereld zijn hetzelfde. Het is allemaal gericht op het beïnvloeden van de stad en de voorsteden en het ruïneren van hun bedrijven. Niet de feodale klasse. Zij worden beschermd als onderdeel van het rijk van de nieuwe wereldorde.
Rechts
Ze zijn er allemaal mee bezig. Niemand heeft in al die maanden een woord gezegd over zijn heerschappij en macht over het volk. Deze kleine rat moet weg. Nee, Boris, de zaak is nog niet af.
Om eerlijk te zijn. Iemand op YouTube wees erop dat haar benen twee meter uit elkaar stonden.
Idioot. Zie je niet dat het lage aantal betekent dat de vaccins werken? Dat degenen die volledig gevaccineerd zijn gestorven slechts de ongelukkige enkeling zijn, terwijl de rest beschermd is tegen ernstige ziekten. Gewoon dom. Of te veel troep roken.
Misschien moet je er eens een gooien en er nog eens over nadenken
Oh kijk, een Pfizer-medewerker heeft zich bij de chat aangesloten
Mensen weten niet hoe ze de data moeten interpreteren, en dit artikel heeft slechts afbeeldingen van een deel ervan gepubliceerd. Eén persoon in de reacties kan 'COVID' niet eens spellen. Dit gaat nu echt heel erg worden. Het aantal gevallen in het VK neemt enorm toe, Europa eerst – en dan weer de VS. Houd je vast. Ik denk dat we deze keer veel meer gevallen zullen zien, maar minder doden.
Er zullen alleen gevallen zijn vanwege de prik
Of de "ziekte" bestaat niet!!!!! We zijn vanaf het begin voorgelogen door "covid" op elk overlijdenscertificaat te zetten. De "vaccinatie" is sowieso nutteloos gebleken. Je moet je verstand gebruiken, maat.
Het betekent helemaal niets. Wat het zegt, is dat 33% van de steekproef gevaccineerd was en 67% niet. Je kunt onmogelijk een beschermingsniveau vaststellen als je geen idee hebt van de omstandigheden rond de COVID-19-besmetting of de verhouding tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden die in het wild aan het virus zijn blootgesteld.
Zoals bij alle vormen van deze ziekte zijn er waarschijnlijk miljoenen mensen die een natuurlijke immuniteit hebben die precies hetzelfde is, of zelfs veel beter, dan de beweerde effectiviteit van het vaccin.
Dit is misleidend. Dit zijn absolute cijfers, dus je moet rekening houden met de relatieve omvang van de gevaccineerde versus de niet-gevaccineerde groepen.
92.3% van de 50-plussers heeft 2 doses gehad (https://www.england.nhs.uk/statistics/wp-content/uploads/sites/2/2021/06/COVID-19-weekly-announced-vaccinations-24-June-2021.pdf)
Volgens het PHE-rapport hebben gevaccineerde 50-plussers dus een kans van 0.00026% om te overlijden aan COVID, vergeleken met 0.0025% voor ongevaccineerden. Een ruwe analyse laat zien dat vaccinatie het risico op overlijden aan COVID bij 50-plussers met een factor 10 vermindert.
Dit is (nog) geen teken van ADE, maar de kleine waarschijnlijkheid laat zien dat het absolute risicovoordeel van het nemen van het vaccin ongelooflijk laag is en moet worden afgewogen tegen onze toegenomen kennis over de bijwerkingen van het vaccin.
Ja!
Dat verandert niets aan het feit dat het sterftecijfer onder covid-19 astronomisch LAAG is. Waarom zou je een experimenteel vaccin nemen voor een ziekte met een laag risico die niet erger is dan griep, terwijl je gewoon gezond kunt eten en je immuunsysteem je er wel vanaf helpt?
0.02% kans om eraan te overlijden
Covid is niet gezuiverd en geïsoleerd, dus die statistieken die je noemt zijn onzin. ADE wordt een steeds vaker voorkomend thema en dat zal de komende maanden zo blijven! De risico's van het innemen van deze gifstoffen zijn veel groter dan de voordelen... infecteren is er geen echt voordeel, mensen zijn opgelicht met het doel om te ontvolken.
Als ze het virus niet kunnen vinden, hoe kunnen ze dan weten dat het een variant is?!
Ze kijken met hun telescoop achterstevoren naar je keelpijn. Ze gebruiken echte wetenschap. De variant heeft andere voornaamwoorden op de stekels.
Ontvolking: hoe?
Door de prikpop
Precies. De overgrote meerderheid van die leeftijdsgroep is volledig gevaccineerd, dus dit komt volledig overeen met wat je zou verwachten bij een stijgend aantal gevallen, aangezien het vaccin zeer effectief is, maar niet 100% effectief.
NEE, DAT ZIJN ZE NIET
Als ik gevaccineerd was geweest, had ik helemaal niet verwacht dat ik Covid zou krijgen – is dat niet waar vaccins voor zijn? 🤔. Het feit dat mensen die gevaccineerd zijn het krijgen en sterven, laat me zien dat hun immuunsysteem links staat. Net zoals alle artsen en wetenschappers die het zwijgen werd opgelegd, zeiden dat het zou gebeuren. Dit is nog maar het begin – geef het een jaar en laten we de statistieken opnieuw bekijken.
Het voorkomt niet dat je het krijgt. Het voorkomt ernstige ziekte en overlijden, maar is niet 100% vergelijkbaar met geen enkel vaccin, dus een klein aantal mensen zal alsnog sterven. Mijn god, wat is het toch met jullie anti-vaxxers, jullie pikken de feiten er maar uit.
Je hebt gelijk – mensen sterven altijd. Maar COVID was toch zo dodelijk? Toch niet erger dan de griep van 2018 en veel minder dan die van 2000. Een statistisch feit. De wet van Farr – de dood is de enige relevante indicator voor de ernst van een ziekte – "al het andere is een gevolgtrekking". En toch laten deze statistieken duidelijk zien dat de enige significante indicator – de dood – veel hoger is onder gevaccineerden (en in dit geval de volledig gevaccineerden het hoogst). Precies zoals veel onafhankelijke wetenschappers en artsen waarschuwden. Dus wie is er nu aan het cherry-picken, mijn vriend?
Het is een experiment. Het is nog nooit getest. Wij (of moet ik zeggen de dommeriken die zich dat spul in je laten stoppen) zijn de proefkonijnen.
Waar haal je het cijfer vandaan dat 92.3% de prik heeft gehad? Ik geloof het niet. Laat het bewijs maar zien.
https://www.england.nhs.uk/statistics/wp-content/uploads/sites/2/2021/06/COVID-19-weekly-announced-vaccinations-24-June-2021.pdf
pagina 4
de corrupte regering die cijfers masseert om meer mensen te verleiden de prik te halen
Nee, jij bent de baas! Je kunt de ruwe data niet manipuleren. Kijk naar de kolommen met de 'totale' ruwe data. Totaal gevaccineerden versus totaal ongevaccineerden. In de data staan twee keer zoveel ongevaccineerde 'gevallen' als gevaccineerde 'gevallen'. Dus als je naar het 'totale' aantal sterfgevallen kijkt, moet je daar rekening mee houden. Hoe je het ook bekijkt, er zijn meer 'doden' onder gevaccineerden dan onder ongevaccineerden. Ook is er in het rapport van week 17 een toename van 6.6 keer in het aantal gevaccineerde sterfgevallen ten opzichte van de week ervoor. Dat kun je niet anders interpreteren!
Omdat het een groep betreft waarbij IEDEREEN gevaccineerd is.
Daarom heeft de auteur de groep mensen onder de 50 compleet genegeerd, het paste niet in het verhaal dat hij/zij aan het creëren was.
In een groep waar vrijwel iedereen gevaccineerd is, zal het aantal gevaccineerden dat nog steeds Covid oploopt hoger zijn dan het aantal ongevaccineerden dat Covid oploopt, omdat het aantal ongevaccineerden zo laag is. De enige reden dat er überhaupt ongevaccineerden Covid oplopen, is omdat het vaccinatieprogramma niet 100% succesvol was.
Ik heb geweigerd totdat het experimentele vaccinonderzoek voorbij was, omdat er nog geen virus is gevonden.
Precies!!!
Onzin, ik denk dat je een cursus statistische analyse moet volgen. Oh, en stop met luisteren naar de kwaadaardige Mike Yeadon.
Leg het eens uit…
Mike Yeadon koestert een enorme wrok tegen Pfizer. Ze hebben hem ontslagen, hij heeft zijn eigen bedrijf opgericht dat hij voor een groot bedrag wilde verkopen toen Pfizer een product van de concurrent op de markt bracht dat effectiever was, waardoor de verkoop niet doorging. Hij wil er alles aan doen om Pfizer te ruïneren.
Hoe kun je het feit dat de CEO van Pfizer het Pfizer-vaccin (oftewel het medische hulpmiddel) nog niet heeft gehad, verklaren als een teken van wrok?
Hij zei dat hij het in december niet had gehad omdat hij niet voor wilde dringen. Hij heeft het inmiddels wel gehad en er staat een video op Twitter waarin hij het heeft.
😂😂😂 Je kunt er zeker van zijn dat als een van die grote jongens zou geloven dat het vaccin veilig is, ze vooraan in de rij zouden staan – ineens geven ze anderen voorrang 🤔. Wees niet zo naïef.
Kun je je de ophef voorstellen als zij het als eerste zouden krijgen?! Ze zouden door de pers en natuurlijk door jouzelf worden afgekraakt. Wees niet zo naïef.
Chloe, je spuit uit het gat in je kont
https://www.axios.com/pfizer-ceo-coronavirus-vaccine-e7599596-a658-41ed-82fd-5389347c3f2b.html
Mike Yeadon is slechts één van de vele tienduizenden echte professionals die niet door Bill Gates worden gefinancierd en die ons vertellen dat de covid-prik gevaarlijk is en mensen doodt en invalideert. Het lijkt erop dat er elke dag meer mensen hun stem laten horen.
Dr. Robert Malone, de uitvinder van mRNA-vaccins, zegt hetzelfde Persoonlijk zou ik zeer wantrouwend staan tegenover iedereen die beweert een verpleegster te zijn, terwijl hij de basisprincipes van de werking van het immuunsysteem niet lijkt te kennen, en jij weet dat duidelijk niet.
Ik beweerde niet dat ik verpleegkundige was, ik zei dat ik op de intensive care werk. Ik heb al je andere onzinnige berichten gezien en heb geen zin om met je te discussiëren. We zijn het erover eens dat we het oneens zijn. Ik weet wat ik zie en ik zou liever het HEEL kleine risico op bijwerkingen van het vaccin nemen dan doormaken wat deze arme covidpatiënten doormaken. Het is niets minder dan een marteling voor hen en hun families. Ik zal niet meer reageren op deze thread, omdat de meerderheid de cijfers verdraait om hun mening te dienen. Hoe zit het met het feit dat er niemand onder de 50 aan is overleden? Hoe zit het met het feit dat een relatief klein aantal gevaccineerde mensen covid heeft opgelopen in vergelijking met de niet-gevaccineerden? Zoals ik al zei, past het niet bij de toon van het artikel. Ik hoop oprecht dat je het in de toekomst niet krijgt, veel succes.
Waarom staan medicijnen voor vroege interventie erom bekend wonderen te verrichten bij het voorkomen dat de ziekte uit de hand loopt? Als u hierop kunt antwoorden, zou ik verbaasd zijn.
Het feit dat er maar heel weinig mensen onder de 50 zijn overleden, betekent dat mensen onder de 50 het vaccin niet nodig hebben – dus waarom pushen ze het dan voor mensen onder de 50? Ik ken niemand die alleen aan Covid is overleden (iedereen die geen onderliggende gezondheidsproblemen had) – ik ken er meerdere die aan het vaccin zijn overleden en nog meer die door het vaccin zijn beschadigd. Er zijn veel te veel zorgprofessionals die zich zorgen maken – dit alleen al zou alarmbellen bij je moeten doen rinkelen – en nog meer omdat hun stemmen in alle SM-kanalen en de MSM worden onderdrukt – als ze in het vaccin geloven, waarom zijn ze dan zo bang om deze mensen met hen in debat te laten gaan – waarom beperken ze de vrijheid van meningsuiting? Waarom stel je deze vragen niet ook? Bekijk het van alle kanten en neem dan een weloverwogen beslissing in plaats van alleen maar te luisteren naar de propaganda die 24/7 wordt verspreid. Ik heb het allemaal aangehoord en mijn vrouwelijke intuïtie alleen al zegt me dat er iets niet klopt. Artsen ontslaan omdat ze tegen hun verhaal ingaan? Ik ken twee goede chirurgen die op het punt staan om ontslag te nemen als ze gedwongen worden om hun ontslag te nemen. Luister eens naar de goede jongens...
U werkt op de IC, maar bent geen verpleegkundige?
Een medisch onbevoegde vloerreiniger weet alles, hè? Die tienduizenden medische professionals met tientallen jaren ervaring en kennis die ALLEMAAL ZEGGEN DAT DE INJECTIE GEVAARLIJK IS en gestopt moet worden, moeten het wel helemaal mis hebben, vergeleken met mevrouw Mop van de ACU.
Ben je geen familie van Bill Gates? Je lijkt dezelfde medische kwalificaties te hebben als hij = mooie FA.
Wij hebben covid-moeheid…….
Annuleer covid, het beledigt ons
Oh, en ze publiceren dit rapport elke vrijdag, er is geen groot plan om dit samen te laten vallen met MH
Het manipuleren van de data om je verhaal te laten kloppen, maakt het niet waar. De klinisch meest kwetsbaren, 80+, 70+, vormen waarschijnlijk een hoog percentage van de sterfgevallen onder 50-plussers. Sommige mensen hebben al een zeer kwetsbare gezondheid en omdat hun immuunsysteem al is aangetast, is Covid19 de druppel die de emmer doet overlopen. Vaccinatie zal niet per se werken bij deze kwetsbare mensen, omdat de immuunrespons op vaccinatie mogelijk gewoonweg niet aanwezig is. We zullen aan de hand van de toekomstige sterfgevallen moeten zien of het vaccin effectief werkt. Veel lagere sterfgevallen in het algemeen betekenen dat de vaccins daadwerkelijk werken!
Ja, wij zijn de proefkonijnen die nog in de derde fase van het onderzoek zitten tot 2023! Volgens Pfizer.🙂
Ik behoor dus tot de kritieke, extreem kwetsbare groep, dus zeg de overheid! Ik had COVID (griep) in januari en heb nog steeds natuurlijke antilichamen. Ik weigerde naar het ziekenhuis te gaan en herstelde thuis, niet erger dan de griep die ik voor het laatst had tijdens de millenniumepidemie van 1999-2000!
En ook de sterfgevallen onder ongevaccineerden vallen in diezelfde leeftijdscategorie.
Het is zomer, dus minder mensen krijgen griep en longontsteking en sterven er dus minder aan. Dat is de eenvoudigste manier om een toename van het aantal Covid19-'gevallen' te verklaren, veroorzaakt door meer testen of het opvoeren van de amplificatie van de test, maar met een lager percentage sterfgevallen onder degenen die 'positief' testen met de niet-authentieke PCR-test.
Ook afgelopen zomer veel lagere sterfgevallen en geen vaccins
Een goede dag voor slecht nieuws. Het sterftecijfer van gevaccineerde mensen zal stijgen met de komst van de seizoensgriep. Degenen die niet gevaccineerd zijn, krijgen de schuld van alles. Ik denk dat regeringen over de hele wereld verrast zijn door de snelheid waarmee deze vaccins mensen doden. Dit werd pas in oktober verwacht, toen ze de schuld konden geven aan de wintervariant.
Nog meer onzin. Ik werk in een ziekenhuis, dus ik weet dat de meeste mensen die sterven niet gevaccineerd zijn. Degenen die wel gevaccineerd zijn en overleden, waren erg zwak.
Wat is uw werk, als ik vragen mag, en verzorgt u COVID-patiënten?
Ik werk op de IC met covid-patiënten
Hoi Chloe, kun je ons meer vertellen over wat je op de IC hebt gezien? Hoe verschilt wat je ziet bij 'covid'-patiënten van andere luchtwegaandoeningen? Ik ben bang dat ik een complete scepticus ben, maar ik zou graag meer mensen horen die in de ziekenhuizen werken. Veel succes.
Covid tast meerdere organen aan, niet alleen de longen. Bloedstolsels, hartproblemen, leverproblemen... ik kan nog wel even doorgaan. Het is een vreselijke ziekte en ik zou het mijn ergste vijand niet toewensen.
Dus een beetje zoals aids dus. Een verzamelnaam voor een veelheid aan aandoeningen, verbonden door de aanwezigheid van een computergemodelleerd virus, waarvan het bestaan nooit is aangetoond, laat staan dat het deze aandoeningen veroorzaakt. Ik geloof niet dat jij op een covidafdeling werkt.
Hoe weet je dat Covid19 de nieren, lever, enz. aantast? Welke tests worden er gedaan om vast te stellen dat de lever of nieren door Covid19 worden aangevallen? Wordt er vocht uit de vloeistof gehaald en wordt het virus, indien aanwezig, gezuiverd van alle andere bestanddelen? Of gaan artsen, die te horen hebben gekregen dat Covid19 de nieren of lever aantast, er gewoon van uit dat Covid19 de lever of nieren aantast, omdat de patiënt positief heeft getest met een test die meestal valspositief is?
Grappig dat mensen zoveel 'effecten' (GEEN bijwerkingen) ondervinden van de prik... Blijf vooral graven.
Het is zo'n vreselijke ziekte (en dat komt niet doordat de ziekte niet bestaat) dat 50,000 mensen naar een voetbalwedstrijd kunnen gaan, dat bezwete voetballers elkaar kunnen omhelzen en kussen, dat GN massabijeenkomsten, Grammy's en protesten met 1-2 miljoen man kan organiseren, terwijl de politie er zorgeloos bijstaat.
Mensen met muilkorven lopen hand in hand met mensen zonder muilkorf…
Weet je, in plaats van in paniek te raken en te roepen: "OMG, jullie riskeren jullie eigen leven!"
Ben je verbijsterd dat onze ex-crimineel...ik bedoel minister van Volksgezondheid zijn leven riskeert voor een zoen?
Word wakker omwille van Christus.
Degenen die niet gevaccineerd zijn en zijn overleden, zijn ook oud en zeer zwak
De overgrote meerderheid van de 50-plussers is dubbel gevaccineerd, dus je zult natuurlijk meer sterfgevallen vinden, aangezien slechts een heel klein deel niet gevaccineerd is. Het is simpele rekensom.
Als je Covid had en binnen een maand overleed, werd dat op de overlijdensakte vermeld als een Covid-overlijden (zelfs als dat duidelijk niet zo was). Als je binnen een maand aan het vaccin overlijdt, staat er niets op de overlijdensakte. Ik ken mensen die een week na vaccinatie zijn overleden – meerdere stolsels in benen en longen. Dit is zeer ongebruikelijk, zoals je weet van je werk op de intensive care – een stolsel in de longen / een stolsel in de hersenen / een stolsel in het been – maar meerdere stolsels – zeldzaam. Ik was ooit verpleegkundige en heb nog nooit van meerdere stolsels gehoord. 100% vaccingerelateerd.
En degenen die aan Covid stierven, waren ook erg kwetsbaar – zoals de gewone griep elk jaar doet. Dus waarom gaven ze een experimenteel vaccin aan mensen die al erg kwetsbaar waren? Wie is verantwoordelijk voor die beslissing? Ik ken behoorlijk wat jongeren die het vaccin hebben genomen – geen van hen – geen van allen, toen ernaar gevraagd werd, had enig idee dat het nog in de experimentele fase zat. Bedrog van de bovenste plank, mijn vriend. Waar was de geïnformeerde toestemming?
Zwakker geworden of je weet wel: 'Dood' door het vaccin.
En ja, de miljoenen die uit het ziekenhuis zijn gezet, van wie belangrijke operaties zijn afgezegd, kwetsbare mensen zijn opgesloten in verzorgingstehuizen, en zijn geïnjecteerd met wat onmiskenbaar 'Experimentele Vaccins' worden genoemd.
Ik heb vrienden verloren door deze oplichterij. Een vriend van mij verloor zijn vader nadat hij uit het ziekenhuis was gezet. Een vriend van de familie die aan complicaties leed, had een overlijdensakte laten opstellen die nu is vernietigd na een complete nachtmerrie.
Mijn familie heeft drie keer een bezoek gebracht aan twee grote Britse ziekenhuizen. Elke keer werd het op video vastgelegd, zodat je een speld kon horen vallen.
Aan welke patiënten zijn jullie allemaal overleden? Of is het iets waarvan het bestaan nooit bewezen is, de DNR's die zijn uitgeschreven? Of misschien midazolam?
Hoe dan ook, de veronderstelde dodentallen komen overeen met het volledig verdwijnen van de griep. En dan hebben we het nog niet eens over de honderdduizenden mensen die door de CDC als onjuist zijn afgeschreven (tweehonderdtwintigduizend).
Laten we eerlijk zijn: geen enkel virus, waar dan ook, OOIT is ooit volledig en netjes gescheiden van andere materie (geïsoleerd), in een nieuwe gastheer geplaatst en heeft vervolgens de ziekte veroorzaakt die het zou moeten veroorzaken.
OOIT.
En laat me maar niet beginnen over de geldmachine van de NHS en de miljarden die worden uitgegeven aan reclame op alle mogelijke platforms, onder allerlei vermommingen, al het personeel met hun gegarandeerde loon elke week, terwijl ondertussen mensen hun leven, hun huis en hun bedrijf verliezen.
Je moet je hoofd uit je kont halen.
Dit is absolute onzin. Kijk naar de cijfers, stop met het verspreiden van domme politieke opvattingen, jullie moeten allemaal volwassen worden, alsjeblieft.
Jill Biden: 'toen de pandemie begon, hadden ze al een pandemie klaarstaan'. Ga naar 5:25.
https://www.youtube.com/watch?v=jy7y2zHCGXQ
Ja, de gevaccineerden zien nu de effecten van hun gif, en zullen in grote aantallen blijven sterven naarmate de maanden verstrijken. De herfst en winter zullen de ADE en Cykotine-storm inluiden.
Zou je er geld op inzetten?
Jammer dat je er niet bij kunt zijn als covid je te pakken krijgt.
Jammer dat je niet eerder gezonde en gezonde mensen ziet die een beroerte krijgen en blind worden twee weken na de dodelijke covid-prik, zoals sommigen van ons hebben meegemaakt.
Bent u een dief van de farmaceutische industrie?
Voor iemand die op de IC werkt en, naar ik aanneem, in een verzorgende rol, is dat een nogal ongevoelige opmerking van een zorgverlener. En aangezien hij nog geen Covid heeft gehad, is dat een vrij goede indicator dat hij natuurlijke immuniteit heeft opgebouwd. Of, als hij Covid heeft gehad, heeft hij ook natuurlijke immuniteit...
Er zijn in het Verenigd Koninkrijk relatief weinig 50-plussers die nog steeds niet gevaccineerd zijn. We kunnen dan ook niet de conclusie trekken die in dit artikel wordt gesuggereerd, namelijk dat niet-gevaccineerden 'ondervertegenwoordigd' zijn in de cijfers over het aantal gevallen van de Deltavariant, zonder dat we rekening houden met deze ongelijke leeftijdsverdeling van de vaccinaties.
Toch is het belangrijk om deze cijfers nauwlettend in de gaten te houden, omdat er statistisch gezien wellicht meer significante patronen naar voren komen.
Hoe weten we dat de statistieken kloppen wat betreft het vermeende aantal mensen dat inmiddels zogenaamd is ‘gevaccineerd’?
Ze hebben over werkelijk ALLES gelogen, dus waarom zouden ze dan niet liegen over het aantal mensen waarvan zij beweren dat ze gevaccineerd zijn?
Als je het publiek vertelt dat de meeste mensen gevaccineerd zijn, zullen degenen met een zwakkere geest die nog niet bezweken zijn voor de zware propaganda en chantagetactieken, vanzelf de mouwen opstropen en gehoorzamen?
Wat Hancock en zijn slet betreft: hoe geënsceneerd kun je het in vredesnaam maken? Recht onder een camera staan en flirten met een andere begunstigde van je dubieuze PBM-contracten, terwijl je weet dat die je filmt?
Hancock kondigde zijn ontslag aan een dag nadat Johnson wekelijks een bezoek bracht aan zijn nicht Queenie, die mensen 'egoïstisch' noemde omdat ze de prik weigerden.
Het getuigt van wanhoop bij de daders van de grootste mensenrechtenschending/genocideplan uit de geschiedenis.
Het is waar dat geen enkele statistiek geloofwaardig is, geen enkele. Ik snap niet waarom mensen die aan de plandemiekant staan überhaupt de moeite nemen om over statistieken te praten. Ik zou graag iemand die in een pandemie gelooft, me vertellen hoe een overlijden binnen 28 dagen na een 'positieve' test een cv-overlijden is ~ en me uitleggen wat hij of zij begrijpt van PCR-testen. De statistieken over sterfgevallen en besmettingen zijn de oorzaak van elk geloof in een pandemie. Wat een grap.
Mijn god, Sorcha, ik heb zo'n medelijden met je. Je geest is echt iets anders!
Die van jou is onbestaand, afgaande op de totale onzin die je hebt verspreid. Hoop je op een Bill Gates-achtige onzinbonus?
Ja!
Je realiseert je dat wanneer de aantallen laag zijn, dit slechts een statistische afwijking kan zijn. De gegevens kunnen kloppen en vaccinatie kan nog steeds de beste oplossing zijn.
Ik probeer dit op de PHE-website te vinden, maar ik kan het niet vinden. Kunt u mij ernaartoe verwijzen? En ook, indien mogelijk, naar het gelekaartsysteem dat laat zien hoeveel mensen in het Verenigd Koninkrijk zijn overleden aan het vaccin?
DANK U
https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine-adverse-reactions/coronavirus-vaccine-summary-of-yellow-card-reporting
Zouden we de sterftecijfers van mensen boven de 50 nu niet moeten vergelijken met de cijfers van vóór het vaccinatieprogramma onder dezelfde bevolkingsgroep tijdens een vergelijkbare piek in het aantal besmettingen?
Hoe komt het dat dit artikel zich alleen richt op mensen ouder dan 50 en een gesprek over gevallen onder de 50 over deltagevallen heeft gemist? Interessant dat het zich slechts richt op 9% van het totale aantal gevallen onder de 50, terwijl bij mensen onder de 50 bijna 70% van de gevallen ongevaccineerd is... Slecht artikel met misleidende informatie.
Omdat het niet past bij hun doel om angst te zaaien
Dud nurse, bent u bezorgd over uw rol in de geplande COVID-pandemie en de genocide met dodelijke vaccins?
Het klinkt alsof je dat heel goed zou kunnen zijn, en dat zou je ook moeten zijn.
Mee eens!
Zorg goed voor jezelf x
Blij met deze onthulling. Ik heb net een discussie gehad hier in Nieuw-Zeeland met mijn jongste broer, die zegt dat het medisch personeel uitgeput is door de COVID-19-pandemie. En jeetje, ik heb hem dit kunnen sturen.
Oké, verwijzend naar Mike Yeadon, de voormalige hoofdwetenschapper en vicepresident van Pfizer: varianten moeten meer dan 20% in DNA verschillen van het oorspronkelijke virus, anders herkent het lichaam ze niet en kan het geen snelle verdediging opbouwen. Alle vermeende Covid-19-varianten verschillen niet meer dan 0.3% in sequentie. Ik zou dus willen stellen dat het variantenverhaal onjuist is en opzettelijk paniek zaait.
https://odysee.com/@FearlessNation:7/Dr.-Mike-Yeadon-about-SARS-Cov-2-variants:0
Aangezien ze nog steeds aanbevelen (dwingen) dat mensen zich laten vaccineren met een vaccin dat is geproduceerd voordat deze varianten bestonden, suggereert dit dat ze nog steeds zouden moeten werken, ongeacht deze 'ultragevaarlijke' Deltavariant.
Mijn enige zorg hierbij is dat ze de leeftijdsgroep boven de 50 in de titel hadden moeten vermelden, hoewel de overgrote meerderheid van de Covid-doden (en slechts zo'n 6% van die sterfgevallen uitsluitend door Covid wordt veroorzaakt) plaatsvindt bij mensen boven de 50, is het logisch om ons op die leeftijdsgroep te richten.
0-19 0.003% sterftecijfer
20-49 0.02% sterftecijfer
50-69 0.5% sterftecijfer
70+ 6.4% sterftecijfer
Dat gezegd hebbende, wanneer ongeveer 95% van de gerapporteerde covid-sterfgevallen gepaard gaat met twee of meer comorbiditeiten, is het moeilijk om tot een zinvolle conclusie te komen. Vergelijk dit met het feit dat de CDC er onlangs voor heeft gekozen om geen bijwerkingen van vaccins meer te registreren, tenzij ze leiden tot ziekenhuisopname of overlijden. Het lijkt erop dat het Verenigd Koninkrijk hier hetzelfde doet. Dit zal de statistieken aanzienlijk vertekenen. We moeten er ook rekening mee houden dat slechts 1-10% van de bijwerkingen daadwerkelijk wordt gemeld.
De agressieve wereldwijde push voor experimentele vaccinaties, terwijl er bewezen effectieve en meer dan 60 jaar oude medicijnen bestaan zoals Ivermectine en Hydroxychloroquine (bij gebruik met Zink en Azitromycine), zou je moeten doen afvragen wat de voornaamste motivaties zijn van degenen die hierachter zitten. Je zou je moeten afvragen hoe makkelijk het zou zijn om getallen weg te laten of te veranderen om ze in hun voordeel te laten werken.
Voor degenen die moeite hebben met wiskunde...
Kop: "20 mensen sterven aan covid na een concert met 1000 aanwezigen. 50% (10) daarvan is volledig gevaccineerd." Artikelen zoals deze worden geschreven met de tekst dat het zinloos is om je te laten vaccineren, blablabla.
Als echter 99% van de mensen volledig gevaccineerd is (zoals ongeveer de mensen boven de 50), dan is de sterfte bij 10 van de 990 mensen 1%. Dat is ongeveer de juiste indicatie voor de werkzaamheid van het vaccin.
Van de 1% niet-gevaccineerde mensen zijn er 10 overleden, wat neerkomt op 100%.
Nieuwe, accuratere kop: "100% van de ongevaccineerden sterft na een concert. Vergeleken met slechts 1% van de gevaccineerden. Ik weet wel in welk kamp ik zou willen zitten!"
Dat is mijn afscheidscadeau voor degenen die moeite hebben met wiskunde / die een beperkte geest hebben. Graag gedaan!
Probeer de NNT-getallen voor de vaccins op te zoeken als u denkt dat uw voorbeeld ook maar enigszins op de werkelijkheid lijkt.
Dorothy, ik heb gewoon geen zin om op al je reacties te reageren. Ik heb hier al veel te veel tijd doorgebracht en zal niet meer reageren, want het is gewoon zinloos om sommige mensen te bereiken. Oh, en ik reageerde op een ongevoelige manier op een ongevoelige reactie waarin werd gesuggereerd dat ik dood zou gaan door ADE als ik in de winter een loopneus krijg. Wil je dat ik beleefd reageer?! Er is geen bewijs dat dit zal gebeuren, gezien de onderzoeken waar tienduizenden mensen bij betrokken waren. Uitdagingsproeven met dieren hebben geen ADE gevonden. Ik ken persoonlijk niemand in mijn ziekenhuis die niet vóór vaccinatie is (toegegeven, er zullen er natuurlijk wel een paar zijn, maar niemand op mijn intensive care of HDU). Hoe dan ook, ik heb een kind van 2 en een van 7 maanden om voor te zorgen, ik wens je veel succes.
Ik snap wat je bedoelt, Chloe, en ik begrijp je frustratie. We zouden het aantal ongevaccineerden met ongeveer 9 keer moeten vermenigvuldigen en dan een percentage moeten berekenen om de werkelijke vergelijking te krijgen, aangezien ongeveer 90% van de bevolking van 50+ in het VK gevaccineerd is.
Als we dat zouden doen, zou het er zo uit kunnen zien:
Niet gevaccineerd: (976 x 9) 8784
Gevaccineerd: 7499 (niet-gekoppelde personen niet meegerekend)
Dit zou een verbetering van 17.14% betekenen in vergelijking met de niet-gevaccineerden.
Het artikel is zeker misleidend. Hoewel je nog steeds zou kunnen stellen dat een verbetering van 17% geen experimentele prik rechtvaardigt, zonder langetermijnstudies en met veilige, bewezen alternatieven.
Mensen, word wakker, zij leven, wij slapen
Als chemotherapie moord is en ritalin kindermishandeling, waarom zou je dan voor een vaccin kiezen? Een vaccin is een aanval met een dodelijk wapen. Schakel een natuurgeneeskundige of een natuurgeneeskundige in.
Ik snap het niet. Dat kader dat je laat zien, toont alleen de gevallen van gevaccineerden versus ongevaccineerden. Het is niet echt interessant om te lezen, maar je titel noemt specifiek sterfgevallen. Waar zijn de werkelijke sterfgevallen?
Je zou onze reacties leuk vinden? Maar ik heb laatst nog gereageerd, heel beleefd en rationeel. En toen wachtte mijn reactie permanent op goedkeuring. En nu zie ik hem helemaal niet meer. Kwam het doordat ik het niet eens was met je blog en daar duidelijke redenen voor gaf? Censureer je me? Ben je het debat aan het smoren? Ik dacht dat dit een site was waar je de vrije uitwisseling van verschillende standpunten zou verwelkomen. Niet?
Het is duidelijk dat het de prik is die mensen doodt en dat de overheid dit feit verbergt onder het mom van een zogenaamde variant.
Om de dichter te citeren: ik denk dat jouw interpretatie is: “kruislings in gele kousen”.
Uit de eerste tabel in het artikel (gelabeld Tabel 4, niet de tweede tabel, ook gelabeld Tabel 4)
Ik zie in totaal 92,000 gevallen, waarvan 79,000 recent (<28D) getest. En dan 12,700 die ergens in een plas drijven en niet recent getest zijn. Hoe betrouwbaar waren/zijn de tests? Als dit gebaseerd is op PCR-testen, dan is het toch allemaal onzin.
11,000 hebben geen idee of ze gevaccineerd zijn of niet. We noemen ze Karens.
Ongeveer 27,000 zijn gevaccineerd, 53,000 niet = 80,000 plus Karens = 91.000, dus de rekensom klopt over het algemeen. We kunnen echter alleen vertrouwen op de resultaten waar we zeker van zijn.
Dit betekent dat de gevaccineerden (27,000 van de 80,000) 33% van de geïnfecteerden vertegenwoordigen, dus de niet-gevaccineerden 67%. Bovendien bestaat 12% van de oorspronkelijke steekproef uit Karens, die al vóór de start geen kortetermijngeheugen hadden.
En deze keer heb ik een screenshot gemaakt van de melding "Wacht op goedkeuring". Je wilt toch niet het debat smoren?
Misschien zijn het de hyperlinks die ervoor zorgen dat ik op goedkeuring moet wachten. Hier is het dan, zonder de links...
U interpreteert de gegevens verkeerd.
Er is
nog een rapport van de NHS voor de week tot en met 20/06/21:[hyperlink 1]
Pagina 4 vertelt ons dat 19.4 miljoen mensen van 50 jaar en ouder beide hebben ontvangen
doses – en dat dit 92.3% van alle mensen in deze leeftijdscategorie is. We kunnen
leiden hieruit af dat de 7.7% van de niet-gevaccineerde mensen in deze leeftijdsgroep 1.6 bedraagt
miljoen.
Van de
rapport geciteerd door “The Daily Expose”, d.w.z. [hyperlink 2]
Op pagina 14 kunnen we zien dat er in de leeftijdsgroep boven de 50 jaar 50 sterfgevallen waren onder
mensen volledig gevaccineerd met 2 doses en 38 doden onder mensen die niet
helemaal niet gevaccineerd (er zijn anderen waarvan de vaccinatiestatus ergens in de buurt ligt
(ertussen, natuurlijk).
daarom
in de leeftijdscategorie boven de 50 jaar …
19.4
miljoen werden gevaccineerd met 2 doses, waarvan er 50 stierven, wat 0.00026% of 3 is
per miljoen.
1.6
miljoen waren 'niet gevaccineerd', van wie er 38 stierven, wat 0.00235% is, of 23 procent
miljoen. De noemer hier voor 'ongevaccineerde' mensen omvat feitelijk
mensen die gedeeltelijk gevaccineerd zijn (bijvoorbeeld zij die één prik hebben gehad of de
(de tweede maar 1 of 2 weken durende periode is sindsdien nog niet verstreken) – dit betekent dat
de noemer ten aanzien van werkelijk ongevaccineerde mensen is kleiner en
daarom is het percentage sterfgevallen onder ongevaccineerde mensen hoger
dan 23 per miljoen.
Gebaseerd op
deze cijfers, en alle andere zaken gelijk blijvend, voor elke volledig gevaccineerde persoon
die binnen 28 dagen na een positieve monsterdatum overlijdt, meer dan 9 niet-gevaccineerde
mensen zullen sterven. Dat wil zeggen dat een ongevaccineerde persoon meer dan NEGEN KEER meer risico loopt
kans om te STERVEN aan COVID dan een gevaccineerd persoon.
Maar ik ben
Ik denk dat dit niet in jouw verhaal past.
Ongevaccineerden hebben meer dan NEGEN keer meer kans om te overlijden dan gevaccineerden. Misschien is het wel onwaar als je het weigert te geloven? Is dat je redenatie? Het is alsof volgers van Daily Expose er bewust voor kiezen om onzin te geloven. Ze willen koste wat kost dat alle complottheorieën waar zijn en negeren alle bewijzen van het tegendeel.
Wat de gegevens lijken aan te tonen, is dat de kans op overlijden acht keer groter is als je volledig gevaccineerd bent dan als je niet gevaccineerd bent. Als dit klopt, is dit een schokkend cijfer.
Ja hoor, ik vind het ook fijn als mijn medische informatie afgewisseld wordt met roddelbladen.
Ze moeten nu over alles liegen. Het probleem is dat ze, door de enorme hoeveelheid leugens en hun gebrek aan intelligentie, hun leugens niet langer recht kunnen houden. Ze zijn, net als ratten die een schip verlaten dat ze zelf hebben helpen slopen, bezig zichzelf te redden van de woede die ze voelen aankomen.
Als de tsunami van leugens de dam breekt, kunnen we hopelijk alle daders ophangen die deze oorlogsmisdaad en massamoord op ongekende schaal hebben gepleegd.
Ik wil graag helpen, maar ik heb wel een postadres en telefoonnummer nodig zodat ik met iemand kan praten. Dank u wel. U kunt de informatie naar mij mailen. Ik neem dan contact met u op.
Met vriendelijke groet, judithmarielamb
Ik heb deze kunggriep twee keer gehad en heb het overleefd. Ik heb geen prik tegen Youthanasia nodig en wil die ook niet. Ik heb alle antilichamen die ik nodig heb en een geweldig immuunsysteem.
Bedankt voor het plaatsen hiervan. Als je de bijwerkingen van gevaccineerde mensen wereldwijd zou kunnen blootleggen, inclusief sterfgevallen, zou je een held zijn.
Een laat antwoord kan voor sommigen toch nuttig zijn. Vraag jezelf af WAAROM... zouden Drs. Andreas Noack, Robert Malone, Luc Montagnier, Pierre Kory, Judy Mikovits, Simone Gold en de Frontline-artsen, Dr. Buttar, David Martin en vele andere baanbrekende artsen en wetenschappers, waaronder Nobelprijswinnaars, hun briljante carrières op het spel zetten om mensen te waarschuwen de experimentele prik NIET te nemen, hoewel ze door de media en de overheid met leugens werden bestookt om het voor hun families, hun landgenoten en hun land te doen. En er was geen compensatie voor hun families als ze ziek zouden worden of zouden overlijden. Merk ook in het bijzonder op dat de meeste van deze artsen en wetenschappers vóór dit experiment voor vaccins waren. En velen waren betrokken bij de ontwikkeling van vaccins. Dat ze deze prik afwezen en de straat op gingen om te schreeuwen over het gevaar ervan, zou zichzelf moeten verraden.
Ik heb deze pees gezien
Hi
Hoi,
De in het artikel genoemde aantallen zijn daadwerkelijke aantallen, maar zouden het niet percentages moeten zijn van de gevaccineerde/niet-gevaccineerde bevolking?
Bijvoorbeeld: Van de 117 vermeende Covid-doden die sinds 1 februari zijn gevallen, betrof maar liefst 60% mensen die minimaal één dosis van een Covid-19-vaccin hadden gekregen.
Maar zou dit niet vergeleken moeten worden met het percentage van de bevolking dat niet gevaccineerd is?